- Missatges: 2415
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola amics aquí deixo les FOTOS que he fet a la Cursa Bombers d’aquest any, per mi a estat un autèntic malson, 20000 persones i no saber on fer la foto, gairebé tots amb la mateixa samarreta i de nit, com diria Josep Pla “tones i tones de carn humana” que és lo que crec que som per als de la nike al menys vist des de fora.
A veure si teniu sort i els de l’organització us a fet bones fotos perquè les meves han sortit borroses.
Una cursa per oblidar. :grrrrrr: :'(
picasaweb.google.com/115987154532863258650/CursaBombers20151
picasaweb.google.com/115987154532863258650/CursaBombers20152
picasaweb.google.com/115987154532863258650/CursaBombers20153
2. l´arribada... (no comment!!). Vàrem trigar 2'30" en fer els darrers 50m. Una vergonya!! L´arc d´arribada al final del carrer Selva de Mar just abans de fer-te girar cap a l´esquerra i anar paral.lel al litoral... Evidentment, arribada totalment col.lapsada. No es podia, gairebé, ni caminar...
:surprised: :surprised: :surprised: :surprised:
Jo l'any passat que era de dia, ja no la vaig fer. Doncs aquest any, si a sobre es de nit, com us ho diria ...... :no: :no: :no: :no:
Per si no ha quedat clar:La resta (aigua, animació) correcte! Això sí, per mi es poden estalviar l´escenari i els discjockeys del final de cursa i millorar en els aspectes més esportius. Que paguem fer córrer!! Com diría aquell "menos samba e mais treballar"...
Hola companys,
Ultim any que hi participó en aquesta cursa. L'ambient i els esportistes un 10, però l'organitzador (Nike) un 2.
En 1r lloc, per inscriure'm, m'han posat moltes problemes, aquest any només es podrien fer per internet, però si els de Nike tinguessin la seva web accessible, seria mes fàcil, al final de moltes trucades de telèfon en van "fer-ne el favor" d'inscriuren via telèfon.
Al meu guia, no el volien registrar a la cursa, despres de moltes minuts de telèfon, em van confirmar que disposarien de un dorsal per mi i el meu guia a la fira del corredor, sorpresa la meva que el dia que vaig a recollir-ne els dorsals, allí no hi saben res, i he de confirmar-ne que el registren, i al final a corregut amb una polsera per el 2n calaix.
També m'han negat sortir en el 1r. calaix, en totes les curses ho demano, per temes de seguretat, a la sortida, i un 98% dels organitzadors, ho entenen i acedeixen a aquesta sol·licitud, dons ahir vaig tindra que sortir al mogollón, una trepitxada meva o d'un company... caiguda segura i pele només començar...
Per tot això, i el tracte rebut... aquesta es l'últim edició d'aquesta cursa que hi participo.
P.D.: Se m'oblidava, es molt cara.....
Jaume Bajo,
Per si no ha quedat clar:La resta (aigua, animació) correcte! Això sí, per mi es poden estalviar l´escenari i els discjockeys del final de cursa i millorar en els aspectes més esportius. Que paguem fer córrer!! Com diría aquell "menos samba e mais treballar"...
Però potser no participar en aquesta cursa sí. De fet alguns ja s'han expressat en aquesta direcció.No crec que la gent deixi de comprar la marca NIKE perquè la cursa hagi estat un fracàs.