Bon dia
primer de tot, felicitar al david 77 per la treballada victoria ahir pel mati,va tenir que guanyar en 35´29, fa dos anys aquesta cursa es va guanyar en 38´23 seg; tambe vull felicitar al hernan que va quedar tercer de la general; per la meva part surto amb la idea de fer el millor temps possible intentant-me apropar als 39 baixos; primer Km 3´35, massa ràpid, es un circuit obert i pot passar qualsevol persona, però en linies generals, la gent respecta la trajectoria de la gent que feia la cursa; el segon Km ni idea i el tercer Km 11´35 ( això crec) el dia és complicat fa molta calor, em costa quasi dos KM avançar la primera noia, després de lograr-ho encaro la segona volta i em trobo en terra de ningu, la gent que tenia davant, a una distancia considerable, i els de darrere meu prou controlats, la veritat repetir psicologicament es fa dur, pero bé cal afrontar-ho, passo el Km 6 i s´em fa etern, les sensacions no son dolentes,i poqueta a poquet noto que vaig recuperant alg de terreny, pero no es suficient, passo del mirar el rellotge, noto que em vaig acostant a la gent poquet a poquet, i finalment, a 150 metres, logro passar el company que3 tenia davant meu, ( previament havia fet una petita rettallada que m´ha sentat fatal, perque no li calia tenia avantatge suficient), logro passar-lo ,però a 50 metres em fot un canvi que no logro respodrel, i de seguida veig que el Ivanko llebre sub 40 el tinc a sobre meu; total faig un petit sprint i logro salvar el sub 40 temops final 39:54, resultat un pel decebedor, si ho arriba a ssaber vaig amb ell tota la cursa i quan queden 1m i escaig, marxo i haguèss fet millor temps, mala lectura de carrera, he anat sol pràcticament sol com un nussol del km 4´5 al 9 i pico i això passa factura, juntament amb la calor, doncs no he pogut fer un temps millor del que volia, tot i que crec que vaig fer una bona carrera; propera carrera doncs la del dir, cursa més punyetera del que sembla i que ja ho vaig viure el any passat, fins la propera