Cursa de l'Oli feta per segona vegada i aquí deixo alguna petita informació per si pot ser d'utilitat per a pròximes edicions.
La cursa es fa el mateix cap de setmana que la important Fira de l'Oli, per això hi ha alguns carrers tancats al trànsit, però arribant una hora abans de la cursa es pot trobar aparcament fàcilment a la zona de la Plaça d'Europa i carrers del voltant.
La cursa comença amb un primer kilòmetre en lleugera baixada i després va pujant sense desnivells gaire importants fins al km 6, que fa baixada fins al km 9. L'últim kilòmetre torna a picar cap amunt fins a meta.
La distància està ben mesurada i el terreny seria un 40% d'asfalt i un 60% de terra però per pistes en molt bon estat, ideal per a
asfalterus com jo.
L'avituallament en cursa situat sobre el km 5,5, amb aigua a totes dues bandes i amb prou taules i voluntaris/es.

.
I l'avituallament en meta espectacular: un enorme entrepà de butifarra, també opció vegetariana, un got amb caldo calent, aigua, fruita, beguda isotònica, i un pica-pica amb patates fregides, fruits secs, olives, oli, vi i personal de l'organització re-omplint els plats.

Una molt bona bossa d'obsequis amb una samarreta Inverse de mànigua llarga i una ampolla d'oli Terrall entre altres, també molt bé.
En quant a la meva cursa: un petit desastre. Portava gairebé dos mesos de repòs per dolor al turmell esquerra i em pensava que ja estaria solucionat. He sortit a ritme d'entrenament tranquil però a partir del segon kilòmetre ha tornat el dolor que ha començat a ser molt fort al quart kilòmetre. També dolor als genolls, als malucs (per la inactivitat, suposo)... He baixat una mica més el ritme amb l'objectiu d'acabar de la millor manera possible.
En definitiva, una cursa que paga molt la pena, per recorregut maco entre camps i pel que ofereix (guardarroba i dutxes també, per descomptat, que abans no ho he mencionat).
En la meva opinió l'únic punt a millorar seria... la data!!!

Fredolic com sóc, des de l'exageració fins a la paròdia, avui ha començat la cursa a 0 graus i s'ha acabat amb 2 graus positius. Potser es podria provar un any a fer-la al juliol.
Salutacions!