Cursa de l'oli de les Borges Blanques 10:00 h 19/01/25

Cursa de l'oli de les Borges Blanques 10:00 h 19/01/25

07 Gen 2025 18:16 #1 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Tafanejant una mica per diferents webs de curses i buscant alguna que sigui diferent i que no hagi corregut mai he trobat aquesta, la Cursa de l'oli de les Borges Blanques.

Pel que he pogut trobar, és una cursa feta amb el carinyo que posen els organitzadors de curses petites, amb molts detalls cap el corredor. Hi ha dues distàncies una de 5 km i una de 10 km.

Aquí us deixo la web amb tota la informació,

clubatleticborges.cat/ca/pc/1-cursa-de-l-oli-2020

Si l'heu corregut alguna vegada podeu afegir més informació.

També us animo a publicar informació de curses que no es publiciten per les vies més habituals. A vegades coneixem alguna que hem fet i ho hem passat bé i estaria bé compartir-ho, així aniríem provant curses noves.

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2025 12:10 #2 per mickymache (Associat/da)
Hola, Vladi,

Jo la vaig fer l'any passat per primera vegada i en tinc un bon record.
Feia molt de fred (jo sempre tinc molt fred) i vam començar la cursa amb una mica de boira que després es va desfer.
El recorregut no és pla però tampoc em va semblar gaire dur; era el circuit que tenen penjat a la web però, atenció, que aquest any la sortida i arribada té lloc a una plaça diferent, a uns 100 metres de distància; els primers metres canviaran una mica.
El que no estic segur és de si tot el recorregut era per asfalt.

A l'arribada sí que recordo un enorme entrepà de butifarra, un pica-pica excel·lent i una bona bossa d'obsequis, aquest any amb samarreta de màniga llarga inclosa.
La sortida i arribada estava situada a la plaça del Terrall, que va ser un lloc molt bo per descansar i recuperar-se.
Aquest any, a la plaça de l'1 d'octubre, molt més petita, no sé si haurà tant desplegament de taules pel pica-pica i la recuperació.
Però, vaja, em va semblar molt ben organitzada i segur que ho tenen tot previst.

Pel tema de l'aparcament tampoc no et sabria dir. Crec que no hi havia cap lloc habilitat i era buscar-se una mica la vida pels carrers propers.

En qualsevol cas, com gairebé totes les curses que fan a Lleida, una molt bona opció per passar un bon matí, amb bon serveis i avituallament, molt bon ambient, bons obsequis, recorregut diferent al de les curses urbanes, etc. :thumbup:

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: 22'07" 2a volta Cursa Delta Prat
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 44'40" Cursa Delta Prat
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: 1h49'03" Mitja Marató del Pla de l'Estany

11 Gen 2025 18:58 #3 per Vladi (Associat/da)
Gràcies per la informació, mickymache !!!

Al final no la podré fer perquè m'ha sortit un compromís, però la tindré en compte per al proper any.

Molta salut, company :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats