XX Cursa Atlética Festa Major Poblenou 20-09-2015

XX Cursa Atlética Festa Major Poblenou 20-09-2015

19 Jun 2015 09:33 - 19 Jun 2015 11:31 #1 per ManoloM (Associat/da)
Abro este fil de la cursa de mi barrio, que espero este año no fallar. La he hecho alguna vez y creo que la gente de Poblenou la hace con mucho cariño, con buenos servicio y butifarrada final.
Además he abierto otro fil, Ya que, corredors.cat hace el servicio de liebres por primera vez y SORTEAREMOS 10 INSCRIPCIONES GRATUITAS.

El enlace de la cursa www.avgranvia.org/

y el enlace del sorteo  www.corredors.cat/index.php?topic=17710....&Itemid=91#msg894409

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 19:31 #2 per Jorfer (Associat/da)
No l'he fet mai...i té bona pinta  :yes: :yes:

19 Jun 2015 20:34 #3 per jaume86 (Associat/da)
Jo estava inscrit fa un parell d'anys però el dia de autos no em vaig trobar bé...

No conec la zona de bcn però semblava força planera pel google maps. Això si, una mica de revolts  ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

19 Jun 2015 20:49 #4 per ManoloM (Associat/da)
Jaume es mi barrio, si se dan algunas vueltas, pero es totalmente plana, además este año la salida es a las 9 en lugar de las 9:30 y eso se agradece por la calor.

20 Jun 2015 03:16 #5 per jaume86 (Associat/da)

Jaume es mi barrio, si se dan algunas vueltas, pero es totalmente plana, además este año la salida es a las 9 en lugar de las 9:30 y eso se agradece por la calor.

Entonces, si te parece bien, quiero ser tu liebre! Menudo honor sería  :love: :love:

En los 10k de Villanova hay un montón de 180º y, con lo plana que es, creo que es un circuito muy rápido, así que no voy a ser yo quien  diga algo por las vueltas... Sin excusas de malqueda Manolo  8) 8)

21 Jun 2015 19:33 - 21 Jun 2015 19:36 #6 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, Jaume86, us la recomano moltíssim :yes:. L'he feta només tres o quatre cops, però sempre he estat molt a gust :love:. El traçat és planer; els revolts, per mi, no són gaire pronunciats en general, ni decisius, l'única pega perquè hi hagués més bones marques és la calor i xafogor que fa en les dates de la cursa (i que hi ha gent que creu que li sobren uns 100m :neutral:). L'organització és mooooolt "de cursa popular tradicional", un tracte magnífic cap als corredors, amb la il·lusió dels membres de l'AA.VV. que col·laboren, un avituallament a meta molt abundant (begudes, entrepà, iogurt, gelat), ambient de barri, acollidor, i el bon rotllo de l'inici de temporada, que tots anem amb les piles carregades, plens de projectes i il·lusions :smile:.

21 Jun 2015 20:20 #7 per jaume86 (Associat/da)

Jorfer, Jaume86, us la recomano moltíssim :yes:. L'he feta només tres o quatre cops, però sempre he estat molt a gust :love:. El traçat és planer; els revolts, per mi, no són gaire pronunciats en general, ni decisius, l'única pega perquè hi hagués més bones marques és la calor i xafogor que fa en les dates de la cursa (i que hi ha gent que creu que li sobren uns 100m :neutral:). L'organització és mooooolt "de cursa popular tradicional", un tracte magnífic cap als corredors, amb la il·lusió dels membres de l'AA.VV. que col·laboren, un avituallament a meta molt abundant (begudes, entrepà, iogurt, gelat), ambient de barri, acollidor, i el bon rotllo de l'inici de temporada, que tots anem amb les piles carregades, plens de projectes i il·lusions :smile:.

Tres o quatre cops?!? Caram Hansi al final si que hem creuré lo de cebolleta i  :no: :no: :no: que aquest matí m'has dit l'edat i estàs en plena joventut  ;) ;)

Té pinta de ser una cursa d'aquestes cuidades, crec que aquest 2015 cau fijo  :party: :party:

21 Jun 2015 20:32 #8 per ERIC (Associat/da)
Corroboro el que ha dit el Hansi jo porto varis anys fent aquesta cursa i està molt bé; llàstima que ens agafa a tots al inici de la temporada perque el circuit és ràpid; al tracte al corredor inmillorable;

21 Jun 2015 23:13 #9 per Jorfer (Associat/da)
Doncs cap allà aniré potser de corredor potser de llebre  :whistle: :whistle:

22 Jun 2015 17:38 #10 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Comparteixo l'opinió de tots els companys: cursa pura de barri amb un ambient de benvinguda que a mi sempre em guanya. El convit final és d'infart i el recorregut és bastant planer encara que t'has de menjar part de Diagonal Mar i algun fas pla. No és el més bonic i l'època no és la més ideal per buscar marca però aquesta vegada es celebra el 20 de setembre quan habitualment era la primera de la temporada (ara passen per davant la Cursa Barça i la Mercè), així que estarem una mica més rodats i la calor no serà tan forta.

Si no em donen plaça per l'Ultra Pirineu, aquesta serà la cirereta del Pla B d'aquell cap de setmana: Midnight Trail, Collbatonina i Poble Nou.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

26 Jun 2015 11:46 #11 per josecarnero (Associat/da)
Jo la vaig fer fa mooolts anys, per una cosa o altre se m' escapava dels plans. A veure si aquest any torno a enganxar-me, em va agradar molt llavors (crec que era el 2005 i el cabell em frenava, ara corro més... :rofl:)

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

26 Jun 2015 15:20 #12 per (Visitant)

Si no em donen plaça per l'Ultra Pirineu, aquesta serà la cirereta del Pla B d'aquell cap de setmana: Midnight Trail, Collbatonina i Poble Nou.

De la Collbatonina suposo que la llarga, no Dabit?? :whistle: Jo també tinc pensat fer aquest triplet, com a benvinguda als 40, però xino-xano... ;)

28 Jun 2015 00:02 #13 per Dabit (Associat/da)

De la Collbatonina suposo que la llarga, no Dabit?? :whistle: Jo també tinc pensat fer aquest triplet, com a benvinguda als 40, però xino-xano... ;)

Sí, la llarga. Sempre (bé, quasi sempre, si les cames acompanyen) llarga.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

08 Ago 2015 16:17 #14 per (Visitant)

Comento unas cositas...  ;)

Entreno de la organización el sábado día 5 de Septiembre, a las 9:30 de la mañana en la Plaza de Espronceda. Supongo que las liebres vamos, no???  :whistle:

La compra del chip amarillo en esta cursa sale por tan sólo 6€!!! Si alguien aún no lo tiene es una muy buena oportunidad... :yes:

Y Para recoger el dorsal en Plaza Espronceda Sábado, 19 de Septiembre  de 10:00 a 19:00 horas y Domingo, 20 de Septiembre de  7:00 a 8:00 horas  :great:

08 Ago 2015 18:57 #15 per Grinta (Associat/da)

Entreno de la organización el sábado día 5 de Septiembre, a las 9:30 de la mañana en la Plaza de Espronceda. Supongo que las liebres vamos, no???  :whistle:

Tu vols que em facin fora de casa, no?

Per cert, hi ha curses infantils???

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

08 Ago 2015 20:55 #16 per (Visitant)

Tu vols que em facin fora de casa, no?

Per cert, hi ha curses infantils???

No crec que ho facin Eva però si fos així segur que et surten molts voluntaris per adoptar-te!!!  :rofl:
Ara parlant en serio, si no pots venir no crec que passi res.... Jo aniré per veure el circuit i així tenir controlat el que ens espera.  ;)
I no he vist a la web res de curses infantils

08 Ago 2015 22:03 #17 per Del@ (Associat/da)
En les vegades que he fet aquesta cursa no hi havien curses infantils i a la seva web no diu res al respecte, així que suposo que tampoc hi hauran en aquesta edició.

El recorregut és molt fàcil de memoritzar i és el mateix des de fa uns anyets, només vigilaria que el darrer km estigui ben situat per no tenir cap sorpresa final amb el temps. Per mi és una cursa ràpida, però amb l'inconvenient de l'època de l'any en que es fa i que són rectes massa llargues pel meu gust.

10 Ago 2015 12:25 #18 per Grinta (Associat/da)
Res de curses infantils  :'(
Ja veuré com m'organitzo perquè tampoc he vist guarderia  :grrrrrr: Ostres, com reflexió, tant costa tenir un dels voluntaris cuidant els nens? Es facilita molt l'organització dels pares i mares corredors...

10 Ago 2015 13:20 - 10 Ago 2015 13:28 #19 per Del@ (Associat/da)
Normalment si hi ha servei de ludoteca acostumen a haver-hi curses infantils.

Suposo que el problema estarà amb l'assegurança que els hi cobreixi la responsabilitat civil. Evidentment no és el mateix posar un voluntari a repartir dorsals que a vigilar nens, però el cost a la inscripció tampoc crec que repercutís tant sempre que hi hagi un espai adequat per poder oferir aquest servei.

Mira de contactar amb els que organitzen la cursa. És una Associació de Veïns i cuiden molt bé la seva cursa. Crec que fins la darrera setmana d'agost estaran de vacances per això.

10 Ago 2015 13:38 #20 per Grinta (Associat/da)
No crec que el problema sigui tenir un lloc adequat.
A Montgat eren a un parc i a Can Mercader  en un tancat amb valles.  Suposo que és més el tema de responsabilitat.
Sincerament,  servei de guarderia hauria d'haver a totea les curses. La majoria tenim fills i ja prou difícil és compatibilitzar-ho tot.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats