VI Volta a l´estany Ivars d´Urgell 23/11/2014

VI Volta a l´estany Ivars d´Urgell 23/11/2014

17 Set 2014 20:26 #1 per bernaus (Associat/da)
Com que la majoria de corredors ja van retornant de les vacances, obro el fil de la cursa de l´estany d´Ivars.

Hi han dos modalitats de 10 i 5 km.

L´any passat el nombre de participants va ser de 1000 corredors entre les dues curses. Va ser la tercera cursa més nombrosa de la província de Lleida. Esperem repetir enguany.

Informació de la cursa a:http://atletismeivars.blogspot.com/p/volta-lestany.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 15:56 #2 per bernaus (Associat/da)
Ara si que podeu veure l´informació de la cursa :

atletismeivars.blogspot.com/p/volta-lestany.html

01 Oct 2014 20:27 #3 per bernaus (Associat/da)
Ja estàn obertes les inscripcions per la cursa de l´estany d´enguany.

Deixo enllaç a la web oficial de l´estany:  www.estanyivarsvilasana.cat/index.php

A banda de la cursa, podeu aprofitar per visitar l´estany més gran en superficie de Catalunya.

09 Oct 2014 12:01 #4 per bernaus (Associat/da)
Si teniu l´intenció de fer l´inscripció, no us ho penseu gaire. A hores d´ara val 11€ i a partir del 13 de novembre el cost serà 13€.

25 Oct 2014 21:37 #5 per bernaus (Associat/da)
Els que en setmanes anteriors hagueu fet alguna marató( Nova York, València) o alguna mitja (Ripoll,Behobia,Espirall etc.), es bona mesura fer una cursa de 10km per tornar a deixar les cames en bones condicions.

També pot ser convenient fer un test per futures competicions ( marató Donostia,Málaga, mitjes de Tarragona, Mataró, Vilanova etc).

Ens veiem a Ivars.

05 Nov 2014 16:47 #6 per bernaus (Associat/da)
A mitjans de la setmana entrant, hi ha un increment del preu de la cursa de l´estany, passa de 11€ a 13€.

Els que esteu interessats, no us ho penseu gaire.

15 Nov 2014 16:45 #7 per bernaus (Associat/da)
Només falta una setmaneta per la cursa de l´estany.

Ara el preu ja es de 13€.

A veure si augmenta el nombre de Correcats inscrits. De moment som 5.

19 Nov 2014 12:05 #8 per bernaus (Associat/da)
Encara sou a temps d´apuntar-vos a la cursa de 10 km de l´estany d´aquest diumenge 23.

Queden 130 places de les 1000 inicials. El termini s´acaba demà dijous( inclós )

Crec que enguany tornarà a ser la tercera cursa amb més participació de la provincia de Lleida, que per un poble de 1700 habitants no està gens malament, val a dir que el pas per l´estany té molta tirada.

Fins diumenge.

19 Nov 2014 17:33 #9 per Richy (Associat/da)
Segur que anirà molt be bernaus  :yes: Tinc molt bon record de l'any passat i a poc que pugui hi tornaré.  :great: Molts ànims.

19 Nov 2014 19:08 #10 per anrool (Associat/da)

Nosaltres aquet any tornem a repetir, am la variant que la montseR no está lesionada i la podrá fer per primera vegada. Molt recomanada am molt bon ambient

A las terras de Lleida les curses ultimament estan a un gran nivell. Porto unes quantes fetas i no sabria quina tria com la millor :great: :great: :great:

24 Nov 2014 18:34 #11 per bernaus (Associat/da)
Ahir es va celebrar la gran festa atlètica de l´estany. El temps va acompanyar i la resta ho van posar els corredors i la gent del poble.

Finalment vam ser 4 correcats, anrool, Montse, Miguel Angel Ayas i un servidor. Els dos primers repetien de l´any passat i vam saludar-nos abans de començar la cursa. Al Miguel Angel no tinc el gust de coneixer-lo i malgrat arribar amb un temps semblant al meu no ens vam trobar.

Dels 960 inscrits amb les dues curses, els arribats van ser al voltant de 900.

A veure si l´any vinent el nombre de correcats es pot aumentar.

24 Nov 2014 18:36 #12 per Jorfer (Associat/da)
A veure si algun any et puc acompanyar Bernaus doncs he sentit parlar molt bé d'aquesta cursa

27 Nov 2014 17:34 #13 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Tens raó, bernaus, vam acabar ben a prop l'un de l'altre.  8)
Un constipat de més de dues setmanes i problemes estomacals la setmana passada (que encara continuen), havia fet que no entrenés gairebé res en tres setmanes i que em presentés a Ivars d'Urgell sense haver sopat res la nit anterior ni esmorzat res.
La intenció era voltar pels 45 minuts, com havia fet al 2010 (l'altre vegada que havia participat a la cursa) però ja veia que això no seria possible i vaig intentar seguir la llebre dels 50 minuts. Primer una miqueta per endavant i a partir del km 5, aguantant com vaig poder però perdent metres poc a poc. Impossible, just passat el km 8 no vaig poder continuar corrent i vaig caminar fins el km 9, on vaig tornar a córrer fins a meta a ritme de 6' el kilómetre.

Havia vist el fil i sabia que uns pocs correcats la farien però un cop allà no vaig veure cap samarreta pastanaga. A més, hem d'afegir aquesta timidesa... malaltissa... que m'acompanya i que fa que acostumi a anar-hi d'incògnit per les curses...  :oops: :frown:

De la cursa em quedo amb la mateixa impressió que fa quatre anys: és molt recomanable!  :great:
El circuit maco, el pas per l'estany molt xulo, el tracte al corredor excel·lent, la botifarrada, la fruita i beguda sense límit a l'arribada, massatges, dutxes, voluntaris, animació i, en general, un ambient magnífic.
I a més, la ingent quantitat de fotografies per descarregar a la web, fins i tot un vídeo de més de mitja hora de durada...

No seria una cursa per fer marca, la segona part va tirant cap amunt poc a poc, i especialment del km 8 al 9, però sí per pasar un molt bon matí corrent en un lloc i un ambient de primera categoria.
Segur que repetiré; m'he de treure aquesta espinita i intentar acostar-me als 45 minuts una altra vegada.

Salutacions!!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

27 Nov 2014 19:31 #14 per bernaus (Associat/da)
Hola Miguel Angel!!

Jo tampoc coneixia el teu nick. La propera vegada que coincidim en una cursa ja ens saludarem.

Ho sento que no haguesis pogut fer la cursa de l´estany amb les millors condicions físiques. Realment ja he vist per les fotos que vas perdre molt de temps a partir de l´avituallament de l´estany.

Jo era l´únic corredor que portava la samarreta pastanaga, no em vas veure perqué sempre vaig anar darrera teu.Vaig anar els 10 kms acompanyant a la llebre de 55´. A les fotos de l´arribada estic tres o quatre llocs darrera les teves fotos.

M´alegro que hagis disfrutat del ambient i que tinguis ganes de repetir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats