Cursa del CNS el 6/11/22

Cursa del CNS el 6/11/22

06 Nov 2022 19:06 #21 per Paconidas (Associat/da)
Unes fotos

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2022 19:12 #22 per Paconidas (Associat/da)
3 fotos mes

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2022 20:42 #23 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,
Aquest matí he pogut passejar samarreta pastanaga fent de llebre de 45' en aquesta cursa.

Abans de res, agraïr el tracte rebut per part de la organització (vestuaris, dorsals,...) facilitant la tasca de les llebres :great:
El ritme en aquesta cursa l'he hagut d'adaptar al perfil de la mateixa donat que hi havia pocs trams sense pendent positiva o negativa, per tant, en cas de pujada tocava anar uns pocs segons per sobre dels 4'30"/km i, a les baixades uns segons per sota d'aquest ritme. La temperatura era força bona per a la pràctica d'aquest esport i, per tant no havia d'afegir cap dificultat a la cursa.

Abans de començar la cursa ja hem tingut la primera anecdota del dia, les samarretes de llebre no han arribat i això ha propiciat una reestructuració. De cop i volta en comptes d'un Mario fent de llebre, n'hem tingut 2. mario.cat, segur que no hauràs estat involucrat en el sabotatge? :whistle: . Per la meva part, ha quedat demostrat que en temps de samarretes tècniques, es pot córrer amb samarreta de cotó sense contratemps. :laughing:

Un cop realitzat l'escalfament i fotografíes ha tocat dirigir-se a la graella de sortida esperant el compte enrera per començar a gaudir dels carrers de Sabadell. Hem començat fent un bucle que ens ha portat un altre cop a la sortida oferint la possibilitat a en Josep58 fer fotografies de totes les llebres en acció :great:. Aquesta primera part del circuit ha servit per a que es formessin petits grups al voltant de les llebres però amb força amplitud per córrer.

Un cop arribat a l'avituallament m'ha succeït una anecdota, aviso avituallament a ma esquerra i agafo ampolla per fer un glop i refrescar-me una mica el cap, fent aquesta tasca deixo enrera el contenidor groc per llançar les ampolles i pensant on llançar-la, escolto una veu que em pregunta si li podia donar una mica d'aigua, obviament li dono l'ampolla i veig que es tracta d'en supercesc. Per La Rambla un altre corredor em dona una mica de conversa donat que coneix companys com Mona, Fandes o Rnou i anem parlant una mica sempre atent a les indicacions que separen el circuit de 5k del de 10k.

Arribats al carrer Villarúbias veig que alguns companys aprofiten que el perfil es torna mes favorable per abandonar la barqueta i preparar la baixada de Covadonga. Un cop arribats a la part mes baixa, només resta fer 2 corbes i donar per finalitzada la cursa.

Un cop finalitzada, espero l'arribada de la resta de llebres i companys/es i, després de recollir els estris coincideixo amb membres sèniors 60+ tot i saben que encara m'acabarien enredant. Dit i fet, torno a casa amb una proposta de cursa per part d'un dels companys, en mario.cat.

Per cert, molt bon ambient correcat, aprofitant trams d'anada/tornada per saludar-nos :party: .

SergioB, jramon, socanna, mario.cat. Bona tasca de llebres i com a companys/es ajudant a la preparació de les banderoles i rodatge precursa.

Josep58. Gràcies per la confiança depositada en les llebres, es un honor exercir aquesta tasca poden ajudar altres corredors.

supercesc. Gràcies per dir-me que l'aigua que em sobrava t'ha donat la vida, per això estem els companys i especialment les llebres. :great:

jorditogores. Me alegro de tu exitoso debut. Leer que te he servido de ayuda ya justifica realizar la tarea de liebre. ¿Has llegado unos segundo antes que yo, no? :great:

Paco Barcia. Ya he visto que te has dedicado a acompañar a socanna todo el recorrido. Eso es fidelidad. :great:

ericmm. Buena carrera, cerca de liebre de 50'.

JJ_SBD. Buenas carrera, a ver si en otra carrera puedes estar con la liebre de 45', ánimos.

XaviCht. Acompañando a jramon. Buena pareja. :)

Antirco. Cerca de socanna y Paco Barcia. Un poco más y haces tridente.

Paconidas. Gracias por las fotografías.

Fins aviat. Per cert, la propera cursa que faré serà córrer per córrer, a Manlleu.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2022 21:27 #24 per XaviCht (Associat/da)
M'ha agradat molt la cursa. Felicitats a l'organització.
Molt content de córrer la cursa del "meu club" (en sóc delegat d'un dels equips de vòlei masculí).

Feia temps que entrenava i corria més lent i no sabia si aguantaria tota la cursa amb la llebre de 50', però he anat molt bé molta estona, i força bé la resta. No valia la pena apretar, i he seguit acompanyant al jramon fins meta.

Molt bona tasca, totes les llebres. I gràcies al jramon, m'ha anat molt bé anar amb ell

Molt content de veure tants correcats, a més.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2022 21:40 #25 per jorditogores (Associat/da)
Gracias por las fotos Paconidas, tu siempre tan generoso. Rularo 86 fui contigo hasta el km 8, luego te fuiste unos metros, para pillarte en las últimas 2 curvas, entre en 43:55, ser liebre nunca es fácil, pero en este tipo de circuitos tiene mucho mérito. Soys unos craks. Da gusto correr, sin estar pendiente del crono. Ahora te toca ser egoísta e ir a por sub 39,estas muy enchufado.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 16:52 #26 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Només dir moltes gràcies a les llebres per la votre feina molta gràcies als que heu pogut fer la nostre cursa ús esperem l'any que ver sinó tenim cap incovenient
:great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 18:09 #27 per fandes (Associat/da)
Quins cracks que sou! Espectacular la crònica rularo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2022 16:56 #28 per supercesc (Associat/da)
Hola família.
Just ara, que ja han passat uns quants dies acabo de llegir els missatges de la cursa.

Jo només voldria dir-vos que he gaudit molt de la cursa. Córrer a casa sempre és xulo...i la cursa del club ja l'havia fet fa uns anys.
Felicitats a tots els organitzadors i col·laboradors, especial atenció al Miguel SBD

I tal com diu el rularo86 em va salvar la vida.
Moltes gràcies, si no m'haguéssis donat aquella ampolleta d'aigua, no hagués aguantat tota la cursa al teu costat. Bé, només et vaig aguantar fins el km 7,5 o 8, però sense l'aigua, no huria pogut pujar la rambla al teu ritme.

Ens anem veient per aquí.

42:07 - Les Franqueses 2014 / 1:30:27 Mitja Bcn 2017
3:36:41- Marató Roma 2022 / 12:06:38 IM Vitòria 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2022 19:09 #29 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda supercesc,

Els corredors estem per ajudar-nos i mes si fas de llebre. Gràcies per els agraïments.:cheer:
Respecte en Miguel SBD, crec que no fa falta dir res. Es una enciclopèdia en muntanya, bon organitzador i millor persona.B)

Salutacions,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.