- Missatges: 461
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Ara anava a obrir el fil, i veíg que ja fa diez algú ho va fer
.
Idò res, circuit planet , planet pel que he llegit. Després de més de dos anys i mitg, primer 10.000 :beurk: , no és una distància que me faci sentir còmode, però ja és hora de tornar-me a fer un.
Allà ens veim! Si hi ha convocatòria de foto, ja pilareu :yes:.
Ja te trobes bé, Grinta?
Una cosa que m'intriga... Què té aquesta cursa que és tan popular??? Vilafranca no és un lloc gaire turístic i veig que aquesta cursa la fa molta gent i hi ha molt de nivell
Grinta, jo crec que és una cursa feta amb carinyu per gent que també corre (Fondistes Penedès). I suposo que es deixen esforç i diners perque la cursa sigui atractiva i econòmica pels atletes.
Si, a sobre, el recorregut és totalment urbà i planet doncs... :love:
Au, ens veiem!
Vagi bé!
Una cosa que m'intriga... Què té aquesta cursa que és tan popular??? Vilafranca no és un lloc gaire turístic i veig que aquesta cursa la fa molta gent i hi ha molt de nivell
Hola nachosboys. Doncs realment molt bé!
L'objectiu era molt discret però no les tenía totes per poder-ho fer. Mirar de baixar de 60' no és una gran proesa però ara mateix és el que hi ha...
Em continua agradant i molt aquesta cursa. Tot i que ha crescut en participants penso que es pot córrer amb comoditat. Desde la recollida de dorsals, la gent al carrer, els punts d'animació amb música (en rigurós directe!!) al recorregut, el darrer qm passant pel rovell de l'ou de Vilafranca, la tradicional coca a l'arribada amb trossos de xocolata que senten "daluju"...
En quant a la cursa... Conservador i dosificant forces. Com no estic massa fí em feia respecte la segona volta. El 1er parcial el faig en poc menys de 29'. Bé. Cómode. Em creuo amb dues noies (la Grinta i la Nosurrender que anaven molt més endavant que jo).
A la 2a volta patint una miqueta més per no defallir i no perdre el minutet que portava d'avantatge respecte a l'objectiu.
Quan tornem a entrar al casc antic i passem el qm 9 vaig per sota de 53'. En aquell moment penso que ja ho tinc. I tot que hi ha alguna suau pujada fins a l'església després ja baixem fins a l'arribada. Al final 58'11".
Fins una altra!!
Vagi bé!
Wolves
Realment cursa que val molt la pena!
Ben organitzada, sortida ample i neta. Els km no només perfectament marcats si no també amb control de xip...els 10! :surprised:
Circuit planer, ideal per fer marca, castellers a la sortida, dues voltes i en alguns punts força animació.
Pensava només em trobaria a na Grinta, amb qui he escalfat, i al final m'he creuat una quants correcats. :yes:...llàstima, d'haver-ho sabut hagués fet convocatòria per foto correcat.
Personalment te i haver petat a la segona volta, he fet marca baixant 59 segons a l'últim 10.000 que vaig fer fa 2 anys llargs....i no en pens fer cap més fins que no m'enrecordava de lo poc que m'agraden els 10.000....quin patiment!
Apa, fins a la propera! :love: