42a. La de deu de Cornellà. 29/10/2023

42a. La de deu de Cornellà. 29/10/2023

15 Oct 2023 17:30 #1 per Jorfer (Associat/da)
Us volem compartir aquesta cursa del calendari amb un recorregut totalment pla i renovat des de l'any passat organitzat pel Cornellà Atlètic i on farem el servei de llebres.

Cursa de corredors i per a corredors a un preu mòdic de 7€.
Us animeu?

Adjunto l'enllaç de la web amb tota la informació:
www.cornellaatletic.com/ladedeu

Les llebres que posarem seran les següents:

Llebre de 40 Rául Martinez
Llebre de 45 Dennis Teuling
Llebre de 50 Miguel Reiser
Llebre de 55 Carolineta
Llebre de 60 Xavi Cht


Sort i ens veiem a Cornellà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2023 17:43 #2 per jorditogores (Associat/da)
Si mejora mi condición física, es muy buena opción, aunque siempre he ido a Manresa, que coincide en el calendario, gracias por la info y los servicios, me da la sensación que esta carrera, es más plana que Manresa fijo. Aunque los tiempos a mi hace muchooooos años que ya no me quitan el sueño. Nos hacemos mayores, ji ji.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 14:00 #3 per Jorfer (Associat/da)
Al final correré aquesta cursa per a veure com estic de forma que no tinc n'idea doncs estic fent molts quilòmetres però no pas qualitat.

Intentaré fer un sub 44 a veure si surt i no em passa l'amic Dennis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 18:35 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jo estaré darrera teu.. però cada km 10" més lluny😉

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2023 17:49 #5 per Jorfer (Associat/da)
Cursa feta.

Abans de res felicitar a l'organització doncs pel preu mòdic de 7€ tenen una gran cursa. Enhorabona!!

D'altre banda felicitar a les cinc llebres per la feina extraordinària que han fet: 39:56/44:54/50:07/54:48/59:58.

En quan a la meva cursa he sortit amb l'amic XarlieOne1 amb la intenció de fer un sub44 amb la idea de fer el segon cinc mil més ràpid. La veritat que m'he trobat molt bé i després de patir els primers kms a l'ombra del Xarlie vaig començar a agafar velocitat de creuer i he anat prou regular (21:34/21:36). Al km 4 m'he quedat solet i he començat a passar a gent a poc a poc per a finalitzar amb un temps final de 43:10 (segona marca de l'any doncs a Pineda vaig fer 43:09).

Un plaer saludar a molts amics i coneguts com Ela, Conxa, Oriol, Nachosboys, Juanjo, Vay, Juan Carlos, Max, i al loro Jb com no.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2023 08:27 #6 per XarlieOne1 (Associat/da)
Un altre que va estar ahir per Cornellà (com estar per casa, ja que és on fem les séries..) per a fer el 10K.
Feia temps que no anava a un 10K amb "espíritu competitiu" i no sabia com resultaria...tot i que la idea inicial era estar entre 43´ i 44´i poder anar juntets amb en Jorfer (jo ho veia una mica agosserat..).

Després de fer un escalfament exigent de 4K amb en Jorfer i el Raul Martinez (sort a Oporto) vam sortir i els primer kms em vaig trobant força bé....tot i això cap el 4k ja vaig veure que em costaria mantenir ritme i el Capi se´m va escapar...però vaig poder regular per no perdre molts segons. Finalment, al 8k vaig passar al Nachoboys (que portavem per davant tota la cursa..) i aprofitant un grupet que anava amb una llebre pirata vaig mantenir ritme fins el k9,5 que ja vaig notar que no tenia més...

Tot i així, vaig arribar en 43:49, complint objectiu inicial....i guanyant l´aposta al mister, que feia de lloro a l´arribada (havia pronósticat un 44:30).

Trobo que és una cursa força interessant, tant pels serveis com pel preu económic i amb un recorregut ràpid que permet fer marques.

Felicitar a totes les llebres que vam clavar el temps...i encantat de saludar molts companys en la matinal d´ahir!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2023 17:58 #7 per Jorfer (Associat/da)
Xarlie van pssar una bona matinal i vas fer una gran cursa. A banda tu deies que volies baixar de 49 així que objectiu més que complert.

Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.