Bon vespre,
Matinada moooolt freda la d'avui (fins i tot més que ahir a la nit competint a la Nocturna del Castell) però gaudida en una cursa amb molt bon ambient i ben muntada.
Sobre el circuit. El primer any amb el traçat 'oficial' va sortir uns 100/150 metres curta, a la segona edició es va retallar el pas per la plaça de l'Església (no sé si per requeriment de la policia local o per una errada organitzativa; en total va ser 200/250 metres més curta); aquest any també ha sortit uns 200/250 metres i hem repetit la retallada de la plaça de l'Església a més d'una modificació a La Rambla sense conseqüencies en la distància final (cosa que em fa sospitar que aquests canvis potser tenen a veure amb un tema de trànsit i mobilitat). Aquest any han agafat la responsabilitat la gent de Corresolidaris a falta de poc més d'un mes de la data de la cursa, poc marge per inserir canvis en el circuit per quadrar la distància, crec jo. Bastant han fet en tirar endavant la cursa. Però sí que crec que és necessari pactar un circuit de 5.000 (encara que no estigui homologat) que sigui fixe i fiable perquè, més enllà de la part solidària de la cursa, també ens agrada provar-nos en competició i la distància és un factor clau.
Gràcies, Carles, per le fotos. Us deixo les meves també:
plus.google.com/u/0/collection/0Dr_ME
Salut