Gracies per les fotos
CarlesCat :love: :love:, tot i que has de començar a aplicar photoshop que a la segona volta faig por, quin patiment
Avui era el dia :beurk:, després de replantejar el planning que estava seguint i d'escurçar-lo de 6 a 4 setmanes, les sensacions i la fatiga no eren els adequats, tocava intentar un sub42 o si mes no tornar a fer MMP (sub42:50) :^^:
Desprès de llegir les retirades de Copenhagen a la Marató i amb el meu fòrum intern per haver "deixat" el planing per las sensacions i resultats plantejava la carrera d'una manera especial, els nervis eren estranys :beurk:, la calor a primera hora ja m'indicava que un sub42 no podia ser, però s'ha d'intentar i al mínim senyal d'alarma aixequem peu de l'accelerador, per intentar MMP i si no pot ser a gaudir corrent fins al final.
Tot molt fàcil i senzill sobre paper, però a la realitat amb la poca fiabilitat de quadrar aquests ritmes ja veuríem que passaria :eyes:
Xarada amb companys, foto, escalfament, consells d'en
Vay sobre el circuit i l'entrada sortida de pista

i cap a la sortida buscant una bona posició just enredera dels que atacaran el sub40 :^^:
El primer kilòmetre anem massa ràpid (4:02) i poso el fre, aquest ritme se per les series que l'aguantaria 3-4Kms, però no més
El segon kilòmetre hem afluixat una mica massa (4:17), el ritme teòric que vull mantenir es 4:10 per intentar el sub42 :^^:
El tercer kilòmetre m'he acomodat amb un que pensava que portava el mateix ritme que jo (4:22) :grrrrrr: collons fes la teva si no hi ha llebre no hi ha llebre gaaaaassss, però controla que acabem de començar :eyes:
El quart kilòmetre no el veig i el marca la volta automàtica del rellotge (4:23) collons que passa on estava aquest kilòmetre, ja m'he deixat activat la volta automàtica.
Ara si que descarto el sub42, però aguanto el cap per veure el pas del cinc i veure sensacions :yes:
Cinquè kilòmetre també el marca automàtic el rellotge (4:18) :grrrrrr: agafarem aigua i tota per sobre, esbandim la boca sense veure gairebé gens per evitar flatos estranys i continuem gaudint de la pista i finalment catifa del Km5 i valoració de d'anys 21:26
Fàcil has de doblar i esgarrapar dos segons a la pista i tens MMP :mdr:, però amb la calor que fa això no to creus ni tu, que no has vist que ni el Castillejos va devant avui

que si mira per doblar has d'atrapar a aquell paio de devant :^^:
Sisè kilòmetre ens estem mantenint (4:17), vols dir que amb aquest ritme fas MMP

o mirem més endevant que encara queda i tu no ets de gaires bons càlculs :glasses:
Setè kilòmetre (4:19) no esta malament, però a veure si atrapo aquell paio, crec que aquest si que es el que hem marca doblar o no :^^:
Vuitè kilòmetre (4:20) seguim igual, no deixo d'agafar gent, però vaig perdent pistonada això sens escapa :'(, espera 2Kms i estàs fotut, però podria ser molt pitjor, aguantem i recalcula quan tinguis forces :^^:
Novè kilòmetre (4:22) ara si com estem 38:50 o quelcom semblant, no fotis 1Km de meta si fem ritme de 4:00 tenim MMP, això ho has entrenat, mode de serie on peti qui peti ho has d'intentar no et pots deixar anar gaaaaaaaaasssssssssssssss :beurk:
Últim kilòmetre (3:59), més aigua per sobre; això es el que necessitava per exprimir-me de valent, el "subidón" ve al trepitjar pista i anar tallant caps a cops de destral

Crits d'en
aurelian motiven a avançar la quarta dona :yipi: i quan ja crec que no puc anar més ràpid crits embogidors de la
G3mma :love: com, sub49, no pot ser? apreta mira com crida apreta gaaaaaaaaaasssssssssss dos més decapitats i creuem meta aturem i mirem el crono :oh:
Dubtem si hem repetit MMP o hem baixat 1s, però ens estirem panxa en l'aire amb el cap a la gespa sota l'ombra dels corredors d'en peu i recupero l'ale i el somriure, això no té preu

:yipi: :yipi:
Finalment després de la dutxa consultarem la classificació i sabrem del cert que no hem repetit marca (
Eva Grinta al final t'hauré d'ensenyar

) hem abaixat un segon que si en una marató saben a gloria a mi últimament en els 10000 m'estan sabent a bocins de cel :yes:
42:49 MMP després de rebaixar 2s a la nocturna d'Hospitalet avui 1s més, que car s'està fent aconseguir marca :eyes:
Deixo els temps de pas i el track perquè critiqueu

:
www.strava.com/activities/591660392
Per acabar rematar la jugada amb una ST tot xerrant

Ens veiem a la propera: Pineda sub55, debut amb banderola :happy:
Salut!
Jordi