7a. cursa nocturna de L'Hospitalet, 5 km i 10 km (16-4-16)

7a. cursa nocturna de L'Hospitalet, 5 km i 10 km (16-4-16)

17 Abr 2016 11:03 #61 per Chute (Associat/da)
Tenia ganes de fer la cursa del meu poble. Darrerament estic entranant be i em veia amb opcions de fer sub37. Ja abans de sortir vaig notar el vent que feia ja durant tota la setmana, així doncs caldria anar ben refugiat en els grups.

La sortida estava de gom a gom. La veritat es que l'ambient era magnífic, els calaixos a petar. L'únic que em va molestar va ser veure tants corredors en calaixos que no eren del seu color. És una actitud que no acabo d'entendre.

Es dona la sortida rodejat de molts companys correcats: Dennis Teuling, CarlosHB, Cachirulo, Wallaby, David77, Andreurunner. Els primers metres són amb nervis. Molta gent, poca llum, gent que es creua de banda a banda, però poc a poc vaig trobant el meu lloc a la cursa. Ja es veu que el vent serà protagonista.

El circuit és apte per fer bones marques si tens un bon dia, però els grups es van estirant, i és el moment en que quedes més exposat al vent. Anem entrant en carrers més estrets, i poc abans del km.3 es produeix la separació de la cursa de 5 i 10. Em trobo be, amb forces, conec be el recorregut, se el que em queda per endavant, i porto el ritme previst.

Tornant del gir d'Avinguda Carrilet, començo a passar molts corredor, és el millor moment. Animo al Rafa Pérez, i al girar a Amadeu Torner entrem en un carrer que comparteixen la cursa de 5k i la de 10k i em trobo amb que els corredors de 5k ocupen tot el carrer. Crec que cal ficar tanques per separar les curses, o que directament passin per carrers diferents. Va ser el pitjor moment de la cursa amb difèrencia. Jo no sabia per on passar, tampoc els corredors de 5k et deixaven ni que fos un petit passadís. En fi, tota la renda que portava per fer sub37 s'havia perdut. A partir d'ara ja no podia punxar un un segon.

Al arribar a la rotonda de Can Tries, no hi ha cap voluntari ni tanques per indicar el recorregut. Més o menys el fluxe de corredors és constant, però fa uns anys aquí va haver un error per culpa d'això, i al ser una rotonda molt gran i dues voltes es van escurçar 200m. I ahir el risc d'error va ser alt, si algun corredor es troba molt distanciat del que va davant seu.

Continuem cap al darrer km. i al arribar a l'Avinguda Vilanova veig que la rotonda no es fa per fora com està indicat al mapa sino per dintre. Per sort es una rotonda molt petita i la diferència de metres es inapreciable. En qualsevol cas, crec que cal estar atents a aquests detalls. Si es mesura un circuit, després s'ha de passar per on correspon.

Arribo al darrer km. amb força, però cal lluitar. Veig ja el crono d'arribada com van passant els segons, i finalment paro el crono en 36'50. Inmensament feliç doncs no baixava de 37 minuts feia cinc anys, desde Pineda 2011. Espero que no hagi d'esperar tant de temps per tornar-ho a aconseguir.

Fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2016 11:55 #62 per mas (Visitant)
Molt bona cursa ahir a L'Hospitalet, era sa 4a vegada que hi anava i com sempre, genial  :yes: Es nou circuit molt bé la veritat, crec que guanya una mica respecte es circuit des anys anteriors, que d'altra banda tot i es tros pes polígon tampoc estava tant malament, però millor enguany  :great:

Sí que reconec que no m'ho esperava, però quan te tornes a ajuntar amb es corredors des 5K després de sa incursió per Avinguda Carrilet, et trobes es últims, que no és que facin nosa en absolut (em refereixc a s'espai, evidentment), perquè hi ha prou espai per córrer allí ja… però sí que trobar-te tanta gent caminant i parada és una mica extrany psicològicament vas a tope… però igualment està molt i molt bé, se nota que s'organització fa una feina excepcional en aquesta cursa, que és una de ses millors des calendari per jo  :yes:

En quant a sa meua cursa, vaig anar força bé durant tot es recorregut, i tot que me pensava que faria un molt bon temps, finalment no va ser així i vaig quedar-me a poc menys d'un minut de sa meua marca, que va ser precisament aquí ara fa un any… as final vaig acabar amb un temps de 49' 11"… que per com ha set aquesta temporada, que no ha set precisament sa millor, està prou bé i estic més que satisfet  :smile:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

17 Abr 2016 12:45 #63 per Dani (Associat/da)
Bones !

Per fi un altre sub40. A poc a poc agafant la forma. Aquest sub40 39'36" és gràcies en Koldo, que m'ha fet de llebre després de que fa 6 dies fes 2h53  :surprised: No mirar el fore en cap moment només a cada parcial km és un luxe, seguir a la llebre i llestos.

Sortida bastant apretada, ens col.loquem darrera de la llebre de sub40 (que ho va fer de meravella) En koldo i ningú més era la meva referència. La primera rotonda una mica de lio, perdem uns 20 metres amb la llebre! Faig la primera i última indicació, passa la llebre de 40. Així ho fem, km1 lent 4.01. Un cop passada la llebre oficial, hem agafat un bon ritme 3.53 3.54 3.56 3.55. M'ha agradat la llaaarga recta i contra-recta, pots agafar un bon ritme, en canvi, en general el circuit té molts més revolts dels que recordava. I el vent, tela marinera..... Sort que no anava sol, uf !

Passem km5 19.42 Em xiva... Si ho fem a 4.04 fem el sub40. Cal al km6 ens trobem als corredors que corren els 5km que ocupen tot el carrer... Quin caos, ziga zages, passar pel mig.... Això s'ha d'arreglar, els ritmes eren molt diferents, fins i tot passem una llebre de 5.30 Tant per nosaltres com per ells, que no s'han de perquè apartar amb gent més ràpida! km6 4.00. Quan es divideix millora molt el tema i es quan em trobo millor 3.55 km7. Aquí va veig que baixo de 40 seguríssim. El vent en contra em penalitza bastant km8 4.00 km9 4.05 i ja vaig més que justet. Últim km 3.54 i ja ho tenim. 39'36" #42 sub40 i marca #26. Com a curiositat aquest 39'36" ja l'havia fet dos cops, Merce2014 Templers2011 Soc un expert en repetir marques !!

Cursa molt recomanable, que com li passa a la majoria, la bombolla de córrer li ha afectat. Pels corredors... millor... Tot mé ample :-)

Anys 2012-2013  3.200 arribats
Any 2016  2.400 arribats.

Propera estació 10km Olot amb un circuit trenca cames on serà més que complicat fer sub40

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

17 Abr 2016 15:24 #64 per dlozano (Visitant)

Desde l'organització s'havia d'haver avisat i deixar clar a la sortida per megafonia que els de 5k anessin per l'esquerra.
Molts corredors fins i tot s'indignaven i t'enviaben a fer punyetes i a competir a Rio. Tampoc hi havia tanta gent, caviem tots, simplement feia falta organització.
Vaig patir per la noia que anava primera, i que finalment va guanyar, ja que va tenir un parell de sustos.

Els calaixos no van ser problema per mi ja que em va posar al davant del segon, però encara no arribo a entendre com es pot valorar mes el 'cara a la galería' de tenir mes proporció de dones a la part del davant en comptes de la seguretat de tothom que crec es el motiu principal de tenir calaixos.

Aquest any la bossa del corredor ha sigut minsa, esperava al menys les xocolates i llaminadures de l'any passat. L'aigua i el refresc calentorro calentorro.

En el meu cas 39' 36'' ; 15'' d'involució respecte l'any passat  :arf:

10K       38:18 Sagrera 2017
Mitja 01:22:44 Barcelona 2018

17 Abr 2016 16:05 - 17 Abr 2016 16:11 #65 per esquimal (Associat/da)
Iba a salir en la barqueta de sub41 pero un amigo se puso cabezón y me dijo que me llevaría para intentar sub40. Teniendo en cuenta que mi mejor marca era un 41:36 que conseguí el año pasado en Can Mercader me parecía una locura y más viniendo de hacer el maratón de Barcelona que había estado entrenando con una amiga que se estrenaba y lo entrené para ir más lento del que es mi ritmo habitual.

Llego a la salida mentalizado para sufrir lo indecible y si hay que petar en el intento pues que no sea porque no lo hemos intentado. Aparece mi amigo y 10 minutos antes de la carrera me dice que su entrenador lo ve para un sub37 y me deja en la estacada. Mi cara en ese momento es un poema.

Voy corriendo hacia mi cajón y busco desesperado a Danigoal. Consigo encontrarlo y sé que el va a por el sub41 pero yo aquí he venido a arriesgar todos lo muebles, así que decidido le pregunto si ha visto a Dani y me lo señala con el dedo. Voy directo hacia él y está con Koldo y Guiri. Me encomiendo a todos lo santos conocidos y dan la salida.

Un poco de caos pero una vez pasada la primera rotonda todo se tranquiliza. Koldo y Dani marcan el ritmo y yo intento seguirles. En el km 2, cuando hacen un cambio de ritmo para pasar a la liebre de 40 me crujen vivo pero consigo aguantar. Estos tios corren mucho y yo no estoy acostumbrado a rodar tan rápido. Eso y que tengo las patas cortas.

Voy aguantando como puedo detrás de ellos. En Av. Carrilet el viento de cara me está matando y el cuerpo me dice que pare pero se que si paro mi ritmo no será el mismo que yendo con ellos con lo que me puedo despedir de la marca. En la vuelta de Carrilet me recupero un poco pero cuando cogemos Amadeu Torner, entre el ritmo endiablado de los dos artistas y los slaloms no puedo más y justo al llegar a la marca del km 7 paro.

Miro mi crono, veo que llevo 30 segundos de margen y paro 10 mientras retomo el aliento. En ese momento vuelvo a arrancar con fuerzas renovadas y en el km 8.5 consigo dar caza a Dani y Koldo. En el arreón para cogerlos me estoy dejando la vida y cuando vamos a llegar al 9 le digo a Koldo que voy a parar y descansar otros 10 segundos porque sino me da un "yuyu". Me dice que no joda a falta de un km, miro el crono y veo que si paro la cosa va a ir muy justa y muy mal se me tiene que dar para perder esos 20 segundos teóricos que llevamos de margen.

En esas que en una mezcla de rabia y tendencias suicidas mis piernas y mi cabeza dicen que aquí estoy yo y que he venido para lograrlo a lo grande. Pego un cambio de ritmo sacando lo último que me queda dentro y les adelanto antes de llegar al último giro de 180 grados. Acelero como si me fuera la vida y el último km es el más rápido de toda la carrera (3:48). Los 150m extras del garmin de entrada a meta con segundo cambio de ritmo acabando de exprimirme a 3:26 y llego a meta con un tiempo de 39:28. Zarpazo de más de 2 minutos a mi MMP y punto final para siempre a la marquitis.

Me jugué un todo o nada..... y salió cara. Y es que el que no arriega no gana.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

17 Abr 2016 18:40 #66 per Dennis Teuling (Associat/da)
Quina marca esquimal :great: :great:

Fer sub 39:30, fent fartlek, amb el vent que feia... segur que tens prou marge per millorar!! Enhorabona per la MMP!!

Dani, al video et vem molt sencer, más fàcil!! Tampoc és que m'extranyi molt, si a la marató de Barcelona vaig trigar 34 kms per arribar al teu nivell...perque estaves ajudant al Hansi. Bona cursa.

baldurian, Chute, teniu raó. Ja vam tenir por que passaria, però també entenc que els dels 5K no haurien de fer la volta final per fora. De totes maneres, crec que hauria sigut molt fàcil posar cons o millor cinta per tot el carrer Amadeu Torner per evitar el zigazaga d'ahir  :whip: :whip: :whip:
Això no és culpa dels corredors, sino de l'organització!!

And last but not least, Chute, m'en alegro molt de la teva marca sub 37' :yipi: :yipi:
Company, la veritat que entrenant amb nosaltres no sembli que hi hagi tánt de diferència entre nosaltres, però ens has donat una llicó. Bravo campió. Ja se't veia amb ganes ahir. Normalment ets molt tranquil, però ahir estaves molt concentrat... llest per trencar el crono :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

17 Abr 2016 19:11 - 17 Abr 2016 19:17 #67 per Dennis Teuling (Associat/da)
Per la meva part, molt decebut amb les mevas cames, i cabrejat amb la meva ment.

Volia baixar dels 38', i estava segur que ho portava els meus cames, però en cap moment vaig estar al nivell sub 38.
Estava celebrant l'aniversari de l'últim amic que entrava al club dels 40 anys, i haviem reservat un local de 17:30-0:00 per celebrar-ho a tope....és a dir, tots menys jo, que vaig anar de 17:30-19:30, bevent només aigua, mentres tots gaudíen de Birres i Gin-Tonics  :grrrrrr:, pensant en la cursa.

Vaig sortir en cotxe i FGC cap a l'Hospitalet, i vaig saludant molts correcats. Però les cames no donaven confiança. Estaven cansades. Feia 3 kms tranquils, i dos rectes, però el bessó dret em va donar un avis fort d'estar a punt de trencament (em temia).
Ja sense ganes entrava al calaix sub 38', que semblava un calaix d'élit. Molt petit i molt a prop de la línea de sortida.
Després vaig veure a Cachirulo, Wallaby, Ruben6, Andreurunner, Del@, CarlosHB i Chute... i David77 al fons de llebre 5k.
Això m'animava una mica més. El Chute estava molt concentrat, molt diferent al noi que coneixia de les curses d'abans. Bona senyal!! Faria un temps estratosfèric!

I sortim!!
El primer km perdo com a minim 30 posicions...i això que vaig a 3'40" des de darrera del calaix sub 38'. Mantinc el ritme de sub 38 durant 3 kms...però ja tinc clar que no puc mantenir aquest ritme. Afluixo en el km 4 i encara així veig que tinc a CarlosHB a només 25 metres. Però en comptes d'animar-me d'anar a arribar al seu nivell, preferiria anar darrera seu perquè no "m'obligués" a córrer més de pressa. Passo el km 4 a 15:20 i veig ja impossible el sub 38. Ara toca mig km amb el vent de cara i estic pensant que hauria d'estar amb els meus amics i amb un Gin-Tonic a la mà...
5K, ~19:17. Encara hauré de patir per fer un sub 39'.

I ja quan tornem al carrer Amadeu Torner i em frenen 3 cops els corredors/caminadors dels 5K, que de sobte deixen de córrer, i altres canviem de direcció sense avisar.... ja tinc ganes de deixar-ho tot. Però veig que el CarlosHB davant meu, fa moviments amb les mans i grits desesperats...i això em motiva  :he: :he: :he:

Tampoc no tinc cap lessió que justitiqui el abondonament ara... Collons, és un 10.000, no són 100kms :whip:

I així acabo com puc, fins i tot al km 8 i mig pensant que podria perillar el sub-40... però quan veig 35:12 (realment era 35:17) al meu Forerunner el km9, de sobte m'adono que si faig un km sub 3'48" encara puc baixar dels 39'.
Faig un canvi de ritme, a 3'42" de FR, però a pocs metres veig que m'havia equivocat i ho deixo anar. Total, 3:50 últim km i 39:07 total.

Una cursa meva per oblidar. Seguiremos picando piedra  :yes: :yes:

Per sort, sense buscar la Fideua baixo directament cap a les FGC on el metro ja m'està esperant i faig l'últim sprint per les escales.
A les 22:10 ja arribo a Sant Feliu de Llobregat per seguir la festa amb els amics... i amb un parell de Gin-Tonics s'obliden ràpidament els mals resultats :party: :party:

17 Abr 2016 20:51 #68 per Natxo (Associat/da)
Per variar, vaig arribar tard a la foto de sortida :whistle:

Aquesta Cursa m'agrada pq es fa a les 21h i no s'ha de matinar :mdr:

Només un punt millorable: quan es retroben circuit de 5 i 10 és molt incòmode anar esquivant als corredors de 5, molts van a peu. Jo anava concentrat i a tope i em vaig emprenyar per haver de fer frenades i accelerons

Per lo demés, content amb l'ambient i objectiu de marca aconseguit.

Per cert, són 10.000ms una mica llargs, no?

Natxo
Sant Quirze del Vallès

17 Abr 2016 21:19 #69 per Guiri (Associat/da)
Enhorabona Chute, Dani i Esquimal - 2 minuts menys es brutal!

Volia buscar el sub-40, vaig sortir amb Dani, Koldo i Esquimal pero ja al km2 em vaig separar - el meu Fore marcava 3:50 - massa rápid - o massa pizza a migdia. Al km5 em va pillar la llebre sub-40 - anava justet de temps - vaig continuar darrere al grupet fins arribar a Amadeu Torner on vaig perdre només 15-20 segons fent zig-zag pero ja havia distancia a la llebre i anava sol, el sub-40 ja no era possible, o vaig decidir així. Al km8-9 vaig perdre altres 15 segons pel vent i finalment he fet 40:46, no estic content - el any passat després del marató em vaig trobar molt més fí, amb més forces i molt més rápid, aquest any no sé. Estic repetint el pla del repte 10k de Maria Luisa Muñoz, a veure si puc millorar!

Com era la fideuà?

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

17 Abr 2016 21:50 - 17 Abr 2016 22:38 #70 per Jordi (Associat/da)
Quina cursa la d'ahir nit encara estic de resaca :party: :party: :party: :party:

Escalfem amb la colla correcat i comentem la jugada, quin vent  :grrrrrr: anem al calaix amb els companys sub43 i d'altres  :^^:
Sortida ja amb la negror de la nit i un munt de gent fent zigzags a la primera rotonda, anem a ritme amb en Koose colze a colze mai millor dit (perdona company pels diversos cops  :oops:) hem sortit ràpid i anem contra vent  :yes: Algun ensurt amb els canvis de direcció d'alguns corredors, però anem frescos  :yipi:

De la barqueta en DIEGOLH ja s'ha rajat a la sortida i la Grinta ja m'ha fet veure que aniria més a tope que jo i que en Koose era seu i que jo no tenia prou planta per tapar vent ni res  :mad: :love: per tant i aprofitant la negror he anat fent amb el ritme com si no hi hagués demà (mitja de maresme  :beurk: i només i hagués fideuà pels X primers  :rofl:)

Hem aconseguit complir amb els ritmes previstos durant els primers 5Km i la barqueta s'ha desfet estic sol amb les forces justes i davant un avituallament que no hem dona els plus per saber que puc mantenir 5Km més així  :oops:, però...

Salvadora samarreta pastanaga a escassos 10m amb l'aigua a la mà i que sembla que va molt tranquil/sobrat, l'objectiu es atrapar-lo i saber qui es i que vol fer  :party:

Aconseguir la gran gesta al Km7 llarg i gracies a la motivació hem mantingut el ritme, però només tinc forces per aixecar el dit polze al company en senyal de aquí estem amb tu i junts ho hem de fer  :^^:

Sense paraules sembla que el company (DavidMH, crec que era el nick) m'ha entès i tira de mi fins al Km8 llarg on finalment l'hi puc donar el relleu  :yipi:

Sentim com comenten/criden a una dona en el Km9 que es la tercera i l'avancem  :party: :party: penso que si la Grinta hagués aguantat enredera meu hagués fet un altre podi  :grrrrrr:, però això vol dir que estic anant molt ràpid no? :surprised: m'espanto durant un moment, però veure la dona com retalla  :whip: :whip: en una cantonada em fa voler correr molt més i es que amb un parcial proper a 4 crec que tinc la marca justa o si més no estar ven aparop  :party: :party:

Última sèrie de 1Km per arribar a la recta de meta i encara poder accelerar més, grits de l'aurelian  :yipi: i jo cada vegada més i més ràpid, que lluminós que són els números de nit, estan marcant sub43 apreta apreta que ho tens...

Catifa aturo crono i... 42:50  :party: :party: :party: :party: MMP per 2s i això "només" gracies a la supercompensació de la marató i a unes series de 500  :surprised: volem més?
Segur, però ara toca celebrar-ho i no pensar en el crono durant unes quantes curses més i es que la marquitis fins i tot m'esgota a mi un malalt en el tema  :^^:

Deixo el temps de pas i el track perquè critiqueu:
www.strava.com/activities/548566864

La cursa com ja han comentat els companys només té el perill de les zigazagues i canvis de ritme en retrobar els de 5 i 10Km  ;)

Felicitar a tots per les respectives curses i ànims al Dennis Teuling que de tant en tant caure a la temptació dels amics es un plaer que no té preu  :yes:

MMP i amb l'essència del que més m'agrada dels "salvavides tronjes" que podem anar trobant durant la cursa  :great:

A l'arribada puc parlar amb en DavidMH (perdona Guillem Gandol que et vaig deixar a mitja conversa  :oops:) que feia temps que no competia i que hem fet una feina conjunta estupenda  :party: :party:
També em trobaré l'animal de l'esquimal i finalment després de la fideuà Danigoal i Chute que em tornarà a situar un altre cop dins de la plaza Europa; estava en un núvol on servien fideuà i posàvem música, però ara on collons tinc el cotxe, que tot i estar en un núvol nocturn fantàstic he de tornar a casa (si hem fan un control segur que surt positiu en alguna droga  :rofl:) i si pot ser dutxat millor; finalment també trobarem les dutxes a un camp de futbol proper: https://www.google.es/maps/place/Futbol+7+L'H/@41.358818,2.1217853,19z/data=!4m7!1m4!3m3!1s0x12a498c0d7b9cb71:0x28c7600458863703!2sPla%C3%A7a+d'Europa,+08908+L'Hospitalet+de+Llobregat,+Barcelona!3b1!3m1!1s0x0000000000000000:0xa79ddfb556b1060e?hl=es

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

17 Abr 2016 22:57 #71 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies JRDi69, i enhorabona pel la MMP!!

Veig que has guanyat segons per la retallada d'altres  :whistle: :whistle:  Això és vàlid com a MMP??  :whistle:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

17 Abr 2016 23:01 #72 per cristina (Associat/da)
Salí con una amiga, Manuela y segui detrás de ella hasta la zona jurídica luego ella tiro y yo segui a mi ritmo. Cuando llegue a Gran via me dieron animos, La Way y Lidia Rodríguez, y en  la recta final estaban Aurelian y Candido Ferreiro los cuales me animaron. Al final hice los 5 Kms. en 26´21" super contenta  :biggrin: porque llegue con buenas sensaciones y bajando 1´ de la cursa solidaria de Terrassa que hice hace 2 semanas

No puedo pedir más porque después de la operación en cada cursa que he hecho he ido bajando tiempo y sobretodo encontrándome bien.

Gracias a todos por los animos recibidos ayer en la cursa y felicidades a todos los que habéis hecho MMP

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

18 Abr 2016 09:32 #73 per Angel.gd (Visitant)
Buena Cursa en L´Hospitalet, se gana mucho con este nuevo circuito, una pena el viento que molestó mucho pero el gran problema fue el paso de la calle Amadeu Torner, hacía el km 7, donde nos cruzamos con los del 5k y no había conos de separación entre los dos. Pero los del 5k se saltaron la normativa a la torera se ponían en el lado derecho y alguno de ellos incluso insultaban si se les decía algo, el zig zag que tuve que hacer me supuso perder bastante tiempo y energías que acabé pagando en el final de la cursa. 44.20 tiempo bueno pero pensaba hacer sub 44 quese me fueron en los últimos kms.
La solución es sencilla en ese tramo poner conos de diferenciación para el 5k y 10 k como en la recta final, algunos w.c más en la salida ( algo que empieza a ser habitual en muchas cursas) pero es una cursa rápida y que esta creciendo muy bien.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

18 Abr 2016 11:13 #74 per Dani (Associat/da)
M'agradaria fer una reflexió.

Els corredors dels 5km no tenien cap indicació de si tenien d'anar per l'esquerra o per la dreta. Em va semblar BOTXORNOS que molts corredors cridéssin de males formes que els hi deixessin passar, com si tinguéssin més dret que altres en una cursa. Si que va ser una mica agobiant, però jo vaig demanar pas sempre amb respecte, "per favor, per favor..." (suposo que com la majoria de vosaltres) Sobretot quan anaven tres o quatre en linea.
I trobo normal que algun dels 5km s'emprenyés. Exemple, jo vaig sentir "apartaos de una puta vez que vais muy lentos" i d'aquestes alguna més.

El meu suport als companys dels 5km que van ser insultats per IDIOTES.

18 Abr 2016 11:49 #75 per Jordi (Associat/da)
+1 ven aclarit  :great:

Jo no ho vaig sentir, però si es va palpar la tensió  :beurk:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

18 Abr 2016 13:04 #76 per corriendovoy.com (Visitant)
Tú vídeo de la salida y meta de la cursa www.corriendovoy.com/atletismo/cursa-noc...talet-llobregat-2016

18 Abr 2016 13:08 #77 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona per les vostres curses, i moltes gràcies per compartir com ha anat.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

18 Abr 2016 13:26 #78 per Angel.gd (Visitant)

M'agradaria fer una reflexió.

Els corredors dels 5km no tenien cap indicació de si tenien d'anar per l'esquerra o per la dreta. Em va semblar BOTXORNOS que molts corredors cridéssin de males formes que els hi deixessin passar, com si tinguéssin més dret que altres en una cursa. Si que va ser una mica agobiant, però jo vaig demanar pas sempre amb respecte, "per favor, per favor..." (suposo que com la majoria de vosaltres) Sobretot quan anaven tres o quatre en linea.
I trobo normal que algun dels 5km s'emprenyés. Exemple, jo vaig sentir "apartaos de una puta vez que vais muy lentos" i d'aquestes alguna més.

El meu suport als companys dels 5km que van ser insultats per IDIOTES.

Cualquier insulto por parte de un corredor es reprobable, sea de la prueba que sea.

Aunque hay que completar la información, por megafonía escuché dos veces, repito dos veces, que se indicaba a los corredores de 5k que se tenían que poner en la izquierda, está claro que si hay conos como en la recta final y  alguna persona de la organización haciendo indicaciones hubiera sido mejor.
Yo hice la cursa de los 10k y yo les comentaba a los corredores del 5k que se pusieran en el lado izquierdo, todos pasaron olímpicamente, la mayoría seguían a su ritmo por la misma zona pero incluso hubo algunos que me insultaban otros miraban con cara de incrédulos y otros se ponían en medio con el único objetivo de molestar.Por tanto puedo afirmar que hubo algunos corredores del 6

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

18 Abr 2016 15:25 #79 per Dennis Teuling (Associat/da)
Potser estic filant molt prim, però...

Evidentment s'hauria de posar cinta (cons no, perque ja havia molta gent que no feia cas als pocs cons dels primers metres del carrer Amadeu Torner), però no sé tampoc si ells no tenien dret a agafar la corba de Amadeu Torner-Gran Via (Europa-Fira) per dins.
Vull dir, probablement per fer exactament 5000 metres, el medidor de la federació va agafar la corba per dins, oi?

Lo mateix passa amb nosaltres. Jo estava al costat dret, però a les rotondes del mateix carrer AT intentava anar lo més a prop de la esquerra per no fer més metres..

Es a dir, s'hauria de posar cinta, i medir dues curses independentment. No sé si m'he explicat  :whistle:

aurelian i altres correcats, moltes gràcies pels ànims!! 

18 Abr 2016 15:31 #80 per Dani (Associat/da)

Enhorabona per les vostres curses, i moltes gràcies per compartir com ha anat.

Gràcies pels ànims. Estaves a un lloc ben estratègic. Ja li pots dir al Dennis que tant bona cara no feia.... L'arribada meva es postureo per dissimular....  :intello:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats