- Missatges: 97
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Kravenbcn moltes felicitats per aquesta nova MMP
![]()
Estàs fort.
Doncs en el meu cas, també estic molt content doncs he sortit amb la idea de baixar de 50 i he fet uns genials 47:41 i sense molèsties al genoll, però si els abductors (adaptació de les plantilles) i tot gràcies a l'amic Stelvio que generosament ha tirat de mi tota l'estona i m'ha fet anar una mica més ràpid del que tenia pensat avui. Ets gran Santi :love: :love:
Sento però he aparcat a les 08:10 i ja no m'he apropat a la foto doncs he fet tard :arf:
He saludat a uns quants correcats: Ramon B, Ignasi65, Guissona, Fiber, Manel 59, Teresa57, Wallaby, David77,...tots il·lusionats per córrer un nou diumenge.
Propera parada els 10 kms de Moja.
Gracies Jorfer, igualment pel teu gran temps i per tornar a correr sense molestiesKravenbcn moltes felicitats per aquesta nova MMP
![]()
Estàs fort.
Kravenbcn moltes felicitats per aquesta nova MMP
![]()
Estàs fort.
Doncs en el meu cas, també estic molt content doncs he sortit amb la idea de baixar de 50 i he fet uns genials 47:41 i sense molèsties al genoll, però si els abductors (adaptació de les plantilles) i tot gràcies a l'amic Stelvio que generosament ha tirat de mi tota l'estona i m'ha fet anar una mica més ràpid del que tenia pensat avui. Ets gran Santi :love: :love:
Sento però he aparcat a les 08:10 i ja no m'he apropat a la foto doncs he fet tard :arf:
He saludat a uns quants correcats: Ramon B, Ignasi65, Guissona, Fiber, Manel 59, Teresa57, Wallaby, David77,...tots il·lusionats per córrer un nou diumenge.
Propera parada els 10 kms de Moja.
Un plaer, Jordi![]()
. La veritat és que les cames ja no estan per fer marques així que prefereixo ajudar als companys. De fet, m'agradaria fer de llebre a una mitja que necessiti llebres de 1:40 - 1:45 - 1:50. Si saps d'alguna, seria un plaer.
En qualsevol cas ens veurem a la mitja de Barcelona i la marató de Barcelona![]()
Enhorabona! Jo també vaig fer exactament 40:32, anavem junts?Tot i això encara he aguantat prou bé les pujades i he aconseguit arribar amb 40:32 i fent MMP superant l'anterior marca en 16 segons :yipi: