Molt i molt content de tornar a una de les curses que li tinc més apreci del calendari, i que ja he repetit 3 cops: La Cursa de la Vinya! Una de les que hem cau més aprop de casa i de les més boniques que faig.
Només arribar al pavelló de Sant Llorenç d'Hortons, els
Polgi i Pol ja em saludaven i hem fet la primera foto correcat de rigor. He recollit el dorsal i també he trobat en
DEL@ i més tard en
CarlosHB. Amb aquest darrer i la família Fernàndez hem fet una volteta per escalfar (quina manera d'escalfar les cames!) i m'han ensenyat a desbloqueijar el garmin! Moltes Gràcies
Polgi, el millor del dia! Quins mals de cap m'has evitat avui! Recordo que a la darrera mitja de Sitges vaig sortir sense rellotge precisament per aquest motiu...
Així que ens posem a la sortida, comentem una mica la jugada amb en
Carlos i Pol i sortim! Recordo que l'any passat vaig fer el primer km massa ràpid i intento no emocionar-me i reservar forces per la dura pujada de 2kms que ens espera. Em passen molts corredors i costa trobar forats per estirar les cames però a les primeres rampes amunt ja puc començar anar fent la meva. La pujada hem passa molt ràpid, el que l'any passat va ser agonia avui s'ha convertit en estalvi de forces fins arribar al tram d'asfalt, on ja sabia que acabava la pujada i he començat a apretar força.
I ja no he parat fins el final. Volia continuar conservant doncs hi ha pocs metres de baixada per tornar a recuperar l'altura perduda però he anat tirant sempre tant com podia, sabent que la cursa era un pèl curta i que quedava un últim turonet al km8.
Segurament m'he excedit en el primer km de baixada doncs l'he fet a 3:42, un ritme que després no he pogut igualar, clar... Però anava avançant corredors i això sempre anima. I com havíem dit amb en
CarlosHG i Pol abans de sortir, era una cursa per anar a sensacions, no pendent del temps, així que només anava veient els parcials quilomètrics que hem semblaven bé i endavant!
També encantat de saludar al meu fisio
barceruel, que ja sap que l'haig de visitar en breu per fer xapa i pintura
I molt contents amb la
júlia31 cap a Vilanova, ben carregats amb el cava i tots els productes higiénics