Hola,
Vladi,
Jo la vaig fer l'any passat per primera vegada i en tinc un bon record.
Feia molt de fred (jo sempre tinc molt fred) i vam començar la cursa amb una mica de boira que després es va desfer.
El recorregut no és pla però tampoc em va semblar gaire dur; era el circuit que tenen penjat a la web però, atenció, que aquest any la sortida i arribada té lloc a una plaça diferent, a uns 100 metres de distància; els primers metres canviaran una mica.
El que no estic segur és de si tot el recorregut era per asfalt.
A l'arribada sí que recordo un enorme entrepà de butifarra, un pica-pica excel·lent i una bona bossa d'obsequis, aquest any amb samarreta de màniga llarga inclosa.
La sortida i arribada estava situada a la plaça del Terrall, que va ser un lloc molt bo per descansar i recuperar-se.
Aquest any, a la plaça de l'1 d'octubre, molt més petita, no sé si haurà tant desplegament de taules pel pica-pica i la recuperació.
Però, vaja, em va semblar molt ben organitzada i segur que ho tenen tot previst.
Pel tema de l'aparcament tampoc no et sabria dir. Crec que no hi havia cap lloc habilitat i era buscar-se una mica la vida pels carrers propers.
En qualsevol cas, com gairebé totes les curses que fan a Lleida, una molt bona opció per passar un bon matí, amb bon serveis i avituallament, molt bon ambient, bons obsequis, recorregut diferent al de les curses urbanes, etc.