Discovery Underground Barcelona 2014

Discovery Underground Barcelona 2014

25 Ago 2014 14:58 #61 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Doncs a mi no em van trucar.

Potser als de Sabadell no ens volen  :whip: , tot i que estic segur que si hagués dit que pujo la mola cada dia, com el MiguelSBD, segur que em donen una inscripció  :mdr:


Diguelis que ets de Terraassa  :rofl:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 19:54 #62 per ManoloM (Associat/da)

Yo también tendré la suerte de correr por el túnel!!he enviado un mail y me han confirmado que habrá guardaropa móvil hasta Gorg y que además después de la carrera habrá en Gorg un servicio de autobuses que nos acercarán a Plaza Universitat  :great:


Gracias lauramug porque me faltaba información y mi idea es dejar el coche en el Gorg, ir en metro a universitat y al acabar coger el coche otra vez en Gorg. tenia la duda si me traian la bolsa de universitat a Gorg.
Te lo han confirmado noo?



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 22:25 #63 per (Visitant)
Sí sí confirmado me lo mandaron por mail, guardaropa móvil  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2014 14:00 #64 per ManoloM (Associat/da)
Gracias laura. A ver si coincidimos por allí.  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2014 14:53 #65 per (Visitant)
Bones!
Jo també aniré a la

Al meu bloc he penjat una mica de info interessant de la cursa per si us fa falta: belebele.wordpress.com/2014/08/20/discov...ound-barcelona-2014/

Per cert MiquelJardi, no deixen portar GoPro...

Ens veiem demà a la nit!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2014 10:05 #66 per Camiseta? (Associat/da)
Gracias por la info, no recordaba la hora de encuentro, no sabia el tema de la Gopro y tampoco el tema de la camiseta.
me da que alguna norma si me salto.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2014 11:49 #67 per ManoloM (Associat/da)

Gracias por la info, no recordaba la hora de encuentro, no sabia el tema de la Gopro y tampoco el tema de la camiseta.
me da que alguna norma si me salto.


Y ya sé cual será :whistle:.  Nos vemos a las 22:30 justo en la salida de metro de pl.universitat?


:smile: :smile: :smile:  :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2014 19:34 #68 per miqueljardi (Associat/da)
Moltes gracies per la info...
Una llàstima lo de la GoPro. Jo la portaré, però està clar que no la podrem fer servir...
Porteu samarreta correcat per fer-nos una foto. Encara que després ens la treiem...

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2014 20:47 #69 per crissbd (Associat/da)
Que us vagi molt be en aquesta cursa tan peculiar! La veritat es que no li havia prestat atenció, pero he vist el video de l'any passat i la gent va acabar molt contenta amb l'experiència!
Ja explicareu que tal!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2014 21:37 #70 per Camiseta? (Associat/da)
Si Manolo, en la puerta del metro a las 22.30 h
Vaya montaje, pero si hasta te llaman por telefono para ver si tienes alguna duda...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 08:18 #71 per curat (Associat/da)
Com us ha anat l'experiència company@s???  :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 20:22 #72 per Camiseta? (Associat/da)
Te doy mi versión, se trata de una experiencia unica, dificil que nos dejen correr por las vias del metro , hacia calor y se notaba los primeros kms. pero igual que cualquier dia de verano en Barcelona, tenias que tener cuidado en algunos tramos para ver por donde pisabas...igual que cuando entrenas con poca luz...nada que no hubieramos hecho antes..
el recorrido se hacia facil y rápido...lo mejor...la gente que habia y las historias que te contaban...si estabas hablando se pasaba distraido...hay que recordar que no era competitiva....
ManoloM a lo suyo....tiene que ser nombrado embajador Correcat.....que lo borda.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 20:45 #73 per Jorfer (Associat/da)
Camiseta? te he visto en la 1,  :great: también a Carlos C i a ManoloM.
También he visto que algunos se hidrataron previamente con alguna birra en vez del cortadito matutino  :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 20:49 #74 per miqueljardi (Associat/da)
Yo como soy mu feo no salgo por la tv

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2014 22:22 #75 per jaume86 (Associat/da)
Ho vaig veure al TN de TV3, segur que va ser una experiència diferent i la gent es veia molt contenta!!

Espero que gaudíssiu molt  :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2014 23:46 #76 per ManoloM (Associat/da)
La verdad que la experiencia friky ha sido genial. Ya lo ha contado camiseta? (Carlos) de maravilla, añadir un par de cosas:
Jorfer, si me iba a tomar el clásico cortadito, pero a las 23:30 mientras esperábamos a empezar me sentó mejor la cervecita  :whistle:.
Hicimos la cursa 5 chicos y una chica juntos (teníamos la cuarta salida) y la completamos juntos, creo que en la llegada por eso nos grabaron y salimos en algunos medios  :party: :party: :party:.
Una experiencia única y que volvería a repetir sin duda. Sobre todo por la compañía  :love:
Por cierto corrí con mi garmin 305 y el puñetero no cogío satélites en ningún momento  :rofl:. de crono tardamos 50'10" y adelantamos a bastante gente de via en via  8) 8) 8).

Anécdota: estaba Julio Salinas (los futboleros saben quien es) y les dije a mis compis que le recordaría el gol que falló en el mundial de EEUU del 94 Italia y luego eliminaron a España. (me dijeron que me acostase  :oh: :oh:...además siempre estaba rodeado de periodistas). Resulta que en la cursa lo adelantamos y al finalizar, nuestro grupito nos hicimos una foto con él. Les dije que me hicieran una solo con Julio salinas y al acabar le digo: "VENGA DECIDLE AHORA LO DEL GOL QUE FALLÓ CONTRA ITALIA, EN EL MUNDIAL DE EEUU!!!"  :surprised: :surprised: :surprised:
el tio me suelta "QUE CABRÓN!!! SI casi no habíais nacido!!!! :whip:.....pero creo que se lo tomó bien  :whistle: :whistle: :whistle:

Lo dicho lo pasamos genial y ya tengo otro casco que nos regalaron pa la bici.  :glasses: :glasses: :glasses:


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 20:18 #77 per Jorfer (Associat/da)


Por cierto corrí con mi garmin 305 y el puñetero no cogío satélites en ningún momento  :rofl:. de crono tardamos 50'10" y adelantamos a bastante gente de via en via  8) 8) 8).


Manolo que ya te he dicho más veces que el garmin va con los satélites del cielo  :whip: :whip: :666: :666:

Eres un sinvergüenza con lo de Salinas  :yes: :yes: :great: :great:

Una aventura más en las piernas amigo  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 21:18 #78 per miqueljardi (Associat/da)
Doncs com us vaig dir jo també la vaig correr i va ser una experiència fantàstica.
Al principi, quan arribes a les 22.30 a la Plaça Universitat hi havia una cua grandíssima per a recollir el dorsal. I me'l van donar gairebé a les. Esperar una estona i baixar a les 24.30. Però veus coses preparades. Per exemple, les entrevistes que fan al principi i les que faran al programa del discovery max, estan pactades. Hi havia un grup que el seguien i els hi preguntaven. I com jo no soc mediatic, doncs ja sabem...
També vaig veure al amic camiseta que no em coneix (tant ell com el seu germà portaven la bandera americana en el casc i els hi van fer treure). Per cert, jo vaig correr amb la cinta del cabell correcat, fent publicitat...
En fi, ens preparem per sortir i estic en el mateix grup que el ManoloM. Però ell està molt fort i s´ha fet un grupet d´amics, xarrem un moment i se que en quan començi la cursa marxarà. Jo no el puc seguir ni de conya. Els preparatius són importants i veus que la gent està nerviosa. Tothom està espectant per saber que passarà. Veus prensa, veus al Julio Salinas (jo també em vaig fer foto amb ell), i trobes a faltar al Tamudo (que segons deia la gent, havia dit que estava una mica lessionat i que al dia seguent va jugar amb el Sabadell contra el Barça B, serà una recuperació milagrosa???).
Ja a la andana comencem a correr i el primer que et sorpren es que es tot asfaltat i que pots correr bé. La gent va per la via però per avançar salten a la del mig i tornen a la via. Jo no puc amb els meus genolls fer això, i quan havia d´avançar a algú li demanava permis per fer-ho per la via, dient que jo no podia saltar que estava fotut dels genolls. De fet quan a partir de La PAu ens trobem amb les vies de l´antiga linia 4, que hi havia travesses i era complicat, jo m´aturava i el feia sense saltar. No es pla, hi ha pujada des de Monumental fins a Sagrada Familia, però es puja bé. Fa gràcia això d´anar per les vies del metro...
La gent a al cursa no estava per conyes. Jo anava fent bromes i cridant ànims, i la gent estava molt callada, al menys en el meu troç.
S´ha d´agraeir la tasca de tota la gent que estava per allà, a les estacions i dins dels túnels. Recordo una noia rosa que al tram final estava ella sola animant i aplaudint (moltes gràcies si em llegeixes). També vaig veure una persona tirada al terra, i atesa per les atencions mèdiques, no se si va ser desmai o caiguda, però l´estaven atenent).
Vas fer kilòmetres i et vas apropant. S´agraeix els túnels de ventilació del metro, perquè et donen una mica d´aire.
Ens van prohibir portar la gopro. Jo la duia, però la vaig deixar guardada. Malgrat això, vaig filmar una mica amb el cutre iphone que tinc, estic preparant una mica de muntatge i quan pugui os posso un link, per a que us doneu una mica d´idea del que era des del punt de vista del corredor.
Al final vaig arribar en 59'58", però no m´importava el temps. EStava xop del tot, de la humitat i la calor. No recordo una prova en la que hagués suat tant. Vam beure (aquarius, aigua, fruits secs, platans) i després d´una foto en grup vam marxar. Hi havia moltíssima cua per agafar els autobusos de tornada a Universitat, però jo tenia la moto allà i vaig tornar molt ràpid.
Una cursa molt original i divertida, llàstima que la gent tinc la sensació que no se la va prendre així. En aquesta cursa l´important era gaudir del moment no el temps que feies. I veies a la gent competint. Contra què? ells sabran, jo vaig gaudir cadascun dels 10.000 metres, i estic feliç d´haver-la fet.
Els obsequis ja sabeu, samarreta, casc, diploma en forma de bitllet de metro...

Ala, espero que us hagueu fet una idea.

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 23:04 #79 per ManoloM (Associat/da)
Miquel  8) mejor explicado imposible. molt bé company




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 23:16 #80 per Jorfer (Associat/da)
Miqueljardí gran experiència en els subterranis de la ciutat.
Gràcies per compartir l'experiència.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.