Cursa Delta Prat, 10 km (31-5-15)

Cursa Delta Prat, 10 km (31-5-15)

30 Mai 2015 15:05 #41 per Vay (Associat/da)
    No tengo nada previsto para mañana.... habrá que improvisar durante el calentamiento.....

sub40'
- JavierCC1969
- Danigoal
- Manu 1.1

Seguidor barqueta sub40
-Dani

Sub42' ? ? ?
-Vay

sub45'
- solteron

sub45'
- Alba
- Jorfer

sub55'
- flashback
- xavher

[/quote]

5 km: 19' 48" (Mediterrani Nit Run 2016)
10 km: 40´03" (Cursa Del Prat 2018)
Mitja: 1h 28' 10" (Mitja Mediterrani 2018)
Marató: 3h 09' 45"" (Valencia 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2015 15:46 #42 per RugbyMan (Associat/da)
Pot ser el Jorfer s'ha emocionat i li ha traicionat el subconscient....ho arreglo  :whistle: :whistle:

sub40'
- JavierCC1969
- Danigoal
- Manu 1.1

Seguidor barqueta sub40
-Dani

Sub42' ? ? ?
-Vay

sub45'
- solteron

sub48'
- Alba
- Jorfer

sub55'
- flashback
- xavher

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

30 Mai 2015 17:38 #43 per Manel59 (Visitant)
Hola a tots i totes,

Us proposo fer la FOTO CORRECATS a les 8:30 HORES , davant el Pavelló on donen els dorsals i es deixen les bosses.

Fins demà.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

30 Mai 2015 18:25 #44 per Jorfer (Associat/da)
Allà estarem per la foto  :great: :great: :great:

30 Mai 2015 19:49 #45 per Jorfer (Associat/da)

30 Mai 2015 22:57 #46 per teresa57 (Visitant)

Hola a tots i totes,

Us proposo fer la FOTO CORRECATS a les 8:30 HORES , davant el Pavelló on donen els dorsals i es deixen les bosses.

Fins demà.

Perfecte !!! Fins demà a la foto !!! :love: :love:

Tots junts, podrem.
ll*ll

31 Mai 2015 08:13 #47 per mk30 (Associat/da)
Jo avui no he pogut correr a casa meva, però espero que gaudiu molt i no passeu molta calor.  Molta sort a tots :great: :great: :great:

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

31 Mai 2015 12:00 #48 per Jorfer (Associat/da)
:party: :party: :party: :party: :party:
Objectiu assolit. La campiona Alba ha fet un carrerón regulant i en progressió que l'ha portat a fer una nova MMP baixant més d'un minut.
Hem regulat molt bé i hem fet una cursa en progressió anant còmodament el primer cinc mil i augmentant el ritme a poc a poc fins la meta.
Parcials de 24.05 i 23.28 per a un temps final de 47:33  :party: :party: :party:
Només l'he vist patir els darrers metres i, no m'estranya, doncs hem fet el darrer mil a 04:31.  :surprised: :surprised: :surprised:
Està clar que aquesta noia amb una preparació específica, un dia amb bona temperatura i un circuit pla, baixarà de 45 aviat  :yes: :yes: :yes: Estic molt content per a ajudar-te a fer MMP Alba. Tu mereixes. Bona forma d'acabar la temporada.

M'alegra molt també les MMPs de Wallaby que ha baixat de 35 (34:56) i de Solterón que ha fet (45:23 crec). Felicitats a tots dos.

Per la meva banda m'he trobat molt còmode en tot moment sense cap molèstia a la tibia. Sembla que anem pel bon camí.

Un plaer saludar a: Vicenç, Manu 1.1, Pol26, Polgi, Hansi, Koldo, Chute, danigoal, Xavher, falshback, Rául Crespo, Jb, Asana, Agustin, Robertgr68, Car-Pat, Patricia, Dani Vicente, Carles Cat, ipg10, Manel59, Vanessa, Rasmon B, Teresa57, Patiño, Dani, Marc78,Judith, Barceruel, Hernan,...i segur que m'oblido a algú  :oops: :oops:

En quan a la Cursa està molt ben organitzada sense cap cua, bon servei, bona relació qualitat/preu, opció d'inscripció amb regal o sense, bona bossa, dutxes, guardarropia, circuit planer, ben marcat,...bona nota.

Vinga cuideu-vos i fins la propera :wink2:

31 Mai 2015 13:58 #49 per JavierCC1969 (Visitant)
Bueno a falta de tiempos oficiales habré pasado por meta  sobre  40'30'', no es sub 40 pero contento después de haber sufrido bastante en carrera ya que por varias razones hoy estaba bastante petado ya antes ni de empezar...
Pero bueno, MMP en 1 minuto.

Muchas gracias a Manu1.1 por pasarme el botellin de agua, he intentado mantenerme un poco a "rueda" pero hoy lo tenia imposible, un saludo que en carrera  ya no podía gesticular palabra.

Por cierto el tema del agua se lo tendría que mirar la organización, solo una persona repartiendo los botellines no es de recibo..

A si y vaya caló..

Felicitaciones a los que han hecho MMP, y a los que no tambien...

10k       39'30''     Cursa El Prat de Llobregat 2015
            41'34''     Cursa El Prat de Llobregat  2014
M.M.  1h29'15''     MitjaPrat.2015
M.      3h22'11''    BCN2016

31 Mai 2015 14:00 #50 per Ramon_B (Associat/da)
Primera participació avui en aquesta cursa. Circuit molt pla ideal per fer marca pero que avui no ha estat el meu cas  :'(.
M'agraden les curses que acaben en una pista d'atletisme.
El primer Qm l'he fet a un ritme massa ràpid amb en Jorfer i l'Alba. Aviat m'he adonat i he regulat .Temps (no oficial) 51'10'' a ritme de 5'07''/Qm.  Parcials 25'31'' / 25'39''.

Avui el sub 50' a quedat un pel lluny però a Bombers tornarem a intentar-ho  :whip:.

Moltes felicitats per les MMP que han estat unes quantes  :party:

Moltes gràcies també als fotògrafs CarlesCat , Judith, ...

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

31 Mai 2015 16:10 #51 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics, aquí deixo unes FOTOS de la Cursa Delta Prat, perdoneu si ha algú li he tallat el cap, un braç, una cama o qué sé jo. :whistle:
picasaweb.google.com/115987154532863258650/CursaDeltaPrat20151
picasaweb.google.com/115987154532863258650/CursaDeltaPrat20152

31 Mai 2015 19:49 #52 per Jorfer (Associat/da)
JavierCC1969 felicitats per la teva marca. El tema de l'aigua que comentes no sé on va passar. Quan nosaltres hem passat per l'avituallament n'hi havia més d'una persona voluntària i jo he agafat dues ampolles sense problemes

Ramon B, bona cursa i bastant regular. Segur que a Bombers de nit t'aproparàs a aquest temps que vols. Sort el dia 12  :great: :great:

CarlesCat, moltes gràcies com sempre per les teves col·leccions de fotografies  :yes: :yes: Ens tens molt malament acostumats i el dia que et cansis et trobarem a faltar  :love: :love:

31 Mai 2015 19:51 - 31 Mai 2015 20:21 #53 per pinelli (Associat/da)
felicitats alba i jorfer .. el treball en equip no te fronteres ..   :great: i a tots els que heu fet marca solteron, wallaby ,javier cc1969, jose carnero, etc..  :party: :party: :party: :party:

31 Mai 2015 20:16 #54 per solteron (Associat/da)
Hola, magnifica cursa aquest mati i per només 7 € ! 

Circuit molt ràpid i homologat , sense cues, amb dutxes.

Però lo millor de tot es que he fet nova MMP  45'47" :party:  :party:  11 segons menys que la Mercè passada, però encara he pecat de sortir una mica massa fort , 22'42" el primer 5000 i 23'02 el segon patint bastant al final  :beurk:

Més val oblidar-se una mica del sub45' i anar progressant mica en mica, però ara be la calor forta i estarà dificil fer bons temps.

Moltes felicitats a la resta de noves MMP's, Alba, Jose Carnero, marcón de Wallaby que ja és sub35' !!! JavierCC1969 i segur que em deixo una quants ...

Moltes gràcies als fotografs !

31 Mai 2015 20:42 #55 per Jorfer (Associat/da)
Moltes felicitats José Carnero bravo per aquesta MMP  :great: :great:

Solterón a poc a poc millorant. Tu si que saps i així gaudeixes més del camí  :yes: :yes:

Pinelli31 moltes gràcies company  :great: :great:

31 Mai 2015 21:18 #56 per Alba (Associat/da)

:party: :party: :party: :party: :party:
Objectiu assolit. La campiona Alba ha fet un carrerón regulant i en progressió que l'ha portat a fer una nova MMP baixant més d'un minut.
Hem regulat molt bé i hem fet una cursa en progressió anant còmodament el primer cinc mil i augmentant el ritme a poc a poc fins la meta.
Parcials de 24.05 i 23.28 per a un temps final de 47:33  :party: :party: :party:
Només l'he vist patir els darrers metres i, no m'estranya, doncs hem fet el darrer mil a 04:31.  :surprised: :surprised: :surprised:
Està clar que aquesta noia amb una preparació específica, un dia amb bona temperatura i un circuit pla, baixarà de 45 aviat  :yes: :yes: :yes: Estic molt content per a ajudar-te a fer MMP Alba. Tu mereixes. Bona forma d'acabar la temporada.

Jorfer!!! Moltíssimes gràcies!!  :love:  :love:  :love:
Estic tan contenta amb el ritme que m'has ajudat a fer!!! No m'ho podia creure quan he vist el Garmin, he baixat més d'un minut la marca de fa dues setmanes!!  :oh:

Ja m'havien avisat que el Jordi era un gran company de cursa però realment he quedat meravellada! Km a km m'anava cantant el ritme, el temps que fariem si manteniem el ritme i el marge que guanyàvem a l'objectiu inicial. A sobre, no ha parat d'animar-me, a mi i a tots els que estaven al voltant! Fins i tot se'ns ha ajuntat un altre corredor que li ha donat les gràcies! Un crack vaja!

Sobre la cursa la veritat és que no he patit gens fins els darrers 500 metres, quan hem apretat i realment anava a tot el que donava. La resta he confiat totalment en el Jordi, i m'he deixat emportar, gaudint i fent-li cas quan em deia "pensaments positius!!"  :love:

No tinc prou paraules per agraïr-te l'ajuda que m'has donat Jorfer. I la de tots els que m'heu animat i heu vingut a felicitar-me! Sou uns grans companys, gràcies!!  ;)

Seguirem millorant!

01 Jun 2015 11:11 #57 per josecarnero (Associat/da)
Encara estic en un núvol... No m' esperava aquest temps, encara que no per la preparació, que la considerava bona per baixar de 41', sino per la temperatura.
Fa 2 anys, a can Mercader i sobre un cel encapotat (va acabar plovent pel migdia-tarda), em vaig enganxar a un grup sub41 que s' havia format (Jorfer, Amic, Genis15, Sergi42195, Mona, Koldo i algú més que no recordo) i vaig decidir intentar aguantar al seu ritme tot el que pugués, amb l' intenció de baixar de 42'. A la primera volta anavem bastant compactes, però després ens vam començar a estirar, amb diferències de 2-3" entre les unitats. Vaig intentar seguir l' estela d' Amic i koldo una bona estona i vaig entrar a meta amb 41'03", van sortir dos parcials gairebé idèntics.
Fa un mes a la Llagosta vaig pagar un primer cincmil molt ràpid -20'10"- amb un segon amb més calor i lleugera pujada que em va fondre, baixant per poc de 42'.
Després dels entrenaments dels darrers dies, notava que 42' podia baixar-lo, a partir d' ahí necessitava un estímul, un guia per intentar la fita.
Em col.loco a la sortida al cantó del DaniGoal, objectiu sub40, i no molt lluny de barceruel i Richy del Fisiològic, amb la mateixa idea. La primera volta em mantinc amb ells, lleugerament al darrere però dins d' un grupet que s' havia format amb aquest objectiu, uns 20. El fet que el grup fos nombròs ajuda a seguir el ritme d' un o altre. Començada la segona volta, DaniGoal es queda una mica i continuo seguint a barceruel, que encara que ha baixat ritme per no deixar al seu company em va bé per fer MMP. Cap al 7, quan pitjor ho estava passant, em passa al cantó un àngel que es diu Dani i que quan li comento el que vull fer em comença a marcar un ritme per no perdre. La recta del 8-9 se'm fa llarga, però la corba abans d' entrar a les pistes se que ho faré, Dani vola i intento seguir-lo, apreto per fer el darrer en 3'59" -havia fet el 8 i el 9 en 4'11" cadascú- i parar en 40'47", 16" menys que fa dos anys i amb mooolta calor.
Sí, ja sé que les cames són les meves, però calia una energia extra que m' han donat Dani, Danigoal i barceruel.
:party: :party: :party: :party:

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

01 Jun 2015 14:36 #58 per Dani (Associat/da)
Bones !!

No feia un 10km a tope desde...Caldetes ! Cursiosament gairebé fent el mateix temps  :sarcastic:  Allà estava en plena forma (venia de fer 1h24 en mitja) i ara encara estic lluny. Caldetes té un perfil trencacames i Delta és totalment planera. De fet, si Delta es fes Gener/Febrer seria una cursa perfecte per fer marca (Com Can Mercader)

Al lio !

Objectiu fer 41' Tot i que en Warce em diu que farà de llebre a un company que vol baixar de 40' En Danigoal també vol estar al grup. Sortiré per sensacions. No miro el crono ni un cop durant la cursa, només ho faré als punts km. Com estic super aprop de la barqueta del Barceruel, em fio del seu ritme. Km1 ja estic a roda del duet. Ell va clavant el ritme. Km2 penso que m'estan frenant, km3 noto que vaig bé, km4 ja veig que no aguantaré el ritme. Km4.5 em despenjo.  :P  Els tinc a la vista. Del km4-5 és llarg i marxen 10". Passo 20'13" Aquí ja se que no baixo de 40'. A lluitar a pel sub41. Em passa al Danigoal a la pista, és on pitjor ho passo. Al km6 el torno a passar i no s'enganxa. Mala senyal, no va bé.

El ritme decreix progressivament 4.06 4.07 4.08 4.09 No em vull cebar, no vaig malament i vull reservar. Cal al km7 em passa en josecarnero molt ràpid. Una mica despés ens anem fent la goma. Li pregunto la seva marca i em diu "41...." L'animo i si no passa res veig que ho aconsegueix. Em plantejo arribar al km9 i a tope. Patint bastant, faig el km 3'56" i al final 40'41" Gairbé clavat al que em pensava que faria.

A seguir entrenant aviam si repeteixo el temps a Olesa, molt més dura, que serà bona senyal. Abans potser faig els 10km de Gràcia que segurament faré tirada llarga.

Felicitats JoseCarnero per la marca !!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

01 Jun 2015 16:50 #59 per Pol26 (Associat/da)
Bones :great:

Doncs un altre que feia la seva primera participació en aquesta cursa, i està molt bé per circuit però pel meu gust la temperatura no acompanyava massa, el meu objectiu era acompanyar en Polgi ja que des de el diumenge anterior no havia sortit a correr i a més havia estat una mica engostipat aquesta setmana. Els dos primers kms els passem bé entre 4'15'' i 4'20'' que era l'objectiu però del dos al tres ja veig que el meu pare es va quedant, fins que al 3,5 aprox l'Agustín em diu que ha parat i que tiri a fer la meva cursa. Potser m'ho vaig pendre massa seriosament ja que el km 5 el vaig fer a 4'02'' i el 5 a 4'07'' i ja vaig veure que no estava en confidicions d'aguantar el ritme... El km més lent l'últim a 4'27'' i el temps final 43'13'' pràcticament 4 minuts més lent que dos setmanes enrera. Tocarà tornar agafar el ritme de cara a fer una bona cursa a Bombers.

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

01 Jun 2015 17:32 #60 per Jorfer (Associat/da)
Josecarnero una MMP molt lluitada i amb molt de mèrit amb la calor que feia ahir.  :great: :great:
Dani, a poc a poc tornaràs als teus temps i, pensa que ara l'objectiu no són els deu i si agafar una base per a l'objectiu maratonià.  :yes: :yes:

Pol26, crec que a alguns la temporada s'està fent llarga llarga  :whistle: :whistle:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats