- Missatges: 4009
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Cursa amb intenció d'anar tranquil, volent fer 55min o quelcom, guardant forces pel Diumenge que ve al Corte Inglés on ho donaré tot :mdr:
Cursa amb intenció d'anar tranquil, volent fer 55min o quelcom, guardant forces pel Diumenge que ve al Corte Inglés on ho donaré tot :mdr:
Jo també
"Critiqueu" en el sentit de tafanejar i comentar
Estem creant massa expectació per una "cursa popular" :beurk: :beurk: estic motivat com feia temps que no ho estava![]()
![]()
![]()
Salut!
Jordi
Squash, tot arriba, l'estiu està a la cantonada.
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.Deixo crònica per si algú la vol llegir
www.facebook.com/notes/alfons-villarino/...ia/10154049943434491
Cap problema. Copio
Bona tarda,
Avui per lesió m'ha tocat veure els 10 Blaus amb la càmera i sense córrer.
Aquí teniu les fotos, són unes 1.100 però tot just ara comencen a pujar...
goo.gl/photos/tV6NvAHJuqGgcVVD7
Salut
Beneïts també els models simpàtics que alegren la càmaraDabit el teu blog serà maldito, però beneït tu per les fotos que has fet. Moltes gràcies per la feina!!!!
Jordi, és que m´ho vaig passar de conya. Em va agradar molt la cursa. Jo pateixo molt dels genolls, i ja no puc fer els temps que feia abans, però en aquesta cursa vaig tornar a sentir-me corredor de nou. Fa moooolt anys que no baixava de 50, però era igual, el que més em va agradar va ser l´ambient, l´entorn, la gent. I això es transmet a les fotos. De fet, quan va acabar la cursa encara estava ballant la música que sonava.Beneïts també els models simpàtics que alegren la càmaraDabit el teu blog serà maldito, però beneït tu per les fotos que has fet. Moltes gràcies per la feina!!!!
tens unes bones fotos arribant al final, m'agradaria que expliquessis o si es l'efecte de l'esprint final :rofl: :rofl:
Salut!
Jordi
Jordi, és que m´ho vaig passar de conya. Em va agradar molt la cursa. Jo pateixo molt dels genolls, i ja no puc fer els temps que feia abans, però en aquesta cursa vaig tornar a sentir-me corredor de nou. Fa moooolt anys que no baixava de 50, però era igual, el que més em va agradar va ser l´ambient, l´entorn, la gent. I això es transmet a les fotos. De fet, quan va acabar la cursa encara estava ballant la música que sonava.