Cursa de Pineda de Mar 10 kms (10/06/18, 9:00 h)

Cursa de Pineda de Mar 10 kms (10/06/18, 9:00 h)

11 Jun 2018 10:15 #41 per Dani (Associat/da)
Cursa duríssima.

He decidit arriscar i sortir amb la llebre de 40' (Rafa Pérez) que ho ha fet de 10. Ell sabia que l'últim km era llarg i ens ho anava dient constantment. Jo crec que ha fet una cursa PERFECTE.

Tot el primer tram en vent en contra, amb el grup s'estava de conya. A partir km5 ja he vist que no podria seguir la llebre i mig kilometre després han marxat. Els darrers 4.5 km han estat de remar sol, amb un parell de corredors, un d'estranger que li feia de llebre a un altre que m'ha retallat a totes les putes corves. Per tant, ens hem passat 10 cops legal i il.legalment. Com a justicia divina, l'últim sprint, SI es podia fer un recte com deien els voluntaris, i el retallador, que l'ha feta tota oberta li he fet un raka. Vamos, que la única corva que podia fer un dret no ho ha fet.... En fi...

Ja m'ha anat bé aquesta història perquè no m'he abandonat. Amb la xafugor que fotia, ha estat duríssim. Pocs cops he vist 4-5 corredors parats en cursa! Potser a Olesa, algún cop. Ara ja entrem en mode estiu i hem de dossificar molt millor les curses.

Dono per bo els 40.24 (ei, ens han tangat 2-3") xDDDD

Organització espectacular. De Luju. Només falta que posin els punts kms on toca i serà de bomba.

Salut
Dani

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 20:35 #42 per fandes (Associat/da)
Gràcies per animar-nos tant a venir el dissabte! En tinc unes ganes boges! I felicitats per la MMP.

Vaig ser testimoni de com la vas lluitar, i ja et dic jo que val! S'ha de córrer, i els que vam estar a Pineda sabem que l'únic que té fàcil és l'altimetria. La resta per ets o per uts et juga en contra.

Com a punt per aprendre m'apunto saber que a vegades no cal animar tant a algú a duur-se al límit... Em sap greu haver estat còmplice d'aquest ensurt. Però en veure't recuperat està la millor de les alegries!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 20:37 #43 per fandes (Associat/da)
Felicitats per la mmp, gràcies per l'ajuda i encantat de conèixe't!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 20:45 #44 per fandes (Associat/da)
Genial poder llegir tantes impressions de la cursa de diumenge! És fantàstic com transmeteu el que heu viscut, com espectacular és poder formar part de qualsevol equip de llebres correcat. Si algú de vosaltres encara no ha decidit donar el pas li recomano, xalo molt més aquestes curses que les que competeixo sols "pel meu temps", encara que en aquestes també noto molta més responsabilitat...

Com havia comentat amb els "mandamases" del sector "llebril", Pineda era per mi enguany la confirmació per fer una bona feina al servei de les i els corredors i l'associació. I ara, ja unes bones hores després de complir amb la llebre de 37' només puc dir que ha estat gràcies a la confiança i el positivisme que transmet aquest equip. Gràcies gràcies gràcies.

Com apunteu, cursa amb bona organització, oberta a aprendre i que segur que millorarà el tema de la col·locació dels kms. La veritat és que la repassada que fem del darrer tram en l'escalfament ens ha anat de luxe per controlar i avisar als companys de les respectives barquetes. Com el temps (amb xafogor i una mica de vent també cal dir-ho) ha estat benigne per l'época de l'any i el circuit ajuda hem estat 5 rellotges suïssos.

Felicitats als qui vau ser valents ahir, ja que així és com un troba els dies bons, amb ganes de 1000m per seguir xalant d'aquesta comunió pastanaga!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 22:06 #45 per Jorfer (Associat/da)
Fandes gràcies a tu pel teu temps i esforç en fer la feina ben feta.
Les teves paraules són gratificants i ens animen a continuar millorant la coordinació d'aquest servei que, gràcies a gent com tu, té el prestigi que en té.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 22:12 #46 per ManoloM (Associat/da)
Dani (Fandes), ya lo hemos hablado en privado. Estaba seguro que lo harías genial y es un honor tener a la disposición de corredors.cat liebres como tú :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Chicos muy buen trabajo en Pineda :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:




:) :) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 15:55 #47 per Guillem Puig Junyent (Visitant)
Aquí un servidor que també va córrer a Pineda. I també la vaig patir de valent. Potser la cursa de 10 kms que més he preparat i la que pitjor m'ha anat...S'ha de dir que el circuit era benèvol en quan a altimetria, i que les llebres van fer un paper increïble, sabent salvar les incorreccions dels primers kms:raised: :raised: però no sé si per la xafogor, el vent, o cansament acumulat, se'm va fer dura de nassos. En fi, que enhorabona per tots els qui la vau lluitar i els qui vau ajudar a lluitar-la, sou uns craks! Per la meva banda ja canvio aquests ritmes asfalterus pels corriols inconstants de la muntanya.

Salut i fins la propera!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 19:33 #48 per Jorfer (Associat/da)
Guillem crec que és el més intel·ligent i buscar corriols ombrívols i frescos en aquests temps de xafogor que venen. Crec que ens vam oblidar dels imans portadorsals. :?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 22:22 #49 per Guillem Puig Junyent (Visitant)
Ostres Jorfer no hi vaig pensar gens....i mira que em vaig clavar un imperdible amb les presses...Aquests imants deuen anar de conya. A veure si coincidim en alguna altra cita

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 23:08 #50 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: Gràcies per animar-nos tant a venir el dissabte! En tinc unes ganes boges! I felicitats per la MMP.

Vaig ser testimoni de com la vas lluitar, i ja et dic jo que val! S'ha de córrer, i els que vam estar a Pineda sabem que l'únic que té fàcil és l'altimetria. La resta per ets o per uts et juga en contra.

Com a punt per aprendre m'apunto saber que a vegades no cal animar tant a algú a duur-se al límit... Em sap greu haver estat còmplice d'aquest ensurt. Però en veure't recuperat està la millor de les alegries!


Suposo que aquest missatge va per mi (potser peco d'egocèntric!). No va ser pas culpa teva que acabés fos, ja sabia que tocaria patir, aquest fil és testimoni, i ho vaig deixar tot! Oportunitats com aquesta (o com les del guissona a la mitja i a la marató) no es poden deixar passar!!

Ahir vaig fer un rodage a bon ritme (V2) i avui 5 series de 1000 a 3:30 amb recuperació de 150'', així que tot bé!! Obviament no són els teus ritmazos però per ser jo estic ml content!

Moltes ganes de veure i viure la llenya que donareu a la primera sèrie dissabte!! Però és que totes les sèries seran molt disputades :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.