Doncs, cursa feta i més o menys content!!
Tot i ser molt
poligonera m'ha agradat el recorregut, prou pla i avui sense (massa) calor, sense (gairebé) vent, i amb poca humitat.
Es a dir... apte per fer una bona marca. Potser l'asfalt no era el millor, però cap excusa.
M'he trobat a 6 Correcats més fent les 2 voltes de 5K.
Xavi, Hansi, Diego, Sandmannn i els omnipresents
Carlos&Mamen
Volia fer un temps de 42:30, i sortia poc per davant de la llebre de 45' (
vaig colar-me al primer calaix, perquè per algun motiu m'havien posat al segon calaix (temps superior a 45', crec).. no sé per què
).
Anava al costat del
Xavi que volia fer sub 45' i darrera meu estava el
Hansi que deia que volia fer 43-44 minuts..
Sortim, a ritme de 4'10" i després de 300m la llebre de 4'30" m'avança a un ritme estratosfèric, i cada cop va més endavant.
Podem ser humils, però realment t'adones de la gran qualitat de les llebres Correcat quan no hi són
Després de 500m em passa el
Hansi, dient que no li fem ni cas, que potser farà gasosa... però tira molt fort.
Està molt fort el Hansi.. que les "
canas" no enganyin a ningú!!
300 metres més tard per fi arribo a la llebre sub 4'30 i poc després passem el primer km en 4:14.
Girem a l'esquerra, un altre gir a la esquerra, i una llarga recta fins al km 2 que passo en el mateix temps.
El tercer km és l'unic amb una mica de R&R, 3 pujades curtes però notables i molts girs per arribar a dalt tot just al km 3 (4'24").
Ara sí, el quart km amb molta baixada, una llarga recta fins al km 4,2 on fem el gir de 180º (per quadrar la distància) i tornem uns 300 m abans de girar cap a la dreta amb una mica de pujada cap a l'arribada.
Passo la primera volta en la posició 129, 21:15, i veig que vaig exactament al ritme proposat de 42:30.
Tinc a
Hansi a potser 20 metres però cada cop es va distanciar més i més. A sobre va fer una segona volta més ràpida que la primera!! Molt gran!!
Jo pensava que estava mantenint el mateix ritme que la primera volta, però vaig perdre 6" el primer km, 10" el segon, i 14 més el tercer km de pujada. Amb més de 30" de desavantatge respecte a la primera volta pensava que era impossible baixar dels 43 minuts, però per sort vaig poder fer uns últims 1500 metres prou bons, i finalment parava el crono en 21:15+21:30 = 42:45. Pos.123.
Res de l'altre món, però content d'haver tornat a les curses i veurem si en breu pugui tornar a estar més a prop dels 40'.
Enhorabona a la
Mamen per un nou podi... (gairebé fa podi de categoria a totes les curses) i a tots els demés!
Ens veiem a la propera!!