- Missatges: 475
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola a tothom... Pensaba que había escrit al fil pero resulta que no...
Doncs jo per primera vegada he corregut la Jean Bouin amb un fred que no era tant com jo particularment em temia i que he soportat be en tirants... Lo que no he soportat tant be es la "pujadeta" del carrer lleida que després m'han aclarat que aquest any la han fet "pujadeta plus"... Molt de patiment al final per aixo pero molt content perque he baixat marca de l'any a 45:54, intentant controlant-me tota la cursa perque sabia lo que pasaría al final si apretaba masa... El 5 l'he pasat a 22:22 amb lo qual es una gasosa pero modesta dintre del que cap...
Sobre el que comenta Dani, doncs no m'extranya res, es que jo no se en que coi pensen ficant curses a 17 euros... Jo aquest any l'he feta perque volia ferla un any, pero tinc molt clar que 17 euros es pasarse... Jo crec que aconseguirien molt mes posant preus populars.
Hola a tothom... Pensaba que había escrit al fil pero resulta que no...
Doncs jo per primera vegada he corregut la Jean Bouin amb un fred que no era tant com jo particularment em temia i que he soportat be en tirants... Lo que no he soportat tant be es la "pujadeta" del carrer lleida que després m'han aclarat que aquest any la han fet "pujadeta plus"... Molt de patiment al final per aixo pero molt content perque he baixat marca de l'any a 45:54, intentant controlant-me tota la cursa perque sabia lo que pasaría al final si apretaba masa... El 5 l'he pasat a 22:22 amb lo qual es una gasosa pero modesta dintre del que cap...
Sobre el que comenta Dani, doncs no m'extranya res, es que jo no se en que coi pensen ficant curses a 17 euros... Jo aquest any l'he feta perque volia ferla un any, pero tinc molt clar que 17 euros es pasarse... Jo crec que aconseguirien molt mes posant preus populars.
Tens raó. Preu elevat. Però qualitat també elevada.
Per canviar aquesta tendència s'haurien de plantejar el tema preus.
I també felicitar a la llebre de sub40, la veia en la distància i va fer un plantejament molt bo. Passant km5 uns pocs segons més ràpid per després tindre un coixinet.
Gràcies per les fotos als fotografs! Els retalladors han quedat ben retratats. Alguns sembla que vagin a comprar el diari...
Gràcies per les fotos als fotografs! Els retalladors han quedat ben retratats. Alguns sembla que vagin a comprar el diari...
Jo abans m'enprenyava molt i ara ja no, suposo que estic madurant![]()
Continuo cridant però premiant a la gent que ho fa bé, i dic coses com. "molt bé sense retallar que nosaltres volem fet deu quilòmetres i no nou i migs" no sé si servirà d'alguna cosa però com a mínim no m'emprenyo. :yes: :yes:
Doncs jo crido coses com "la cursa és per l'asfalt", però ningú em fa cas. Hauria de deixar de fer-ho, em fa perdre forces. A mi també em varen sortir 200 m més, però aquest tema ja no em preocupa.
pues hay esta ! he vist molts companys que al pujar els seus fores els hi marca mes de 200 mts de mes com a mi,pero m'estranyat que ningu no digui res..... :surprised: