101 edició Jean Bouin Allianz-Mundo Deportivo 1/12/2024

101 edició Jean Bouin Allianz-Mundo Deportivo 1/12/2024

07 Nov 2024 16:50 - 07 Nov 2024 16:50 #1 per Jorfer (Associat/da)
El proper 1 de desembre es realitza una nova edició de la Cursa centenària Jean Bouin amb moltes curses prèvies de promoció on molts infants descobreixen el món de l'atletisme.

A continuació tenim l'enllaç a la web d'aquesta cursa: jeanbouin.mundodeportivo.com/inscripcions-10k/

Per cert, aquelles persones associades que vulguin gaudir d'un 20% de descompte en la seva inscripció, us podeu apuntar al següent enllaç gentilesa de Zona Vip Events cap a nosaltres:

Vull un cupó de descompte de la Jean Bouin:
1-10:

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2024 16:54 #2 per JordiMartri (Associat/da)

Jorfer va escriure: El proper 1 de desembre es realitza una nova edició de la Cursa centenària Jean Bouin amb moltes curses prèvies de promoció on molts infants descobreixen el món de l'atletisme.

A continuació tenim l'enllaç a la web d'aquesta cursa: jeanbouin.mundodeportivo.com/inscripcions-10k/

Per cert, aquelles persones associades que vulguin gaudir d'un 20% de descompte en la seva inscripció, us podeu apuntar al següent enllaç gentilesa de Zona Vip Events cap a nosaltres:

1-10: JordiMartri

07 Nov 2024 17:19 #3 per Jokovendrell (Associat/da)
Com ho fem per accedir al descompte? No he trobat l'enllaç! Merci

07 Nov 2024 20:38 #4 per Pere Roura (Associat/da)
El proper 1 de desembre es realitza una nova edició de la Cursa centenària Jean Bouin amb moltes curses prèvies de promoció on molts infants descobreixen el món de l'atletisme.

1-10: JordiMartri, PereRoura

07 Nov 2024 22:38 #5 per Jorfer (Associat/da)
Joko vendrell t’enviem un privat amb el codi individual en uns minuts

07 Nov 2024 22:39 #6 per Jorfer (Associat/da)

1-10: JordiMartri, PereRoura, Jokovendrell

07 Nov 2024 22:43 #7 per Jorfer (Associat/da)
Bona nit.

Ja teniu els tres el codi.

10 Nov 2024 18:02 #8 per Vicenç (Associat/da)
Bona tarda,

Vull un cupó de descompte de la Jean Bouin: Vicenç

Gràcies.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

10 Nov 2024 19:45 #9 per Jorfer (Associat/da)
Vicenç ja ho tens com missatge privat.

Fins ara.

Jordi

11 Nov 2024 11:43 #10 per Vicenç (Associat/da)
Inscrit!, moltes gràcies Jordi.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

11 Nov 2024 12:15 #11 per Jorfer (Associat/da)
Perfecte Vicenç.

29 Nov 2024 15:23 #12 per XaviCht (Associat/da)
Em cal un favor... Havia d'anar a buscar els dorsals de la filla i la dona, i hi ha tant d'embús que he hagut de deixar-ho perquè no arribava a una altra cosa.
Algú que vagi a buscar el dorsal em podria fer el favor de recollir els meus?
Li passaria a buscar al vespre o demà matí, o ens trobem diumenge...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

01 Des 2024 18:43 #13 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Avui he corregut la meva desena participació en la Jean Bouin. És una cursa que, quan haig d'inscriure'm, em porta dubtes de si fer-la o no. Sempre tinc sensacions contraposades. Per una banda, trobo que està molt massificada i en el primer quilòmetre costa córrer i la part de la Gran Via no m'acaba d'agradar; però, per una altra banda, m'agrada participar en una cursa tan emblemàtica i la segona part del recorregut, tot i ser més exigent, m'agrada bastant.

D'aquesta edició valoro positivament l'organització: recollida dorsals, guarda-roba, avituallament arribada, ... També he trobat algun aspecte a millorar. Per exemple, l'accés als calaixos no estava controlat (en el que em tocava a mi entrava tothom, malgrat que no fos el dorsal del color que corresponia); també, en agafar el Paral·lel s'ha fet un tap que gairebé ens anàvem donant empentes (suposo que el problema ve per les obres); i, per últim, les marques dels punts quilomètrics, sent una cursa amb tanta gent seria millor que estiguessin en alt, es veurien millor. De totes maneres, sospesant els punts positius i els negatius, la valoració és força positiva.

Personalment, molt content perquè he fet marca personal :party: en 10k (per un segon :laughing: , però val :joy: ). No esperava fer marca amb 63 anys, suposo que poder entrenar més, menys estrès i estar més descansat per la jubilació parcial ha ajudat.

He pogut saludar a alguns companys abans de sortir, el Ramon, el Rubén, el David del blog maldito, la Teresa, el Jaume, el Cándido, el Pere, ... Un plaer, companys :great:

Us passo el link de les fotos que ha fet el Carlescat :clap: :clap: :clap: :

photos.app.goo.gl/tmxRcs2q3xuDKLBv6

La propera a Sant Andreu.

Molta salut a tots i totes :great: :great: :great:

02 Des 2024 09:41 #14 per TtX (Associat/da)
Ahir va ser un bon dia per córrer i fer un bon temps.
Coses a millorar i k no em van agradar..
17mil corredors separats en calaixos però sense onades de sortida, i per tant tots a l’hora. I com va passar a la Mercè tap degut a les obres al primer gir en Paral.lel. No podiem haver sortit pujant i baixant pel Carrer Lleida?
I després l’altre cosa k no em va agradar és la logistica de meta, és a dir pocs lavabos per tants corredors i situats en un lloc k estava més pensat pels Pros k per la resta de Corredors pk feia tap de gent al lateral on estaven posats. A més no hi havia els de només pixar. I al acabar caos en el camí cap al avituallament. No estavem encaminats i aparexia gent en tots els sentits. Per la resta b (circuit, tenir tota l’amplada de la Gran Via, guardarroba, samarreta, recollida dorsal,…)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats