CX 10 km Urbans de Manresa - 26/10/2014

CX 10 km Urbans de Manresa - 26/10/2014

24 Oct 2014 21:30 #1 per monferrer (Visitant)
Ja tenim posat al web la llista d'inscrits amb dorsal assignat:

www.cx10kmanresa.org/

Fins diumenge!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 21:49 #2 per arcadi42 (Associat/da)
Serà la reaparició de la Cris (490). Aquesta vegada l'acompanyaré fins al final. (469)

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

25 Oct 2014 11:49 #3 per bernaus (Associat/da)
Jo també estic inscrit.

Per nosaltres serà una cursa més aviat turística, per conèixer millor la zona.

Crec que serem pocs correcats.

Fins demà.

25 Oct 2014 11:52 #4 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé demà  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

25 Oct 2014 17:48 #5 per Vladi (Associat/da)
Hola, companyes i companys!

Jo la vaig córrer l'any 2007 i va ser una de les meves primeres curses de 10km. Recordo que a l'arribar a Manresa pel matí feia molt fred, la família no volia ni sortir del cotxe. Crec que demà us farà més caloreta.

Cris, Arcadi42, Bernaus, i si hi ha algun correcat més, que us vagi molt bé  :great: :great: :great:

27 Oct 2014 13:18 #6 per bernaus (Associat/da)
Només érem 4 correcats corrent la cursa de Manresa Cris, Arcadi,Judith Pla( que anava d´incognit) i un servidor.

També hi havia animant un superclase de Manresa, el Joan3.

Personalment, la cursa em va agradar força, l´organització, l´ambient i el recorregut una mica exigent. L´únic punt negatiu per mi es l´avituallament amb got.

El perfil el vaig trobar semblant a la mitja de Terrassa, es clar que amb un recorregut més curt.

27 Oct 2014 14:14 #7 per Joan3 (Associat/da)
Encantat de saludar-te, Ramon, i m'alegro que t'agradés la cursa.

Molt ambient com els darrers anys en una cursa de perfil una mica complicat (Manresa és així, impossible fer una cursa més plana), però on també es pot córrer força si es regula. Llàstima que costi tant arrossegar gent de l'àrea metropolitana. Manresa no és tan lluny!

Jo vaig dubtar fins a darrera hora, m'hauria agradat córrer perquè he fet la majoria d'edicions, però a tres setmanes per la marató de València, em convenia una tirada llarga i no vaig poder combinar-ho tot. Llàstima perquè m'agrada fer costat a la cursa de casa, l'única del món en què puc anar a peu a la sortida. Però també és maco fer de públic, de tant en tant. Ahir vaig aprofitar l'hora extra que vam tenir per fer la tirada ben d'hora, poder veure tota la cursa i animar un munt d'amics i coneguts.

Salutacions i enhorabona a l'organització, la gent del CAM. Felicitats a la Txell Calduch, una altra victòria al sac, tot i estar tocada. Llàstima del Pol, que va ser baixa per lesió al tendó d'aquil·les.

Fins aviat!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats