Hola!
Tens raó,
bernaus, vam acabar ben a prop l'un de l'altre.

Un constipat de més de dues setmanes i problemes estomacals la setmana passada (que encara continuen), havia fet que no entrenés gairebé res en tres setmanes i que em presentés a Ivars d'Urgell sense haver sopat res la nit anterior ni esmorzat res.
La intenció era voltar pels 45 minuts, com havia fet al 2010 (l'altre vegada que havia participat a la cursa) però ja veia que això no seria possible i vaig intentar seguir la llebre dels 50 minuts. Primer una miqueta per endavant i a partir del km 5, aguantant com vaig poder però perdent metres poc a poc. Impossible, just passat el km 8 no vaig poder continuar corrent i vaig caminar fins el km 9, on vaig tornar a córrer fins a meta a ritme de 6' el kilómetre.
Havia vist el fil i sabia que uns pocs correcats la farien però un cop allà no vaig veure cap samarreta pastanaga. A més, hem d'afegir aquesta timidesa... malaltissa... que m'acompanya i que fa que acostumi a anar-hi d'incògnit per les curses...

:frown:
De la cursa em quedo amb la mateixa impressió que fa quatre anys: és molt recomanable!

El circuit maco, el pas per l'estany molt xulo, el tracte al corredor excel·lent, la botifarrada, la fruita i beguda sense límit a l'arribada, massatges, dutxes, voluntaris, animació i, en general, un ambient magnífic.
I a més, la ingent quantitat de fotografies per descarregar a la web, fins i tot un vídeo de més de mitja hora de durada...
No seria una cursa per fer marca, la segona part va tirant cap amunt poc a poc, i especialment del km 8 al 9, però sí per pasar un molt bon matí corrent en un lloc i un ambient de primera categoria.
Segur que repetiré; m'he de treure aquesta
espinita i intentar acostar-me als 45 minuts una altra vegada.
Salutacions!!!