Cursa de la Vinya, 10 km a Sant Llorenç d'Hortons (6-9-15)

Cursa de la Vinya, 10 km a Sant Llorenç d'Hortons (6-9-15)

08 Jul 2015 12:45 - 08 Jul 2015 12:47 #1 per Hansi (Associat/da)
Només he participat en una edició, que em va agradar molt, fa un parell d'anys. La poso a l'apartat de Ruta perquè és on sempre he vist que s'obria el fil corresponent, però el cert és que trepitja molt poc asfalt, ja que com diu a la web de la cursa de la Vinya , el 80% dels 10 km transcorren per camins rurals (terra i pedregosos). Les pujadetes i baixadetes també abunden, i encara que no les recordo molt fortes, es fan notar. L'organització és acollidora, de bon tracte al corredor, i per suposat, poc massificada.

Inscripcions obertes, miraré si en el meu calendari la puc encabir perquè realment se'm va fer simpàtica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2015 14:32 #2 per jaume86 (Associat/da)

Només he participat en una edició, que em va agradar molt, fa un parell d'anys. La poso a l'apartat de Ruta perquè és on sempre he vist que s'obria el fil corresponent, però el cert és que trepitja molt poc asfalt, ja que com diu a la web de la cursa de la Vinya , el 80% dels 10 km transcorren per camins rurals (terra i pedregosos). Les pujadetes i baixadetes també abunden, i encara que no les recordo molt fortes, es fan notar. L'organització és acollidora, de bon tracte al corredor, i per suposat, poc massificada.

Inscripcions obertes, miraré si en el meu calendari la puc encabir perquè realment se'm va fer simpàtica.

Allà va ser la primera cursa que recordó veure't, tot seguinte per les vinyes!  :love:

El primer km és en baixada i em sembla que els 2 següents de pujadeta d'aquelles que mai s'acaben, recordo un tram d'asfalt d'aquells que s'agafen i ja és a la part final, que com no hagis guardat una mica... L'any passat em vaig cebar massa en el primer km i vaig arribar fos aquí, la resta de cursa és molt bonica, entre vinyes  :whistle: menys el darrer km que s'arriba al poble tot fent un bon tomb. I amb el darrer esprint en un petit mur d'arribada al pavelló.

El tracte al corredor, coincideixo, és dels que fa goig! I la bossa és memorable, amb ampolla de cava de la cursa  :love:

Si no vaig a la mitja de SBD, allà estaré per tercer any consecutiu  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

08 Jul 2015 17:01 #3 per Jorfer (Associat/da)
Vaig debutar l'any passat i, segurament tornaré aquesta temporada. Val la pena  :yes: :yes:

09 Jul 2015 09:24 #4 per Del@ (Associat/da)
Per variar  :mdr:, he participat en diverses ocasions en aquesta cursa. L'any passat no vaig poder fer-la per coincidir amb el Mig Ironman de Narbonne, però és una cursa de les que m'agrada fer  :yes:

Si puc allà estaré. El recorregut és exigent i després de les vacances d'estiu  :glasses: encara ho és més  :whip:, però val la pena fer-la  :great:

16 Jul 2015 08:55 #5 per curat (Associat/da)
Aquesta és una cursa molt ben parida. Entretinguda pels camins de vinyes i una mica trencacames. Molt recomanable.
S'ha de sortir força endavant doncs quan s'agafa el primer camí de terra sortint del poble es fa una mica de tap.
Jo segur que enguany no la faig doncs estaré de vacances una mica lluny d'aquí.

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

30 Ago 2015 18:24 #6 per jaume86 (Associat/da)
Ja queden 7 dies per apuesta bonita i entretinguda cursa

01 Set 2015 16:26 #7 per Del@ (Associat/da)
Avui m'he inscrit, ja veurem com respondran les cames però allà estaré una vegada més  :yes:

01 Set 2015 19:44 #8 per Polgi (Associat/da)
Un altre inscrit i en Pol26 també  ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

01 Set 2015 19:49 #9 per Jorfer (Associat/da)

Continuem

Us agradarà. Un consell, no sortiu a tope doncs els primers dos quilòmetres són molt favorables i després és més dura. Us recomano que reserveu forces per la darrera part on passareu a molta gent.  :yes: :yes: :yes: :wink2:

01 Set 2015 23:51 #10 per Polgi (Associat/da)

Continuem

Us agradarà. Un consell, no sortiu a tope doncs els primers dos quilòmetres són molt favorables i després és més dura. Us recomano que reserveu forces per la darrera part on passareu a molta gent.  :yes: :yes: :yes: :wink2:

Gràcies Jorfer pels consells, els tindrem en conte  8). La veritat es que he viscut molts anys a L'Alt Penedès i conec molt be S. Llorenç, lloc del que tinc molts bons records  :love:

Continuem

02 Set 2015 09:11 #11 per squash (Associat/da)

lloc del que tinc molts bons records  :love:

Alguna donzella sota una vinya?

Fins ara.

Jordi

02 Set 2015 22:40 #12 per Jorfer (Associat/da)

Fins ara.

Jordi

:rofl: :rofl: :rofl: segur que si passió amb raïm  :yes: :yes:

02 Set 2015 23:15 #13 per Polgi (Associat/da)

Fins ara.

Jordi

:rofl: :rofl: :rofl: segur que si passió amb raïm  :yes: :yes:

Això no es Tele 5. Moderador!!! Moderador!!!  :grrrrrr:

Continuem

05 Set 2015 14:32 - 05 Set 2015 14:34 #14 per Hansi (Associat/da)
Squash, que poc apropiat per un cavaller com el Polgi :no:. Aquest galifardeu de l'Sq, sempre n'ha de dir alguna de les seves! :he:

Finalment, no ens veurem a Hortons. És una cursa amb moltes pujades i baixades, que no convenen a una molèstia que estic curant al meu genoll, i per això vaig decidir no inscriure-m'hi. Que us ho passeu molt bé!

05 Set 2015 16:11 #15 per Del@ (Associat/da)
Hansi, jo aniré i precisament per algunes petites molèsties no forçaré al 100%. A recuperar-se bé que és el més important.

05 Set 2015 16:28 #16 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Hansi cuidat  ;)

Del@ ens veiem demà  8)

Continuem

05 Set 2015 16:50 #17 per jaume86 (Associat/da)

Squash, que poc apropiat per un cavaller com el Polgi :no:. Aquest galifardeu de l'Sq, sempre n'ha de dir alguna de les seves! :he:

Finalment, no ens veurem a Hortons. És una cursa amb moltes pujades i baixades, que no convenen a una molèstia que estic curant al meu genoll, i per això vaig decidir no inscriure-m'hi. Que us ho passeu molt bé!

A Matadepera ja vas arribar tocadet, cuida't que venen reptes importants i estàs preparat per assolir-los  :yes:

Ens veiem demà Roger i Àlvar ;)

06 Set 2015 13:25 #18 per Pol26 (Associat/da)
Bones, anem amb la primera crònica  :whistle:

Abans de res dir que com sempre és un plaer haver saludat i compartit kms amb companys correcats com en Polgi i barceruel. També en Jaume86 que en els primers 2kms m'ha servit de referència, a partir d'allà ja no l'he pogut seguir i et felicito pel teu temps! En aquest punt m'ha passat en Carlos i ja l'he anat seguint des de la distància la resta de la cursa sempre uns 20m darrera seu ja que no hi havia prou gasolina com per atrapar-lo, m'has ajudat molt i ens veiem a la mitja del mediterrani.  :yes:

La cursa de la vinya a Sant Llorenç d'Hortons tant el JB com el Jorfer ja m'havien avisat que era una cursa plena de tobogans i realment tenien raó, acostumat a l'asfalt i als terrenys més plans al principi s'ha fet una mica difícil sobretot psicològicament al veure que en algunes pujades el ritme anava per sobre dels 5min/km cosa que no acostumo a veure en cursa. Però tot i això a partir del km 5 el terreny ha estat més favorable i al final he pogut fer un temps de 42'56'' que tenint en compte el tipus de cursa em deixa prou content  :yipi:

Fins la propera!  :mdr:

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

06 Set 2015 16:05 #19 per Del@ (Associat/da)
M'he sentit força bé a Sant Llorenç aquest matí per ser la primera cursa després de les vacances d'estiu. Des del 2012 que no feia aquesta cursa i segueix mantenint el mateix tracte al corredor :great:, limitant la participació i amb bons serveis i regalets  :mdr:

La cursa dura  :whip:, tal com la recordava, però hem tingut una matinal fresqueta per les dates en que estem i això ha ajudat bastant :yes:.

A les pujades he notat que les cames encara els hi costa força i baixant tampoc volia apretaqr més del necessari ja que tinc unes petites molèsties, també he notat que feia una mica més d'un mes que no corria 10 km a aquesta intensitat, però content del temps que he fet, 39'01", que millora en més de mig minut el del 2012.

06 Set 2015 17:21 #20 per CarlosHB (Visitant)
Del@, no t'he vist!!!
He trobat al Jaume86,Pol26, Polgi, Barceruel primera cursa ( un cros en tota regla ) de la temporada, durilla durilla!!! Però eei quina bosa d'obsequis!!! I el mati/mitja tarda que he passat a la piscina municipal!! Tota soleta x mi!!!  :whistle: :whistle:
La crónica es sencilla, no he mirat el crono en cap moment!
Quan he passat al Pol26 tenia la referència del Jaume86, i m'entre el veia fins al km6 ja anava content! Quan ja l'he perdut de vista, m'he centrat en disfrutar de les vinyes i no pensar en res!
Que tinguem bona temporada tots!!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats