XX Cursa Atlética Festa Major Poblenou 20-09-2015

XX Cursa Atlética Festa Major Poblenou 20-09-2015

20 Set 2015 23:48 #61 per lanuza (Visitant)

Resultados oficiales de los liebres correcats:

- Sub 40' Ivanko       39'54"
- Sub 42' Adalpu      41'59"
- Sub 45' Dani          44'54"
- Sub 50' Grinta        50'02"
- Sub 55' G3mma     54'29"
- Sub 60' Tete Xavi   59'45"

Felicidades chic@s!!!  :party: :party: :party:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Muchas gracias !!!!!!
A todas las liebres y a correcats por colaborar en la 20 Cursa Atlética Poblenou.Esperamos volver a contar con vosotros el próximo año.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2015 23:56 - 20 Set 2015 23:59 #62 per solteron (Associat/da)
Una cursa molt ben organitzada per l'Associació de Veins,
Jo porto un parell de mesos corrent molt poc, mig descans, mig vagància  :oops: . La meva cursa ha estat un mica rara, el primer km gairebé he seguit la llebre de 45' però després m'he ensorrat però en canvi a l'últim km m'he recuperat  :mdr: i he tornat a fer-ho a 4'30", ho sigui que ara dubto si es que estic en baixa forma o continua la vagància  :he:  Al final 48'46"

Com sempre un plaer compartir amb la penya correcat   :yipi: i més avui amb l'homenatge a  TeteXavi   :party: felicitats !!

Moltes gràcies CarlesCat !

21 Set 2015 10:58 - 21 Set 2015 12:58 #63 per obadia (Visitant)
Hola!
Gran cursa la d’ahir, molt ben organitzada només un punt que jo canviaria es la sortida, molt estreta.

A nivell personal molt i molt bé, anava a per els 55’ però vaig acabar amb 53:33  :party: :party:
Vaig anar amb el grup de 55’ capitanejat per la Gemma e integrar per el Francesc, Carles 22  als quals els tinc que agrair molt de la marca d’ahir, però sobretot a la Gemma per el ànims que hem va transmetre sobretot en els últims KM quant les forces anàvem disminuint.  8) 8)

I graciés CarlesCat! Per les fotos!

Salut!!

21 Set 2015 11:30 #64 per Dani (Associat/da)
Que voleu que us digui....

A mi que em donguin curses com la del Poble Nou i que no en maregin amb Bombers, NightRuns, RunsFast, DesigualMix i Behovies$$$$.

Veure tota la associació de veïns preparant aquesta cursa amb el carinyo que ho fan, és una passada. Llarga vida a aquesta cursa. A més a més, a nivell organitzatiu moooolt bé. Punts kms, circuit, recollida pitralls, butis, birres, ambient. Vamos, que visca el barri !!

Oju, qui li agradi les altres curses esmentadis que no s'enfadi, eh ? Per gustos, colors.

Ahir llebre de 45' Va ser bastant fàcil amb un recorregut amb tant poc desnivell. Tot i que el Forerunner va fer l'animal. A molts companys els hi ha mesurat unes distàncies raríssimes. Gairebé puc afirmar que la distància estava ok, no us preocupeu si us ha donat 10.300, mireu el Sportstrack i flipeu amb el recorregut del fore  :intello:

El millor de fer de llebre és l'arribada, on et venen a saludar els patidors que han remat a la barqueta, i alguns, eufòrics per fer marca, no té preu !!

Us animo a apuntar-vos algun cop. MP al ManoloM :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

21 Set 2015 11:47 #65 per ERIC (Associat/da)
Bon dia

una altra any corrent aquesta magnifica cursa, ben organitzada, i amb un avituallament molt bo.

Vaig decidir, anar a  amb la llebre sub 42 molt ben dirigida per l´ADOLFO

21 Set 2015 11:50 #66 per ERIC (Associat/da)
vaig decidir anar amb la llebre sub 42, i va ser un encert, volia tenir equilibri en els dos 5km, i mantener una regularitat que no vaig tenir la semana, pasada, no ens enganyem, el circuit es mes benevol que la merce, no fa tanta humitat, i tenim una miqueta mes de entrenaments a les cames; fins al km 8 vaig estar amb la llebre sub 42 i en el Km, 9 vaig poder canviar una mica i baixar de 42 seg que era el objectiu final; temps final, 41´46 , ritme 4´11,

Fins la propera

21 Set 2015 13:52 #67 per Grinta (Associat/da)

fecitats tetexavi   :party:  i felicitar tambe a la llebre de 50 grinta de part del meu amic  jose que ha fet mmp ..   :great:
aquestes llebres son una garantia ..

Moltíssimes gràcies!  :love:
S'agraeix molt el carinyo de la gent.
Jo vaig intentar clavar els km, no sé d'on es van escapar els dos segons, i és la primera cursa on aconsegueixo no avançar-me 20'.
Molt contenta, vaig anar amb el Dani75 tota l'estona i en acabar, 10km més amb en Lucius pel litoral. Matí molt agradable amb ST final de Volldamm amb correcats  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

22 Set 2015 09:53 #68 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola a tots,

Jo també vaig ser-hi, i també em va semblar molt ben organitzada i amb un circuit molt ràpid i còmode, l’únic que canviaria és posar l’arribada i sortida al carrer Perú. El avituallament final impressionant. Ah, i el dorsal podria ser de millor qualitat ja que vaig arribar amb el dorsal completament deseganxat, un problema quotidià dels que suem molt.

Respecte a la cursa, la idea era sortir a retrobar-me amb el ritme de competició després de que des de el març a la Marató no em poses un dorsal. Vaig fer els primers 4 km amb la llebre de 40’, el ivanko  :great:, que en els primers km portava un ritme un pèl més lent dels 4’00”/km, després ell va apretar gradualment per fer sub40 i jo vaig anar afluixant gradualment per acabar en 41’06”. Les sensacions molt bones i a més tot i fer calor no va afectar massa. Propera parada Correbarri  :happy:

Ens veiem!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'07" - 2026 Mitja Marató Barcelona
42k: 3h10'46" - 2024 Marató València
www.strava.com/athletes/550322

22 Set 2015 19:00 #69 per ManoloM (Associat/da)
Aunque es la de mi barrio, hacía varios años que no la hacía. Totalmente de acuerdo con Dani, menuda organización  :surprised:. para los liebres no digo más, totalmente plana, bien medida, dos avituallamientos y puntos kilométricos bien colocados, no podemos pedir más.  8)

Lanuza gracias a ti y a toda la organización por vuestra implicación en esta cursa, desde que te pusiste en contacto conmigo en mayo o junio, todo han sido facilidades y claro que podéis contar con nosotros el año que viene  :love:.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

22 Set 2015 23:49 #70 per dejarikbcn (Visitant)
Jo també molt content de la cursa. 48:32", fent 23:09 els primers 5km i 25:24 els segons 5km.

A mi també el Garmin em va donar gairebé 400 metres més de 10km. Per la part final de la Diagonal es va liar molt.

Excelent organització de la cursa. Molt més còmode que d'altres carreres massificades.  :great: :great:

23 Set 2015 10:38 #71 per al (Visitant)
Voldria felicitar i agrair als organitzadors i voluntaris per mantenir aquesta gran cursa de festa major.
Com sempre que he participat he gaudit molt del recorregut i les vostres atencions, sou uns cracks.

També felicito a les llebres, molt bona tasca que m'ha permés correr al ritme objectiu sense mirar el rellotge en cap moment, altres cracks.

Finalment un reconeixement per els companys corredors, jo no vaig veure ni una retallada en tota la cursa (ja sé que és un circuit que té pocs llocs per trampejar, pero repetiexo ni una retallada, ningú!!!!

Vaig fer un temps de 40'59s, escoltant les cames per controlar les meves inseparables lessions i sembla que aquesta vegada ho he fet bé i no m'he trencat res. La propera amb els companys de feina a esmorçar al Mercabarna i estrenar cursa

Salut i kms  

entrenar com una guineu, competir com un llop

23 Set 2015 11:54 #72 per pereramo (Visitant)
Donant la volta a glories el 60% retallava.

23 Set 2015 12:58 #73 per al (Visitant)
A l'alçada de les Glories anavem un grupet de 8 corredors i no vceiem als de davant, passat el primer avituallament al gir de tornada, el grup era gran i teniem a la vista al grup de la llebre de sub 40, era un lloc tipic per retallar i no vaig veure ningu que ho fes.

Esta clar que parlo dels companys que vaig veure, més motiu per felicitar als que no retallen, i als altres els retrec els problemes que provoquen al creuar-se amb la resta, si volen enganya-se ells mateixos, però ensopegar amb un babau et pot espatllar un dia de festa.

Salut i kms

entrenar com una guineu, competir com un llop

23 Set 2015 18:29 #74 per Jordi1986 (Visitant)

Segon any que corro aquesta cursa del meu barri. Penso que està molt ben organitzada i que no falta quasi res.
La sortida amb el gir, és lo únic que potser es podría millorar.

La meva idea era baixar de 55' i em vaig enganxar a la llebre G3mma i un grupet que anaven amb ella.
(per cert. prendat de la llebre, molt guapa... :love:)...gràcies per la teva ajuda, he entrat al foro per dir-t'ho!

Vaig seguir bé tota la cursa fins el km 8 que anava força destroçat i no sabia si podría aguantar. Em sentía fatigat.
Al km 8 vaig intentar apretar i la llebre em va animar a passar-la i a aguantar fins el final. Vaig entrar per sota de 55', asolint el meu objectiu  :yipi: Molt content!

Fins la propera!

25 Set 2015 09:20 #75 per G3mma (Associat/da)
Bon dia!!

Vaig fer de Llebre de 55'.

Molt contenta de participar en aquesta cursa, molt i molt ben organitzada, un tracte immillorable.
Els punts km ben marcats i això facilita molt la feina que fem, ja que dona tranquil.litat.

Vam fer un grupet molt maco que es va mantenir quasi tota la cursa.
Al final em van passar tots... :whistle: :whistle:
Molt bé per en Francesc, Obadia, JRDi69, que ho van fer genial tota la cursa.

Vaig entrar una miqueta abans, patint de no entrar passada.

Moltes felicitats tete xavi  :love:

Gràcies jordi1986 encara estic vermella... :oops:

Fins la propera.

27 Set 2015 12:34 #76 per Hansi (Associat/da)
Visca la cursa de Poble Nou, amb la seva organització plena d'atencions als participants i el seu ambient d'esport popular, tan festiu! :party:

M'ho vaig passar molt bé corrent i també xerrant amb tants correcats 8). Com en totes les edicions que hi he participat, em deixa amb ganes de tornar-hi l'any vinent. Això ho diu tot! :love:

Gràcies per les fotos, Carlescat!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats