Un altre que s'ha deixat caure per allà veient quina velocitat punta teniem i tampoc està tan malament tot i que he tingut "claca"/coneguts que m'han fet la feina ben fàcil
Ja per començar escalfament amb en
Josep58, que em dona les claus per Nassos i comenta el bon dia sense vent que tenim; salutació amb d'altres coneguts i al lio
Volia portar un ritme de 4:30, però la llebre de 22min
Danistal era massa temptadora, així que a roda tan com pugui.
Sortida ràpida, primera corba en baixada amb cops i frenades

, continuo per davant de la llebre i em freno per anar amb ella tot comentat estratègia de carrera (a ritme

).
Vaig bé, però les mini pujades las noto massa dures i ja anant a encarar el Km3 perdo contacte amb la llebre, tot i tenir-la present amb la mirada.
Hem concentro en el patiment i ho dono tot, però la sorra i mini pujades/baixades de les sortides d'aigua a la platja em van fent molt mal

El Km3 l'he salvat, però anant cap al 4 ja he dit prou i deixo de mirar la referència de la llebre; estic patint massa

Tornem a aixecar el cap i sorpresa una nova motivació
gorka a uns quants metres sembla esperançador, un novell en la distancia

El Km 4 es el més lent i amb l'excusa de que només queda un, de que serà un pel curta i de que en
gorka pot patir al final i donar-me la satisfacció de l'atxaassuuu vaig amb tot

El pols ni el miro, però les sensacions son de màxim esforç absolut només percebo que avanço molt lentament i no deixo enrrere companys de fatiga, però el forat amb en
gorka es va fent més petit

Últim alè veient la meta a prop i en
gorka a cop d'atxa; crits d'assassí en sèrie amb destral a la mà i caps rodant

(ara sense el cap potser en
gorka tindrà més velocitat per la propera

) aturem el crono en 22min23s i amb la satisfacció absoluta de bona lluita

Pols mitjà de 183ppm i màxim de 190ppm ho diuen tot

(només traient alguns torrons hauria pogut fer un millor resultat

)
Deixo el track i els temps de pas perquè critiqueu
www.strava.com/activities/1327786777
Propera parada Nassos, sub48