Quina cursa la d'ahir nit encara estic de
resaca
Escalfem amb la colla correcat i comentem la jugada, quin vent :grrrrrr: anem al calaix amb els companys sub43 i d'altres :^^:
Sortida ja amb la negror de la nit i un munt de gent fent zigzags a la primera rotonda, anem a ritme amb en
Koose colze a colze mai millor dit (perdona company pels diversos cops

) hem sortit ràpid i anem contra vent :yes: Algun ensurt amb els canvis de direcció d'alguns corredors, però anem frescos :yipi:
De la barqueta en
DIEGOLH ja s'ha rajat a la sortida i la
Grinta ja m'ha fet veure que aniria més a tope que jo i que en
Koose era seu i que jo no tenia prou planta per tapar vent ni res

:love: per tant i aprofitant la negror he anat fent amb el ritme com si no hi hagués demà (mitja de maresme :beurk: i només i hagués fideuà pels X primers :rofl:)
Hem aconseguit complir amb els ritmes previstos durant els primers 5Km i la barqueta s'ha desfet estic sol amb les forces justes i davant un avituallament que no hem dona els plus per saber que puc mantenir 5Km més així

, però...
Salvadora samarreta pastanaga a escassos 10m amb l'aigua a la mà i que sembla que va molt tranquil/sobrat, l'objectiu es atrapar-lo i saber qui es i que vol fer
Aconseguir la gran gesta al Km7 llarg i gracies a la motivació hem mantingut el ritme, però només tinc forces per aixecar el dit polze al company en senyal de aquí estem amb tu i junts ho hem de fer :^^:
Sense paraules sembla que el company (
DavidMH, crec que era el nick) m'ha entès i tira de mi fins al Km8 llarg on finalment l'hi puc donar el relleu :yipi:
Sentim com comenten/criden a una dona en el Km9 que es la tercera i l'avancem

penso que si la
Grinta hagués aguantat enredera meu hagués fet un altre podi :grrrrrr:, però això vol dir que estic anant molt ràpid no? :surprised: m'espanto durant un moment, però veure la dona com retalla

en una cantonada em fa voler correr molt més i es que amb un parcial proper a 4 crec que tinc la marca justa o si més no estar ven aparop
Última sèrie de 1Km per arribar a la recta de meta i encara poder accelerar més, grits de l'
aurelian :yipi: i jo cada vegada més i més ràpid, que lluminós que són els números de nit, estan marcant sub43 apreta apreta que ho tens...
Catifa aturo crono i...
42:50

MMP per 2s i això "només" gracies a la supercompensació de la marató i a unes series de 500 :surprised: volem més?
Segur, però ara toca celebrar-ho i no pensar en el crono durant unes quantes curses més i es que la marquitis fins i tot m'esgota a mi un malalt en el tema :^^:
Deixo el temps de pas i el track perquè critiqueu:
www.strava.com/activities/548566864
La cursa com ja han comentat els companys només té el perill de les zigazagues i canvis de ritme en retrobar els de 5 i 10Km
Felicitar a tots per les respectives curses i ànims al
Dennis Teuling que de tant en tant caure a la temptació dels amics es un plaer que no té preu :yes:
MMP i amb l'essència del que més m'agrada dels "salvavides tronjes" que podem anar trobant durant la cursa
A l'arribada puc parlar amb en
DavidMH (perdona
Guillem Gandol que et vaig deixar a mitja conversa

) que feia temps que no competia i que hem fet una feina conjunta estupenda

També em trobaré l'animal de l'
esquimal i finalment després de la fideuà
Danigoal i
Chute que em tornarà a situar un altre cop dins de la plaza Europa; estava en un núvol on servien fideuà i posàvem música, però ara on collons tinc el cotxe, que tot i estar en un núvol nocturn fantàstic he de tornar a casa (si hem fan un control segur que surt positiu en alguna droga :rofl:) i si pot ser dutxat millor; finalment també trobarem les dutxes a un camp de futbol proper:
https://www.google.es/maps/place/Futbol+7+L'H/@41.358818,2.1217853,19z/data=!4m7!1m4!3m3!1s0x12a498c0d7b9cb71:0x28c7600458863703!2sPla%C3%A7a+d'Europa,+08908+L'Hospitalet+de+Llobregat,+Barcelona!3b1!3m1!1s0x0000000000000000:0xa79ddfb556b1060e?hl=es
Salut!
Jordi