XXVII Cursa Poble Sec Memorial Txema Colomer

XXVII Cursa Poble Sec Memorial Txema Colomer

21 Jun 2025 09:10 #1 per Jorfer (Associat/da)
El proper diumenge 20 de juliol es realitzarà una nova edició de la Cursa del Poble Sec.
Al següent enllaç tenim tota la informació d'aquesta petita però gran cursa:

www.carunning.net/index.php/cursa-poblesec-2025

Un any més tindrem llebres correcats i per aquest motiu, disposem de cupons descompte per a les persones associades.
Si esteu interessats els podeu demanar apuntant-vos a la següent llista.

Vull un cupó de descompte de la Cursa de Poble Sec 2025:
1-10:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2025 11:12 #2 per luzyan54 (Associat/da)
Jorfer: El proper diumenge 20 de juliol es realitzarà una nova edició de la Cursa del Poble Sec.
Al següent enllaç tenim tota la informació d'aquesta petita però gran cursa:

www.carunning.net/index.php/cursa-poblesec-2025

Un any més tindrem llebres correcats i per aquest motiu, disposem de cupons descompte per a les persones associades.

1-10: Luzyan4

27 Jun 2025 12:45 #3 per TtX (Associat/da)
Un descompte per seguir les llebres amb tutuki… merci!!

27 Jun 2025 20:05 #4 per Vladi (Associat/da)
Una vegada més vull anar a passar calor al Poble Sec :fire: . Cursa clàssica i fixa al meu calendari.:muscle:

1-10: Luzyan4, TtX, Vladi

Gràcies, Jorfer :great: :great: :great:

29 Jun 2025 16:40 #5 per fandes (Associat/da)
Un altre que es suma a la calorada :joy:

1-10: Luzyan4, TtX, Vladi, Fandes

Gràcies, Jorfer!

29 Jun 2025 18:22 #6 per Jorfer (Associat/da)
Enviats els cupons a totes les persones que els heu demanat fins ara.

Bon diumenge

Jordi

01 Jul 2025 18:41 #7 per Vladi (Associat/da)
Acabo de veure que han tancat inscripcions :(

No m'havia inscrit esperant el sorteig del dia 4, però sembla que he fet tard :cry: . A veure si la sort ...:whistle:

Salut :great: :great: :great:

01 Jul 2025 20:46 #8 per Jorfer (Associat/da)
Vladi estem parlant amb l'organització per tal que ens diguin com ho gestionem.
Esperem trobar una solució.

La persona que li toqui el soteig entra segur i esperem que les altres persones esperem també trobar alguna solució.

01 Jul 2025 22:28 #9 per Vladi (Associat/da)
Gràcies, Jorfer

Ja ens direu i, si no es pot, no passa res.

Salut :great: :great: :great:

13 Jul 2025 16:01 #10 per fandes (Associat/da)
Quina il·lusió tornar a aquesta cursa un any més! Estigueu atents que han actualitzat el recorregut. Em recorda al que feiem fa moooltes edicions, a algú més li sona? (Més enganxat a la muntanya de Montjuic)

Vejam que tal se'ns dona pastanagues!
Adjunts:

13 Jul 2025 23:26 #11 per Vladi (Associat/da)
Fandes, jo recordo tres circuits diferents. El que dius tu crec que és el que sortia des de la Canadenca i pujava a un parc (no sé si el del Mirador o el de la Primavera), era un recorregut molt més dur que el de les últimes edicions. Aquest nou crec que no ho serà tant, tot i que el passeig de l'Exposició no sé com és. De totes formes, Poble Sec no és gaire pla.

Ens deixarem guiar per les nostres llebres.:great: :great: :great:

19 Jul 2025 13:01 #12 per Vladi (Associat/da)
Companys, farem foto?

Ens veiem demà :great: :great: :great:

19 Jul 2025 13:28 - 19 Jul 2025 16:19 #13 per Jorfer (Associat/da)
Vladi, si si 30' abans de la sortida a la pancarta de sortida.
Adjunts:

19 Jul 2025 19:13 #14 per TtX (Associat/da)
L'intenció és arribar demà cap a les 8:30h i fer una volta de reconeixement del circuit (2,5 Km) i després a les 9h cap a la foto...:)

20 Jul 2025 12:37 #15 per pilot69 (Associat/da)
Content d'haver-vos conegut avui. És una cursa d'ambient molt popular i de barri com queden poques.
Molta calor i xafogor avui... però és el que tenen aquestes dates!

Antoni.

20 Jul 2025 15:55 #16 per fandes (Associat/da)
Cada estiu tenim ganes de córrer la Cursa de Poble Sec, tot i la calorada i el patiment amb les pujadetes que sumem cada temporada :joy: . Per tant, alguna cosa ha de tenir, i una d'elles és que manté l'esperit de cursa de barri i de corredors/es organitzant i cuidant als seus iguals. Per molts anys!

Avui tenia un objectiu clar... L'entrenador em diu que sí a les curses de festa major, però que sigui conscient de no cansar en excés el cos i que m'ho prengui amb un pèl de calma. Així que tinc el marge de no superar en cap km les 180 pulsacions de mitja i els 185 màxims (15 pulsacions per damunt dels entrenaments de tempo, que juguem a l'interval 165-170).

Content d'haver seguit el pla! Això sí, creus que la segona volta podràs doblar i el cansament passa facura (8m21s+8m49s = 17m10s de temps real). Pel que comentàvem amb la bona colla correcat que ens hem reunit, a la gran majoria ens ha semblat un circuit més bonic, però també més dur. Excepte aquells que els hi agraden les rectes més llargues, que ara han economitzat girs.

Passos kms (pulsacions):
3m24s (162)
3m22s (175)
3m36s (175)
3m45s (178)
3m03s - sortia curta segons el meu coros, 3m28s/km de ritme (177)

Si algú s'anima la propera serà per terres tarragonines, el "Cros" de Torredembarra (obro fil per si algú li interessa, és asfaltera, no patiu!)

21 Jul 2025 18:00 #17 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Ahir onzena participació en la cursa del Poble Sec. Com sempre molt bon ambient, es respira aquella alegria dels actes de festa major. Com diu el Fandes, per molts anys!

Buscant fotos de les altres vegades que l'he corregut, he vist que aquest és el quart circuit dels que jo he fet. Sempre han estat recorreguts "divertits" amb algunes pujades exigents. Aquest crec que és més dur que el de l'any passat, però recordo el que sortia de la Canadenca que encara ho era més. La distància crec que a tots ens va sortir curta, però pels carrers estrets del Poble Sec els GPS anaven bojos, a ningú ens donava el mateix. El meu Garmin normalment em marca menys. De totes maneres, per a mi l'objectiu d'aquesta cursa és anar a passar una bona estona.

Encantat de xerrar una mica amb un bon grup de companys i fer-nos una bona foto de grup. pilot69, encantat de saludar-te.

L'objectiu a nivell de temps era fer sub-25 i per això vaig decidir seguir a la Leticia (llebre). Moltes gràcies, companya, ho vas fer molt bé, a cada moment anaves comentat i donant consells a tots els que anàvem a la teva barqueta. Al final, objectiu aconseguit, 24:28 (12:10 +12:18). Només 8 segons més a la segona volta, amb la xafogor que feia pensava que seria pitjor.

Us passo l'enllaç de les fotos que va fer el carlescat.

photos.google.com/share/AF1QipP8mdovAQHZ...WHFIaXNYZkx6ZXphMVF3

La propera a L'Espluga de Francolí. Aquest any estic disposat a suar de valent.

Salut

21 Jul 2025 19:27 #18 per pilot69 (Associat/da)
Igualment vladi ! Un plaer desvirtualitzar ahir al Fandes i a més gent. Com a curiositat, vaig saludar també a la Plaça del Sortidor al metge Manel Esteller (no correcat) que és també aficionat a les curses. Un dia xafogós però molt agradable!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats