17 de Juliol 2022 - XXIII Cursa del Poble-sec

17 de Juliol 2022 - XXIII Cursa del Poble-sec

18 Jul 2022 08:00 #21 per Natxo (Associat/da)
Em sumo al Vladi i faig mini-crònica, amb l'ànim de recuperar antics costums i mirar de revitalitzar això dels fils al Fòrum

Per mi, aquesta era la primera vegada que feia aquesta cursa i m'ha encantat. M'agraden aquestes curses de barri, organitzades amb tant d'entusiasme, i que tenen recorreguts sinuosos. Entre la densitat del barri i l'hora no gaire matinera, hi havia força ambient als carrers. I tot molt ben organitzat, un 10

Lo millor ha estat retrobar antics correcats, alguns de molta solera dins l'asscociació, i què feia temps que no veia, com el propi Vladi, el Dani, el Bristok i el XaviBonastre, a part de l'Arcadi i la Cris, ells més habituals, però tan alegres i amables com sempre.

Ho sento, Vladi, no et puc ajudar amb el registre de distància ja que avui no he connectat cap dispositiu. He pensat que les condicions climàtiques eren tan dures que millor córrer per sensacions i sense vigilar cronos intermedis. Tot i així, el desig raonable de baixar de 25', també assolit.

Per cert, como mola veure les banderoles correcats de les llebres, que cada vegada ja formen part intrínseca del paisatge de les Curses.

I esment especial al Fandes, què tot i no córrer, ha estat un autèntic catalitzador de foment de l'esperit CoRReCaT, organitzant la foto de grup i després omnipresent al circuit.

En resum, una matinal fantàstica

Fins la propera,

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2022 17:47 #22 per Ramon_B (Associat/da)
Cinquena participació a la Cursa del Poble Sec aquest matí . Amb una temperatura de 29ºC a l'hora de la sortida, avui el més important ha estat acabar 😜 Temps 32'25' Lloc 358 a ritme de 6'29''/Qm.
Un plaer saludar avui a forces correcats, uns quants que feia temps que no veia :heart:

Vladi he començat la cursa sense saber si el Garmin s'havia connectat. A altres companys els ha passat el mateix. Sembla que si i m'ha mesurat 5,04 Qm

Moltes gràcies CarlesCat (i el seu amic Fernando Yika) per les fotos

photos.google.com/share/AF1QipOBC-Gf_mdY...RWF5X2Q2dmRwUEFUV1h3

www.amazon.es/photos/share/B0FrFZXSB2G1e...-TLCMicpq2A-qlfy4XZY


Pengeu si us plau la de grup abans de la sortida !

Ara paro fins la del Poble Nou,

Bones Vacances i fins la propera

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2022 23:03 #23 per Vladi (Associat/da)
Gràcies CarlesCat i Fernando Yika per les fotos i a Ramon_B per passar l'enllaç :clap: :clap: :clap:

Com sempre, uns grans reportatges :muscle: :muscle: :muscle:

Jo tampoc he trobat la foto de grup :wonder:

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2022 00:56 #24 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Igual que en Natxo, aquest ha sigut el meu debut en aquesta ,cursa i per això vaig haver de fer una investigació previa. Tal com va proposar en fandes, vaig fer una visita al santuari dels amants de les sabatilles, la pàgina on en Davit ens proporciona una informació que no te preu, efectivament es Blogmaldito. Allà, a part de veure les claus del recorregut també vaig consultar l'edició del 2019 per veure el video del recorregut, on aprecio que el Sol no ens molestarà. Un cop consultada aquesta informació em quedava un dubte relatiu a la possibilitat de fer marca, en Davit indicava que la possibilitat de fer marca oscil·lava entre escassa i nul·la pero si no recordo malament la meva millor marca en un 5k es un 19'57" en Santi Centelles de 2012 i el 09/07/22 vaig fer un 20'17" a Ca n'Anglada... Per tant, decideixo donar un cop d'ull als resultats de la cursa de Poble-sec de 2019 i finalment decideixo que pot ser factible mirar de seguir la llebre de 20'.

El dia de la cursa, en el recorregut en cotxe veig que ja estem a 28ºC a falta de mes d'una hora i mitja per a la sortida, per tant, tocarà refrescar-se a la font que hi ha a la plaça. Un cop aparcat, miro que el rellotge m'agafi senyal GPS i veig que està força mandrós,... Recullo el dorsal i veig el grupet de correcats, al qual m'uneixo. M'assabento que les llebres faran una volta sencera de reconeixement del circuit i es clar, una oportunitat com aquesta no la puc deixar escapar. Fem la volta en sentit contrari tot escoltant els consells d'en Rafa Pérez, que inclouen punts de referència com son que la recta d'arribada mesura uns 300m i un hotel i furgoneta vermella per situar els darrers 0.5 i 1km. En tota la volta el rellotge no m'agafa senyal, després he vist que no he sigut l'únic amb aquest problema.

Un cop fet el reconeixement, visita a la font per fer un glop i remullar cap, clatell, braços i cames i cap a la sortida. Em situo una mica darrera d'en Rafa Pérez i d'en rnou. Donen la sortida i com era d'esperar em trobo amb un embús donant la volta a la plaça, moment en el que veig que el rellotge m'ha agafat senyal i com a mínim tindré una altra referéncia de ritme. En sortir de la plaça, la llebre se m'ha escapat uns bons metres i em trobo que al meu davant hi ha gent força mes lenta que jo, als que hauré d'avançar ràpid si vull anar a ritme. En aquesta primera volta vaig tenint referéncia de la llebre i fins i tot veig quan en rnou l'avança. A la recta d'arribada de la primera volta veig que vaig força be de ritme i intentaré apropar-me a en Rafa Pérez a la baixada. La volta va avançant rapidament i em tobo a la darrera pujada on al final de la mateixa em treu uns 20s. Encaro la recta d'arribada incrementant el ritme i en fandes m'anima a atraparlo, cosa que al final no puc per 6s. Temps real: 19'59" amb primera volta 10'03" i segona volta 9'56". Veig que he millorat 15 posicions en aquesta segona volta avançant corredors/res que em treien mes de 30s al final de la primera volta :whip: . No em puc queixar gaire.

Un cop arribat vaig veient l'arribada de companys/yes i en acabar fem cinc centims de la cursa. En Ramon_B continua amb la seva humilitat i li dic que ja m'agradaria poder córrer amb la seva edat. Entreno amb gent que tenint la meitat d'anys que ell van amb un ritme mes baix.
Moltes gràcies fandes per els ànims en totes dues voltes B). Salutacions a en Natxo, que només veure'm ja em va saludar. Respecte a en rnou, el tinc ja massa vist... :laughing: . Be, es culpable juntament amb en fandes de que fes la cursa, ja que me la van propossar a Ripollet aun vam fer el recorregut en memòria d'en Biel. Agraïment a totes les llebres, especialment a en Rafa Pérez donat que veure'l relativament a prop em va animar a no defallir i aconseguir aquest sub 4'/km encara que sigui per 1 segon. A tota la resta de pastanagues, espero tornar-vos a veure aviat. Sóc conscient que amb molts de vosaltres no m'hauré comunicat gaire, pero abans de les curses miro de concentrar-me força per a que em surtin be.

Per cert, arcadi42, quantes curses portes? Si malament no recordo, la marató de Barcelona del 2021 va ser la teva marató 150, pero portes el compte de curses mes petites (5k, 10k 1/2 marató)? Molts cops ens fixem en les marques, pero em sembla increible el número de curses que alguns arribeu a fer al llarg d'un any o de la vostra carrera esportiva.

Relatiu a la cursa en general, el circuit es força interessant per el seu perfil sinuós, s'agraeïx l'ombra a tot arreu i tenir una font al costat de la sortida. Ara, vorejar la plaça tot just començar no m'acaba de m'acaba gaire donat que penalitza la fluïdesa de la sortida, ja limitada per l'amplada del carrer. El servei de guardabosses va funcionar correctament, hi havia lavabos al centre cívic i en recollir la samarreta donaven consells relatius a la talla de les mateixes. L'speaker feia força agradable tant el transcurs de les curses com l'entrega de premis. De la distància, el GPS m'ha donat 4.99km pero m'ha atravessat edificis fins i tot saltant-se la plaça en començar segona volta i em dona 7 segons menys que el temps real de cursa (es veu que van passar aquests segons entre la sortida, agafar senyal i que comencés a cronometrar).
Tenint en compte com s'ha desenvolupat la cursa, es fàcil que miri de repetir l'any vinent.

Ho deixo aquí que ja està sortint massa llarg. Ara mateix no se quina serà la meva propera cursa, però continuo amb la idea d'intentar fer un sub 40' en un 10k encara que em queda força entrenament per aconseguir-ho i fa força calor.

Salutacions i animeu-vos a escriure la vostra crònica.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2022 10:15 - 19 Jul 2022 10:15 #25 per Dennis Teuling (Associat/da)
Natxo, Rularo86, bona cursa i descripció de la mateixa!!!

Jo pensava que per baixar de 40' hauries de poder fer un sub 19'/5k... però segur que nl estaràs molt lluny d'aquí en breu :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2022 09:49 #26 per Ramon_B (Associat/da)
He trobat aquestes dues fotos de grup. Hi ha més fotos a la web de l'organització

drive.google.com/drive/folders/1hqR5lk1r...TVMSlx7ZmMBZvHzAmq4o

i un vídeo



i per descomptat les del gran Pako Beer

Fotos: cutt.ly/MLFCS4J
Trípode:

Recorrido:

17/07/2022
Ayuda al canal dejando un comentario, un like o un superthanks... gracias!!
Instagram: @pakopota
Twitter: @pakobeer

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2022 00:13 #27 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies Ramon_B :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2022 18:48 #28 per fandes (Associat/da)
Disculpeu que arribo tard! Us comparteixo la foto del meu mòbil. La vaig enviar als companys de xarxes i em vaig oblidar del fòrum :S

Per cert, tot i no córrer-la i sols viure-la d'animador... Em va encantar aquesta cursa! A vegades ens posem altres objectius, però per mi les curses de poble i de barri són les més emocionants.

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2022 18:50 #29 per Ramon_B (Associat/da)
Gràcies Dani !!

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.