2025-01-26 Cursa de Sant Vicenç - Mollet del Vallès

2025-01-26 Cursa de Sant Vicenç - Mollet del Vallès

26 Gen 2025 17:14 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Aquest matí he participat a la Cursa de Sant Vicenç, a Mollet del Vallès, una cursa de 10 km amb els primers 4 kilòmetres urbans, per asfalt, i els altres 6 kilòmetres per pista de terra, compacta, perfecte per a asfalterus, amb un paisatge molt maco a l'Espai Natural de Gallecs, amb els últims 300 metres a la pista d'atletisme.
Abans de la cursa, per megafonia, han anunciat que havien esgotat els 1.200 dorsals, una cosa que em sembla que s'ha de destacar donada la terrible compentència d'aquest diumenge amb la cursa de Sant Antoni, la Mitja de Terrasa, els 10km de Vilafranca del Penedès i potser alguna més que ara no em ve al cap.
Aquesta era la cinquena vegada que hi participava i mirant edicions anteriors veig que és una cursa que sempre ha tingut una bona resposta per part dels/les corredors/es.
En aquests darrers 13 anys la cursa ha tingut sempre el mateix recorregut, l'adjunto per si pot ser d'utilitat en algun moment.

Juntament amb la cursa de 10 km es fa la cursa de 5 km, la sortida al mateix horari i el recorregut completament urbà per dins de Mollet, compartint els primers 3,7 km amb la cursa de 10 km i final també a la pista d'atletisme.

Com que no ha plogut aquests darrers dies, la zona de terra estava perfecte per córrer.
La meva cursa no té gaire história, a ritme lent o molt let, amb dolor al tormell al principi, que ha baixat d'intensitat segons passaven els kilòmetres. Tampoc l'estat de forma és molt millor així que ja m'ha anat bé aquest ritme, també per gaudir del paissatge.

Cursa ben organitzada, com sempre, amb recollida de dorsal els dies previs i el mateix dia de la cursa i la bossa d'obsequis amb samarreta de màniga curta, cinturó porta-dorsals, buff, un paquet de café, una bosseta de bastonets de pa i, a l'arribada, aigua, una peça de fruita a escollir entre poma o plàtan i un got de brou calent.
I per aparcar, si es va amb una mica de temps, cap problema a l'aparcament gratuit de la pista d'atletisme i el camp de futbol.

Una bona cursa més al sac. ;)

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2025 17:20 #2 per fandes (Associat/da)
Quina alegria un cap de setmana amb tanta gent corrent! I quina alegria que s'hagi omplert la cursa que munta la bona gent de Mollet! Felicitats mickymache per participar-hi :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2025 19:24 #3 per Vladi (Associat/da)
És una cursa que m'agrada molt, l'he fet 8 vegades. Sempre que l'he fet he quedat molt satisfet en tots els aspectes (organització, recorregut, tracte al corredor, regals, ...), val molt la pena. Llàstima que aquest any hagi coincidit amb la de Sant Antoni i d'altres curses que també són bones. Jo he anat a Sant Antoni.

mickymache, a poc a poc aniràs millorant :muscle: :muscle: :muscle:

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2025 22:30 #4 per crissbd (Associat/da)
Una mica tard, però passo per aqui!
Per mi ha estat la 1a vegada que l'he fet i m'ha agradat molt!! I es que desde fa uns anyets, Mollet es la meva 2a residència 🥰 i entreno força per Gallecs.
Crec que vaig sortir massa rapida els primers kms i a l'entrada a Gallecs les pujadetes em van matar🤣🤣 pel proper any aviam si recordo dosificar una mica😄
La samarreta molt chula, i el portadorsal genial!!!
Fins la propera!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats