Bombers 2015 (12/06/15 - 21:00)

Bombers 2015 (12/06/15 - 21:00)

16 Jun 2015 11:14 #141 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola a tots
A running.es també vam estar a Cursa de Bombers fent fotos.
Les podeu mirar i descarregar a: running.es/fotos/las-fotos-de-cursa-de-b...rs-2015#.VX_idvntlHw
Hi han d'ambient, de la sortida i de la arribada.
Esperem que us agradin.

Moltes gràcies  per les fotos  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 21:42 #142 per Oriol_R (Associat/da)
Jo també he pecat. Era una cursa mítica, els dorsals s'acabaven en pocs dies, havia molta expectació... Però aquest any algú s'ha equivocat (o no).
Sempre miro com he quedat estadísticament (el % de gent que ho fa millor) i he comprovat que aquesta vegada s'assembla a la del Corte Ingles: Molta gent corrents però una gran part dels corredors habituals de les curses de Barcelona, no s'han presentat.

Penso que NIKE ha volgut fer una cursa més popular, per a tots els públics, per a la gent que habitualment no fa curses. Per això, com alguns de vosaltres, em sobrava tota la parafernalia de la sortida i de l'arribada.

Puts negatius: han trigat massa a decidir-se el dia i l'hora (no ens han deixat planificar-la). L'arc de sortida era bastant més petit que el carrer i pels calaixos més lents deuria ser un coll d'ampolla. L'arribada amb uns metres de gran desnivell (sobren els comentaris).Per anar a buscar la bossa havies de caminar entre unes tanques com un kilòmetre, i no van preveure que alguns ens venen a buscar (total, vaig fer anada i tornada: uns 20 minuts i sense entretenir-me).

Ja veurem que fem l'any que ve  :whip:

A el temps d'arribada: 42:09 (l'objectiu era fer sub 42)

16 Jun 2015 22:11 #143 per jauteras (Associat/da)
Feia una anys que no feia la cursa.Ja trovaba que hi había massa gent i poc espai pero correr amb comoditat. Però el nou recorregut i l' horari hem va motivar a fer la cursa. Recordo que anys enrera hi havien 2 arcs, tant de sortida com d'arribada.Un gran error que només hi hagués un sol arc.També trono molt poc idoni no fet servir tot l'ample del carrer en el para.lel i en el passeig de Colom.

17 Jun 2015 14:25 #144 per Del@ (Associat/da)
Aquí va el meu comentari sobre Bombers. Només dir que és una cursa que he participat en moltes ocasions i que probablement pugui ser la darrera sempre que no canviïn molt les coses. Si, sé que segurament és una cosa que es diu i que després ens tornem a apuntar, però jo aquest any ja vaig fer-la més per que així la fes una altre persona que per fer-la jo.

Els canvis d'aquest any no m'han agradat gens:

Circuit: Per mi l'altre estava ja molt consolidat i era dels millors de Barcelona. No entenc el motiu de canviar-lo, la veritat. No només per que tampoc crec que sigui tan ràpid (només cal mirar marques), sinó pel fet que és més complicat pels participants i per la gent de la ciutat que el recorregut no sigui circular.

Horari: Personalment no m'agrada competir al vespre o a la nit i menys en un dia laborable. Molt millor fer la cursa un diumenge al matí, per nosaltres i també per la resta de la ciutat. Com si no estigués la cosa prou complicada a Barcelona un divendres a la tarda com per anar tallant carrers, estic jo sortint de la feina i estaria molt content si em trobo això de camí a casa.

Sortida: Abans era molt més ample i espectacular per l'ambient. L'Avda. Maria Cristina és molt gran, si, però si posem un arc de sortida de cursa de barri (amb tot el respecte) doncs els primers passem bé, però la resta dels que vindran ja els costarà una estona poder passar per allà i amb risc de cops i caigudes. Doble arc i gran, com es feia abans.

Arribada: Per mi això va ser el pitjor de la cursa i amb diferència. Ja només pel fet que algú li passés pel cap que la meta havia d'estar en la part alta d'un dels ponts que creuen la ronda litoral (per sort ho vaig veure a la tarda al deixar el cotxe i no vaig apretar el més mínim al arribar-hi en cursa), sinó per que als 10 metres d'acabar la cursa hi havia un gir a l'esquerra i et trobaves en un tancat interminable i costava saber com sortir d'allà. Crec que gairebé vaig estar més estona caminant que fent la cursa  :mdr:. Els primers rai, que no hi havia gent, però quan vaig desfer el camí per anar al cotxe el que es veia era com per preocupar-se i fer-s'ho mirar de cara a altres anys. Jo em trobo això al acabar un 10 km al màxim i em dóna algo.

Preu: El trobo car, no ens enganyem, però això és qüestió de lliure mercat i ningú està obligat a anar-hi. Tot i així 20 €. per una cursa de 10 km ho trobo excessivament car, sigui la cursa que sigui.

Per mi suposo que han volgut buscar una major participació "popular" i/o "festiva" amb el fet de fer-la nocturna i incloure uns events post-cursa que no puc valorar ja que vaig marxar, però crec que s'han equivocat al fer-ho. Bombers, després de Corte Ingles i la Mercè, ja era la cursa popular per excel·lència de Barcelona i aquest any ha tingut menys participació i demanda de dorsals que l'anterior. Però és que a més els canvis han fet que el nivell dels participants també hagi baixat, ja que molts corredors de nivell que la feien habitualment no estaven presents. Només cal comparar quanta gent va baixar de 37 o 38 minuts aquest any i quants ho van fer l'any passat i això que suposadament era un circuit més ràpid.

A nivell personal la cursa va ser un desastre. No vaig tenir bones sensacions ja de principi però al baixar paral·lel i després passeig marítim encara em permetia anar als temps que feia menys d'un més portava a les curses de 10 km, però al passeig pujades ja vaig veure que anava malament i la segona meitat vaig anar fatal i trobant-me bastant malament, pel que tampoc vaig forçar la màquina al 100%. Al final 38'15" :'(, 2 minuts i 14 segons més del que vaig fer a Cornellà fa un mes i el mateix temps que vaig fer diumenge a Abrera (38'14"), en una cursa molt més dura i que vaig anar tranquil i sense GPS, només per sensacions (molt millor córrer de matí que de nit).

17 Jun 2015 17:11 #145 per squash (Associat/da)
Hola

sense haver-hi participat, però tots els que escriviu aquí no crec que sigueu el target als qui Nike havia organitzat la cursa.

Però m'agrada que estripeu...potser l'any vinent no s'obre aquest fil.

Fins ara.

Jordi

17 Jun 2015 21:59 #146 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Avui m'han comentat que lo més segur que Nike deixi de organitzar la cursa de Bombers :neutral:

18 Jun 2015 14:32 #147 per JMGuijarro (Visitant)
La hostia que se han pegado este año ha tenido que ser guapa para que ahora nos vengan con estas  :sarcastic: :sarcastic:

10k - 44'11" - Nocturna de L'Hospitalet 2015
21k - 1h34'25" - Mitja Marató de Granollers 2016
42k - 3h27'24"" - Maratón de Sevilla 2016

18 Jun 2015 17:50 #148 per jramon (Associat/da)
No em va agradar la cursa sobretot per la logística del cotxe i després per la arribada. Ara el que m'agrada es haver viscut dintre d'una polémica com aquesta, que segurament será única. Aixó espero jo.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

23 Jun 2015 21:27 #149 per joseluisblanco (Associat/da)

Avui m'han comentat que lo més segur que Nike deixi de organitzar la cursa de Bombers :neutral:

o al reves... :whistle:

25 Jun 2015 06:38 #150 per MIGUEL SBD (Associat/da)

o al reves... :whistle:

Qué l'agafares tu ??

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats