CX Cursa Delta Prat 29-Maig

CX Cursa Delta Prat 29-Maig

30 Mai 2016 11:16 - 30 Mai 2016 11:19 #61 per obadia (Visitant)
Bon matí ahir a el Prat, encara que amb molta calor  :arf:
A nivell personal la cursa un desastre  :grrrrrr:, fa setmanes que el cos demana baixar ritme i km’s però l’hi he fet cas…,  i així m’ha anat… 
Per tant tanco la temporada competitiva fins setembre, amb aquesta cursa, ven organitzada, plana ideal per marca i acabar a la pista sempre dona un plus.

Moltes felicitats a tots el que heu fet marca i especialment a Xavher que ha rebaixat 25 segons a més de portar 3 setmanes fen marca en cada cursa.
Felicitats Grinta per el podi.

I per últim vull donar molts ànims als companys que estan lesionats com es el cas del mestre Carsobe, aviat tornareu a donar molta guerra!!. 

Ens veiem a Martorell!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2016 11:23 #62 per Alfons 99 (Visitant)
Veig que la Cursa del Prat va ser "de les bones". Gran participació correcat i resultats per tots els gustos.

Felcitats a tots (sobretot els MMP) però tambè las qui ho van intentar amb sort desigual.

Si algú fa Pineda, ens veiem allà

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

30 Mai 2016 11:37 #63 per pinelli (Associat/da)

Enhorabona a tots. Especialment als "meus nois" Pinelli i Jrdi69  :great:

Xavi

gracies nachosboys ..  :great:

30 Mai 2016 13:54 - 30 Mai 2016 13:56 #64 per SOM (Visitant)
Hola Companys,

Un plaer compartir, un cop més, un bon matí amb la familia correcat

Normalment no tinc costum de fer curses a aquestes alçades (porto fatal la calor  :beurk:) però com aquest any he estat gairabè tota la temporada al "dique seco" i he fet poques ... ... a ultima hora em vaig animar per treure'm "el gusanillo"

Xerradeta pre-cursa amb uns quants companys ... ... i finalment surto amb en  Pinelli31, Francesc57 i DavidC. que comenten volen  anar a fer 49'

Primera volta, ... a l'entrada a l'estadi en Francesc57 i DavidC es queden una mica, continuo amb en Pinelli31 i passem en 24'30 clavat, com estava previst

Al k6 ens passa l'squash  i li dic que si vol tiri ... (quina 2ª volta vas fer, company !!  :yes: )

jo continuo a ritme ... ... mirant de mantenir-lo malgrat que els 2 kilometres finals es fan "durillos" per la calor i el vent en contra.

Content però, d'haver fet la segona volta més rápida (24'07) i acabar en 48´37" ... ... per sota de "l'objectiu" improvisat sobre la marxa  :winktongue:

Moltes felicitats als que heu assolit MMP's / Objectius varios (molt de merit quan la calor ja comença a apretar), molts anims als que no (a la propera segur que cauen ), i a Grinta pel seu podi !

Gracies, CarlesCat per les fotos

Fins la propera !

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

30 Mai 2016 14:28 - 30 Mai 2016 14:43 #65 per Manu 1.1 (Visitant)
Doncs bon matí de diumenge amb molts correcats i com sempre i com diu pinelli31 amb aquest gran ambient de germanor, bon rotllo i treient la set amb cervesa (aquesta última es meva)  :oops: :mdr: que ja fa molta calor. Sentim Grinta no haver estat al podi, però ho vam intentar compensar amb aquest petit homenatge al bar.  :party: :party: :love:
No cal dir-ho perque es sabut, que la cursa super ben parida i organitzada com cada any.
Moltes felicitats Grinta per aquest podi demostrant que segueixes lluitant igual que la temporada passada i perdó per haver-nos perdut la entrega de trofeu.
Molt bé Francesc, no arribes a la teva MMP però portes baixant de 50 'pràcticament 3 setmanes seguides. :yes:
Xavher 3ª MMP en tres setmanes que bandarra estas fet.  ;)
Jordi69 i Carles22 enhorabona per les vostres MMP mantenint el nivell i també si algun més ha complert amb el seu objectiu i no ho he mencionat, enhorabona també
Aurelian, G3mma i Polgi (crec que també va abandonar) ànim i amunt, que és que de veritat que feia força calor i de vegades el cap també juga en contra.
Quant a la meva cursa, era una de les  marcades des de fa mesos al calendari per intentar fer MMP o almenys mantenir, però com vinc d'estar un mes gairebé parat pel bessó era bastant improbable ni acostar-me, llavors la meva lluita era fer un bon temps i una cursa de qualitat aceptable, encara que sense saber molt bé a quin ritme sortir. Al final em llenço a la piscina i surto a 4 '/ km arriscant-me a una gasosa monumental, surto amb l'Aurelian i Carles22. A Carles22 li segueixo uns quants kms. mentres puc mantenir el seu ritme, no recordo a quin km. em va començar a agafar distància i a partir d'aqui intentar mantenir el ritme i donar-me algun respir si pudia o de tant en tant  :rofl: quan començo a adonar-me que no faré MMP però si potser baixar de 40'... faig l'últim km. i mig amb tot el que puc arribant a meta amb un temps de 40:06 una mica de ràbia final però, content no, lo següent i sense cap notícia del bessó  :666: Ni de conya esperava fer aquest temps.

Vull esmentar a Obadia que porta unes setmanes donant-ho tot en cada cursa i que ha fet una temporada per emmarcar també, a part de debutar als 42'195 km. a la marató de Barcelona 2016

Una salutació a tots els lesionats que es recuperin aviat que tinc ganes de compartir kms. amb vosaltres ...., salutació a tota la resta de companys i amics Correcat i.....

Pròxima parada Martorell.

31 Mai 2016 09:25 - 31 Mai 2016 09:30 #66 per JavierCC1969 (Visitant)
Buena cursa el Domingo, buen ambiente y buen día casi veraniego en el Prat (con su viento).

Felicidades a todos/as los que hayan hecho mmp, yo no le veía nada claro. Ya calentando comentábamos un par de colegas y yo que pintaba a sufrimiento el día.
Nos vamos acercando a la salida y hora de plantear estrategia de carrera. Intentar el sub39, 30 seg mejor que mi mmp y después de la Maratón de Barna que hizo estragos en mis piernas? o salir a sub 40 y ver como se desarrolla la cursa...
Pues nada , planteamiento de si o si ir a 4.00 el primer 1000, este era el reto de esta carrera, siempre se me va la cabeza con esto. Nos colocamos por donde creemos que están los runners de 40 (el conocer a algún forero por el nombre de las camisetas y saber por el foro los tiempos que se mueven ayuda, lastima no estar mas metido en este mundillo y poder haber saludado, de verdad).

Salida, me coloco detrás de un grupo de correcats y " de aquí no me muevo" hasta que me salte el aviso del gps del primer 1000...primer 1000, marca 4:02, perfecto ahora a ponerse un poco alegre y a 3:54 a ver..pues 3:58..3.56, y 4:05...va a ser que no...estoy reservando bastante y me he relajado...4:04..llego al k6 y voy algo por encima de  sub 40, bueno pues acelero un poco y hasta el final que voy bien. Nada los 4 últimos k en progresión para hacer el último k en 3:50.

Adelanto muchísima gente, ya que la peña en general va muy fundida por el calor y el viento, para terminar con un 39:47 (+17 sobre mmp), pero contento, una cursa en la que he disfrutado bastante más que cuando he hecho mmp y con la sensación de que el sub39 con un poco de fresco es bastante factible.

Pues nada después de meta, recoger algo de fruta y liquido y a esperar sentado en el césped a los dos compis de cursa para pegar la charradica sobre la cursa (felicitaciones a la organización y a los voluntarios) y sobre que en la siguiente nos saldrá mejor.

Un saludo, me quede con ganas de escribir mi crónica de la Maratón y me he desahogado con esta  :yes:

EDIT: Ostras si, gracias a CarlesCat por las fotos , se agradece.

10k       39'30''     Cursa El Prat de Llobregat 2015
            41'34''     Cursa El Prat de Llobregat  2014
M.M.  1h29'15''     MitjaPrat.2015
M.      3h22'11''    BCN2016

31 Mai 2016 11:00 #67 per pinelli (Associat/da)

(el conocer a algún forero por el nombre de las camisetas y saber por el foro los tiempos que se mueven ayuda, lastima no estar mas metido en este mundillo y poder haber saludado, de verdad).

otra vez no te cortes .. somos buena gente  :666:

felicidades por tu cursa ..  ;)

31 Mai 2016 13:48 #68 per JavierCC1969 (Visitant)

(el conocer a algún forero por el nombre de las camisetas y saber por el foro los tiempos que se mueven ayuda, lastima no estar mas metido en este mundillo y poder haber saludado, de verdad).

... .. somos buena gente  :666:
....   ;)

No se yo... 8)

01 Jun 2016 11:36 #69 per JavierCC1969 (Visitant)

01 Jun 2016 16:57 #70 per G3mma (Associat/da)
Hola!

Doncs jo no em vaig trovar bé al km 4. Tenia mareig i ganes de vomitar. Al km 5 no havia millorat, al contrari i vaig veure que seria pitjor seguir. I vaig parar.

Tot s'ha de dir que no  havia sopat ni esmorzat res i crec que va ser el que em va fer no estar bé.

La veritat és que retirar-se és fotut, pendre de decisió en aquell moment.
Ara que passen els dies i ho veus en prespectiva, et consoles pensant que va ser el correcte, però sempre et queda el dubte de si hagués pogut seguir i acabar, patint i patint.

Fins la propera.

01 Jun 2016 20:37 #71 per David C (Visitant)

Hola!

Doncs jo no em vaig trovar bé al km 4. Tenia mareig i ganes de vomitar. Al km 5 no havia millorat, al contrari i vaig veure que seria pitjor seguir. I vaig parar.

Tot s'ha de dir que no  havia sopat ni esmorzat res i crec que va ser el que em va fer no estar bé.

Ara que passen els dies i ho veus en prespectiva, et consoles pensant que va ser el correcte, però sempre et queda el dubte de si hagués pogut seguir i acabar, patint i patint.

Fins la propera.

No tinguis dubtes, ¿te sentit acabar patint, patint i patint ?  Que no hem vingut a gaudir d'aixo de correr ?  :whistle:

P.d.: Altre dia, sopa i esmortza  :yes:

Propera parada ... ¿?

01 Jun 2016 21:17 #72 per Dennis Teuling (Associat/da)
No passa res G3mma  :intello: :intello:

De fet, haber fet 5 kms sense haber sopat ni esmorzat...és un repte que jo segur que no aconseguiria  :whistle: :whistle:
(No arribaria ni al primer km)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

01 Jun 2016 21:48 #73 per Vicenç (Associat/da)
G3mma, sap greu plegar, però la salut es al primer, curses en tenim moltes, ànims.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

02 Jun 2016 08:44 #74 per Jordi (Associat/da)

Tot s'ha de dir que no havia sopat ni esmorzat res i crec que va ser el que em va fer no estar bé.

Lliçó apressa  :great:, si no hi ha benzina no podem fer rodar el motor al màxim  ;)

Va ser l'opció més correcte, si no ho haguessis fet no hauria pogut rebre els ànims que hem vas donar :love: :love: per acabar esprintant com si m'anés el pòdium/la medalla/la copa/el premi  :happy:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

02 Jun 2016 08:59 #75 per pinelli (Associat/da)

molt be, g3mma , es lo que s'ha de fer quan no et trobe be ..  :yes:

11 Jun 2016 17:13 #76 per jb (Associat/da)
Gràcies per les fotos Carles...  :party: :party: :party:

jb

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats