Certament la organització de l'esdeveniment té molts punts a millorar. Suposo que se'n ha encarregat la secció de marketing d'Adidas i no deuen tenir gran experiència en organització de curses. Per mi, el primer i més important, ja que es tracta d'una cursa per a conscienciar dels residus plàstics al mar, seria que repartissin les samarretes en una bossa feta amb fècula de patata o qualsevol altre material més fàcilment degradable que el plàstic, o simplement sense envoltori. I de passada, que les llebres, a part de la samarreta de cotó, haguessim pogut tenir l'oportunitat de tenir una de les samarretes tècniques que donaven als participants, que era molt i molt xula!
El repartiment de dorsals i els guardarrobes no eren gaire àgils, però la forma de repartir les bosses acabada la "cursa" era totalment deplorable, aquest és un altre punt important a millorar, potser podrien prescindir del servei de guardarroba, fer uns ritmes de córrer més lents i que la gent corri amb motxilleta si ho necessiten.
En quant als ritmes, és cert que molta de la gent que s'apuntava no era conscient que s'apuntaven a córrer a tal ritme, jo anava de llebre tancant el grup i he deixat la metiat de corredors enrere, molts d'ells, pel què m'han dit, perquè normalment no corren, però això ja no és qüestió de l'organització, sinó de qui s'apunta que no llegeix tota la informació de l'esdeveniment. En tot cas, trobo molt encertat haver posat llebres tant per obrir el grup com per tancar-lo.
La idea és bona, i no és fàcil organitzar un esdeveniment amb tanta gent, els responsables semblaven bastant oberts a rebre crítiques constructives, suposo que si l'any vinent repeteixen l'esdeveniment milloraran aquests punts.
L'ambient ha estat molt xulo i amistós, m'ha encantat veure a tants Correcats participant de l'esdeveniment, jo m'ho he passat molt bé! I molt contenta d'haver-m'hi trobat l'Esther amb qui vaig compartir el final de la cursa de la Campana!