Bon any a tothom
Em va encantar trobar-me i poder xerrar breument amb molts correcats a aquesta última cursa de l'any. Per al record la xerrada amb
cachirulo, fastiguejats de tant COVID. Al final em va dir “dóna-li dur que estàs en forma” i això em va fer creure-m'ho més. No vaig entendre bé perquè no vam poder entrar al calaix i ens vam amuntegar fora. Una incongruència amb els puntets després a terra. Un cop a dins, amb la meva FPP2 posada, no em vaig barallar per estar molt al davant, i em vaig concentrar a sortir bé i treure'm la màscara sense problemes (ho havia assajat abans:laughing:).
Dit i fet, bona sortida, corrent bé, més desfogat que altres anys. Tot i així va venir un corredor per darrere que em va donar una copada…no entenia res. De seguida vaig notar que el ritme fluïa i que de cames anava bé. Anava passant gent amb certa facilitat i trobant i deixant enrere cares conegudes i amics.
Rafa P, Boris, Rubén, Joan3…Sortia mal posicionat però anava a més des del principi. Tant que els dos primers quilòmetres van caure en 6:30. Aviat vaig atrapar també
Ptarditi, que sabia que volia arriscar per anar a 32. El vaig animar però vaig seguir endavant. Em sentia fort, però calia arribar al final. Entre xiulets i flautes, passo pel
km 5 a les 16:38. Reconec que per moments vaig somiar corrent, en arribar al 32. Seguia empenyent. Però al km 7, em va assaltar una mica de flat. Em va fer preocupar una mica. Però a aquelles alçades, la lluita seria fins al final si o si, i no estava disposat a redir-me amb facilitat. Passat el km 8, sabia que en
Rutxi, caminava per allà animant i tenia ganes de veure'l, per la qual cosa vaig ser molt efusiu: stucktongue. En arribar a Diagonal ja em deia, aguanta, aguanta. En arribar a Selva de Mar vaig donar tot el que vaig poder per acabar en
33:26,
a només 9” de la meva millor marca. Molt feliç, per acabar l'any així. Amb energies renovades i licitat per somiar de nou amb aquest 2022.
Que el 2022, ens proporcioni molta salut, i molt bones carreres a tots. I sobretot, poder continuar gaudint d'això…
Ens veiem...i moltes gràcies als fotògrafs...