XXXVIII Cursa Popular "Ciutat de Cornellà" (30/setembre/2018)

XXXVIII Cursa Popular "Ciutat de Cornellà" (30/setembre/2018)

30 Set 2018 19:10 #41 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona Tarda,

Debut en aquesta cursa i la veritat que m'ho he passat, molt bé.

Em arribat (Fede i jo) ben d'hora (no eren ni les 8h).

Haviem quedat amb el Hoommerr i Julian, per fer una tiradeta prévia. Teniem intencions de fer-ne una de posterior, però definitivament hem optat per fer 8 kilòmetres previs pel riu.

I després la cursa.

La idea era fer-la en 48'. Em sortit a aquest ritme.

Fede i Julián s'han anat cap endavant, i jo m'he quedat a esperar a Dani (hoommerr). Anem sobre el temps previst, i no volia apretar.

Al kilòmetre 4 he frenat per fer la pujada amb ell (aquí me trobat a un company de corredors (crec que es diu Ramon?, m'ha dit que també ve a València i que vol fer 3h40'-3h45', o sigui, que igual tenim barqueta :whistle: :whistle:) , però al kilòmetre 5 i mig, em giro i no el veig. Penso que s'ha parat, o que ha decidit marxar-se cap a casa seva (des d'allà està més a prop ;) ).

Al final decideixo fer els 4 últims kilòmetres més forts. Torno a avançar en la gran baixada al company de corredors, i quan falten dos kilòmetres ja veig al Fede i Julian.

Van molt avançats, i decideixo no fer cap tonteria, que dimarts toca seguir amb els entrenos cap a València.

Al final molt content. 46'45" i amb molt bones sensacions (tot i els 8 kilòmetres previs a 5'11" de mitja).

El croissant de xocolata, molt bo.

I moltes gràcies al Carles per les fotos!! :great: :raised:

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 19:27 #42 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a totes i tots per la vostre cursa :party: :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 19:31 #43 per Hoommerr73 (Associat/da)
Per la vostra tranquil·litat dir que no he marxat cap a casa :sunglasses:
Els 8 kms previs a 5'11" mes 5 kms que jo ja portava han pesat i l'idea d'anar amb aquesta carrega a per 48' ja he vist que era una burrada, tot i així he sortit al ritme (que no hauria d'haver-ho fet) fins om he pogut, que ha sigut fins al 5 i mig aprox. Despres a acabar dignament, pero les cames no volien i he acabat amb un 54'04".
Em quedo amb que ha sortit una tirada de 23 kms decent fins al km 19, despres lo que s'ha pogut.
Tot suma ;)

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 19:54 #44 per jaume86 (Associat/da)
Molt content d'haver pogut ajudar a la Barbara Anento a finalitzar segona de la general, llàstima que no hem vist la Hasna en cap moment que sinó... però a la classificació pocs segons ens ha tret!

D'inici havíem parlat amb ella i Vay d'anar a pels 42'. Com que no és la primera vegada que faig la cursa (i ja començo a conèixer la zona de l'any que fa que hi vaig cada dijous a entrenar), he avisat de portar un ritme tranquil els primers kms per arribar a la rambla i posterior pujada (que ningú la cita i per mi és clau) amb les cames senceres. A més, als primers metres de cursa em trobat al gran Raul Martinez, que ha vingut a passejar amb nosaltres dsp del marcote que va fer a Berlin!!

Pocs segons per sobre de 16:48 hem passat el km4 i hem arribat al capdamunt de la cursa, cap al km6, amb gairebé 30'' de retard però sense rebentar cames. Així que hem tingut força per apretar avall (i passar la segona classificada) i seguir a bon ritme fins a meta, on hem arribat en 41:30. Cares de satisfacció a l'arribada que no tenen preu!

A més, he fet una previa de 7kms a 4:45 que m'han servit per despertar-me doncs estava tremendament endormiscat aquest matí!! I posterior a la cursa uns altres 7kms més amb en Willy, un pel més tranquils, que ell s'ha cascat un bon sub40'!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 21:22 - 30 Set 2018 21:23 #45 per Jorfer (Associat/da)
Doncs una gran matinal.

La major alegria veure d'espectador el nostre estimat i alegre company Ramon B després de l'ensurt de fa unes setmanes. El seu somriure torna a acompanyar-nos i això és motiu d'una gran alegria. :great: :kissheart:

Agrair abans que m'oblidi la magnífica col·lecció de fotos que ha compartit en CarlesCat amb tots nosaltres. Ets un crack!!

En quan a la cursa la idea va ser fer-la per sota de 44 i hem fet barqueta amb Punto.com, Rugbyman, el fill del Manel56 i jo mateix i tots quatre hem assolit l'objectiu previst amb el Manel Jr, fent MMP.

Hem fet 3 previs, la cursa i set posteriors per a finalitzar el dia amb 20 kms.

Cursa molt ben organitzada amb molts bons detalls per a tothom, avituallaments generosos i samarreta original (encara que pel meu gust molta publicitat impresa). La cursa de 5 segons han dit una mica justa.

Un fet destacable és que és una de les poques curses que faig habitualment que aquest any han augmentat la quantitat de persones arribades a la cursa de 10 kms i, m'imagino que també en la de 5. Aquest fet indica la bona feina que es fa.

Felicitats organitzadors!!!

Adjunto foto prèvia dels correcats que ens trobavem per la zona 45 minuts abans de la sortida, com mana la tradició.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 21:51 #46 per DaniRSabater (Associat/da)
Un dia genial ple de companys de corredors.cat i també companys d'entrenament a pistes. Avui hem corregut a casa i s'ha notat.
Moltes felicitats a tots per les marques, que, pel que he vist, han estat molt bones.

Una vegada més: Moltes gràcies a Carles.cat per les fotografies!! sempre que veig les teves fotos m'hi trobo mínim 3 o 4 cops i això sempre es d'agraïr.

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 07:18 #47 per punto_com (Associat/da)
Otra cursa de Cornellà mas a la saca!
Muchas gracias a Jorfer y a Rugbyman por la mini barqueta. Unos crack como siempre!:great: :great:

Muy buenas sensaciones a 4'25''

MMP 10Km: 39' 21'' (Nassos 2011)
MMP 21Km: 1h 31' 54'' (Gava 2012)
MMP Marato: 3h 47' 17'' (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 09:49 #48 per ERIC (Associat/da)
Bon dia

un altre que ahir va correr a cornella, circuit dur , pero bona temperatura ; tret de sortida i primer Km a 3´51, el segon a 3´55 i el tercer passo per 11´32, per mi mal possat, en la pujada salvo els mobles com puc, però no pujo malament, i el darrers 5 km m´he notat mes fort que en la merce, les sensacions han isgut bones tot i que m´ha passat gent. En linies generals, content per la cursa feta. Temps final 40´12 ,satisfet pel resultat; organització molt bona i croussant espectacular. He vist a molts correcats en gran forma, enhorabona a tothom

moltes gràcies carlos cat per les fotos. Fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 10:37 #49 per XarlieOne1 (Associat/da)
Un altre que va estar ahir a Cornellà, és a dir, en el meu cas, a la meva segona casa atlètica...jajaj

En el meu cas, la marca no era molt important, ja que es tractava de fer quilómetres per a València...i així vam fer amb el Ramon (sr.door). Vam anar pel riu i vam fer 6k previs, tot calculant arribar a punt per la sortida.
Com que vam anar molt justos, vam sortir de la part de darrera i el primer km van anar adelantant gent.

Cap al km2 el Ramon va tirar endevant (anava finet el tio) i jo vaig decidir anar seguint la llebre de 50 min, que anava adelantada...ja que la meva projecció era de d´uns 49 min..

Per cert, Nachoboys, et recomano que feu barqueta a València amb el Ramon, un rellotge corrent i super bon paio (ara no t´ho creguis eh ramon?).

Les pujades van ser difícils de pujar a ritme i la baixada no em va sentar bé, per les molèsties al genoll i part superior del bessó...però al final vaig poder trobar ritme per poder entrar en 48:58...que ja era més o menys el que volia fer.

Fins i tot, vam acabar fent gairebé 2,5km després, això sí, aquest xino-xano...

Felicitar al Carles per les fotos (un crack com sempre) i content de veure al Ramon B per pistes (no el vaig poder saludar ja que el vaig veure de lluny...).
També content de veure moltes bones marques de la resta de correcats i de companys d´entrenaments a pistes....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 22:48 #50 per Jorfer (Associat/da)

punto_com va escriure: Otra cursa de Cornellà mas a la saca!
Muchas gracias a Jorfer y a Rugbyman por la mini barqueta. Unos crack como siempre!:great: :great:

Muy buenas sensaciones a 4'25''


Un plaer donar un cop de mà, però recorda que les cames les vas moure tu. :thumbup: :thumbup:

Eric a poc a poc a millor. Vinga.

CharlieOne1 a continuar sumant a poc a poc sense pausa. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.