Jean Bouin 22-11-2015 10km

Jean Bouin 22-11-2015 10km

22 Nov 2015 23:04 #41 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom... Pensaba que había escrit al fil pero resulta que no...

Doncs jo per primera vegada he corregut la Jean Bouin amb un fred que no era tant com jo particularment em temia i que he soportat be en tirants... Lo que no he soportat tant be es la "pujadeta" del carrer lleida que després m'han aclarat que aquest any la han fet "pujadeta plus"... Molt de patiment al final per aixo pero molt content perque he baixat marca de l'any a 45:54, intentant controlant-me tota la cursa perque sabia lo que pasaría al final si apretaba masa... El 5 l'he pasat a 22:22 amb lo qual es una gasosa pero modesta dintre del que cap...

Sobre el que comenta Dani, doncs no m'extranya res, es que jo no se en que coi pensen ficant curses a 17 euros... Jo aquest any l'he feta perque volia ferla un any, pero tinc molt clar que 17 euros es pasarse... Jo crec que aconseguirien molt mes posant preus populars.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2015 09:48 #42 per PakoBeer (Visitant)
Hola, deixo aquest video amb la sortida i part de l'arrribada a meta per si algú es vol buscar, salut!!

23 Nov 2015 11:50 #43 per Dani (Associat/da)

Doncs jo per primera vegada he corregut la Jean Bouin amb un fred que no era tant com jo particularment em temia i que he soportat be en tirants... Lo que no he soportat tant be es la "pujadeta" del carrer lleida que després m'han aclarat que aquest any la han fet "pujadeta plus"... Molt de patiment al final per aixo pero molt content perque he baixat marca de l'any a 45:54, intentant controlant-me tota la cursa perque sabia lo que pasaría al final si apretaba masa... El 5 l'he pasat a 22:22 amb lo qual es una gasosa pero modesta dintre del que cap...

Sobre el que comenta Dani, doncs no m'extranya res, es que jo no se en que coi pensen ficant curses a 17 euros... Jo aquest any l'he feta perque volia ferla un any, pero tinc molt clar que 17 euros es pasarse... Jo crec que aconseguirien molt mes posant preus populars.

Tens raó. Preu elevat. Però qualitat també elevada.

Per canviar aquesta tendència s'haurien de plantejar el tema preus.

I també felicitar a la llebre de sub40, la veia en la distància i va fer un plantejament molt bo. Passant km5 uns pocs segons més ràpid per després tindre un coixinet.  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

23 Nov 2015 12:32 #44 per Jorfer (Associat/da)
CarlesCat "nuestro gozo en un pozo"  :erf: :erf: No passa res

Stelvio parla amb el ManoloM que segur que et busca alguna feineta  :yes: :wink2:

23 Nov 2015 12:42 #45 per arcadi42 (Associat/da)
Jo no la feia des del 2012 i la veritat és que em va anar bé. Comença a fer la temperatura que m'agrada per córrer...

Vaig fer marca de la temporada en 5.000 al pas pel km 5 (21:25) i la millor marca en 10 km dels últims tres anys (43:47), tot i que no recordava que el final fos tan "durillo"...

Següent cursa, la Pujada al Castell de Castelldefels.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

24 Nov 2015 08:18 #46 per Fiber (Associat/da)

Tens raó. Preu elevat. Però qualitat també elevada.

Per canviar aquesta tendència s'haurien de plantejar el tema preus.

I també felicitar a la llebre de sub40, la veia en la distància i va fer un plantejament molt bo. Passant km5 uns pocs segons més ràpid per després tindre un coixinet.  :great:

La qualitat molt bona, tens rao... Pero el preu pica tot i que ara "España abandonó la crisis..."... Es podrien trobar formes de ferla mes barata, la consabuda de sense samarreta (en aquest cas i donada la qualitt de la samarreta crec que la majoria pasaría) o potser fer un pack de preu de curses... No se...

Per posar un pero, posaré dos... El control d'accesos, tot i que jo sempre he pensat que es una responsabilitat mes del corredor que la organització, si que es te que forçar una mica mes... I el segón pero, aquesta ja de "vaig oir que..." sembla que va haver-hi problemes amb les talles de la camisetes de noia...

Jo en general li dono un 8,5 sobre 10 (imitant al david gimenez aquí XDDDD).

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

24 Nov 2015 11:03 #47 per Dabit (Associat/da)
Bon dia, companys,

Perdoneu la tardança, vaig estar diumenge fent fotos a Gran Via i sobre el km 9,7 (final de la pujada del carrer Lleida), ja que porto dos anys que em coincideix amb l'Ultra Collserola i les cames del diumenge demanen una mica de pau i clemència.

goo.gl/photos/UyU7xGXjgvwTCRsn6

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

24 Nov 2015 19:11 #48 per FRANCESC57 (Associat/da)
Dabit  :love:

Mol bones fotos, crec que has enganxat a tot@s el correcats, per cert tot@s han sortit mol molt wap@s.  :great: :glasses:

Moltes gracies.

Salut

25 Nov 2015 13:28 #49 per EDJ (Visitant)
Gràcies per les fotos als fotografs! Els retalladors han quedat ben retratats. Alguns sembla que vagin a comprar el diari...

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

25 Nov 2015 13:37 #50 per Jorfer (Associat/da)

Gràcies per les fotos als fotografs! Els retalladors han quedat ben retratats. Alguns sembla que vagin a comprar el diari...

Jo abans m'enprenyava molt i ara ja no, suposo que estic madurant  :whistle: :whistle:
Continuo cridant però premiant a la gent que ho fa bé, i dic coses com. "molt bé sense retallar que nosaltres volem fet deu quilòmetres i no nou i migs" no sé si servirà d'alguna cosa però com a mínim no m'emprenyo.  :yes: :yes:

25 Nov 2015 15:47 #51 per grampy (Associat/da)

Jo abans m'enprenyava molt i ara ja no, suposo que estic madurant  :whistle: :whistle:
Continuo cridant però premiant a la gent que ho fa bé, i dic coses com. "molt bé sense retallar que nosaltres volem fet deu quilòmetres i no nou i migs" no sé si servirà d'alguna cosa però com a mínim no m'emprenyo.  :yes: :yes:

aquesta cursa hi va haber un parell de vegades  que jo era l'unic que feia be el giro i 50 retallant per la vorera,et queda una sensacio de que tothom et mira com si tu fosis el bitxo raro,mai he dit res a ningu,tothom pot fer el que vulgui,si son feliços  alla ells.........

per cert,no hos va donar uns 200 metros de mes???

25 Nov 2015 16:11 #52 per EDJ (Visitant)
Doncs jo crido coses  com "la  cursa és per l'asfalt", però ningú em fa cas. Hauria de deixar de fer-ho, em fa perdre forces. A mi també em varen sortir 200 m més, però aquest tema ja no em preocupa.

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

25 Nov 2015 18:26 #53 per Dabit (Associat/da)

Doncs jo crido coses  com "la  cursa és per l'asfalt", però ningú em fa cas. Hauria de deixar de fer-ho, em fa perdre forces. A mi també em varen sortir 200 m més, però aquest tema ja no em preocupa.

Sobre el circuit, es va fer una modificació a última hora (deixar abans Paral·lel i pujar per Cal·labria, i després allargar Lleida i no girar en II Jocs del Mediterrani), tant d'ultima hora que vaig flipar bastant quan anava al final de la pujada que en principi tenien anunciada al mapa de la web i a l'informe d'homologació i vaig veure que es pujava més metres. A la FCAT està inclosa una nova homologació del circuit a data del 15 de novembre. Mirant per sobre tots dos circuits també em sembla que el nou és més llarg (que també podria ser que l'altre fos més curt...).

Salut.

blogmaldito.com/

25 Nov 2015 18:50 #54 per grampy (Associat/da)
pues hay esta ! he vist molts companys que al pujar els seus fores els hi marca mes de 200 mts de mes com a mi,pero m'estranyat que ningu no digui res..... :surprised:

25 Nov 2015 18:59 #55 per Dabit (Associat/da)

pues hay esta ! he vist molts companys que al pujar els seus fores els hi marca mes de 200 mts de mes com a mi,pero m'estranyat que ningu no digui res..... :surprised:

Si és 10.200 entraria dintre del que és habitual, si us dona 10.400 o 10.500 ja estem parlant de que és possible que alguna cosa no acaba de quadrar. De totes maneres, insisteixo, pot ser perfectament tant que l'anterior fos curt (recordo que fa dos anys el final era a Mª Cristina enlloc de Rius i Taulet) com que aquest fos llarg.

Aquí teniu el link de la web amb el recorregut que vau fer diumenge en Googlemaps i una mica més a sota l'informe d'homologació del anterior que en principi era el s'hauria de fer abans de la modificació.

jeanbouin.mundodeportivo.com/circuit-10k/

blogmaldito.com/

25 Nov 2015 20:20 #56 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

El meu conta_km també amb va donar +200 mts, pro per el ritme i temps no tinc clar que realment sigues mes llarga.  :neutral:

Salut

25 Nov 2015 20:29 #57 per Jorfer (Associat/da)
Jo la dono per bona.  :yes: :yes: A mi em va donar 10.161 metres i està a la franja habitual de les que estan ben mesurades.  :yes: :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats