Els 10 de Santa 07/06/2026

Els 10 de Santa 07/06/2026

07 Mai 2026 11:35 #1 per Chute (Associat/da)


WEB DE LA CURSA

INSCRIPCIONS

17a Cursa Popular de la Festa de l'Esport EDICIÓ 2026
-Sortida des del Pavelló d'Esports Municipal.
-Gràcies als patrocinadors es manté el preu de la cursa a 5,00 euros
-Cursa de 3000m joves i Mini Curses, totalment Gratuïtes.​
-Sortida del 3000 metres a les 08:15.
-Sortida del 10K a les 08:50.
-La sortida de les Mini Curses començaran escalonadament a partir de les 10:30 hores, Prebenjamins (400 metres), Benjamins (600 metres) i Alevins (1000 metres).
-En el moment de la inscripció es pot triar entre entrepà de botifarra o fruita, i a l'arribada rebran una samarreta d'obsequi.
-Cal destacar que enguany i a causa de les actuals restriccions per la Pesta Porcina, part del circuit podria arribar a estar compromès, llavors s’organitzaria un circuit alternatiu 100% urbà respectant les mateixes distàncies.

Categories i horaris
SORTIDA 8.50 H CURSA 10 KM (cronometratge amb xip)
Joves nascuts entre 2002 i 2010
Sèniors nascuts entre 1992-2001
Vet 35 nascuts entre 1982-1991
Vet 45 nascuts entre 1972-1981
Vet 55 nascuts entre 1962-1971
Vet 65 nascuts el 1962 i anterior

SORTIDA 8.15 H CURSA 3.000 M (cronometratge amb xip)
Infantil 2013-2012 1r-2n ESO
Cadet 2011-2010 3r-4r ESO
Juvenil 2009-2008 1r-2n Batxillerat
Sèniors nascuts entre 2007 i anteriors

SORTIDA 10.30 H MINI CURSES 400 - 600 - 1.000 m.
Prebenjamins 2019-2018 1r-2n Primària
Benjamins 2017-2016 3r-4r Primària
Alevins 2015-2014 5è-6è Primària

Lliurament de dorsals
DISSABTE 06 DE JUNY
Matí - Carpa del CEF Fem Força a la Festa de l’Esport (davant del Pavelló)
Tarda - dins del Pavelló d’Esports

DIUMENGE 7 DE JUNY
Entre les 7.15 i les 10.00 h a l'entrada del Pavelló Municipal

Obsequis
Les persones participants a les curses de 3000m i 10 Km, quan finalitzin la cursa tindran una bossa que inclou un obsequi, botifarra i beguda. Les persones participants a la cursa de 1000 m rebran una samarreta.

Premis
CURSA DE 1000 I 3000
Premis als/les tres primers/es classificats/es de cada categoria femení i masculí

CURSA DE 10 KM
Premis als/les tres primers/es classificats/es de la general femení i masculí
Premi al/la primer/a classificat/da de cada categoria femení i masculí
Premi als/les tres primers/es classificats/es locals masculí i femení
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2026 20:30 #2 per JORDI/SBD (Associat/da)
Sabeu perquè demana cupó obligatòriament per la inscripció?

10Km - 41'36" L'Hospitalet 2017
1/2 - 1'35'41" Calella 2010
Marató - 3'57'46" Barcelona 2009

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2026 13:11 #3 per Jorfer (Associat/da)
Aquest diumenge arriba la cursa i per temes de la peste porcina el recorregut ha variat i es donen dues voltes més urbanes.

Us informem de les llebres oficials per si les voleu seguir:

Llebres oficials:

45': Sergio Burgos
50' Mona
55' Xavi Corral
60' XaviCht

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2026 14:30 #4 per Mona (Associat/da)
Companys, ens veiem aquest diumenge a Santa Perpètua!
Ens trobem a les 8:20, mitja hora abans de la sortida, sota l'arc per poder fer la FoTo CoRReCaT! ;)
Fins diumenge!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2026 15:09 #5 per Vladi (Associat/da)
Fins diumenge :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2026 22:24 #6 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona matinal avui a Santa Perpètua! Ha estat la meva 8a participació en aquesta cursa i, com les anteriors, he sortit molt satisfet: bona organització, samarreta molt maca, bon avituallament final, ... i tot a un preu fantàstic.

Aquest any, a causa de les restriccions per la pesta porcina, no s'ha pogut fer el circuit clàssic. L'han canviat per un de 5 km a doble volta que, tot i que no té la distància homologada, crec que està perfectament mesurat. Un perfil molt toboganero amb bones baixades i un parell de fortes pujades, sobretot a l'arribada a meta, de totes maneres crec que l'anterior era més dur. L'he trobat força maco malgrat ser tot per carrers i amb moltes zones a l'ombra.

Coneixent com és Santa Perpètua, el meu objectiu era situar-me entre la llebre de 50 i la llebre de 55, així li he dit a la Mariona abans de sortir. Però aprofitant que el primer tram era en baixada m'he enganxat a la barqueta sub50 seguint els bons consells de la Mona, pensant que en algun moment petaria i que em quedaria endarrerit. Al final de la primera volta veig que m'avança la barqueta, però a la baixada torno a enganxar-me i inclús he avançat uns metres. L'última pujada per entrar a meta m'ha costat i la Mona m'ha passat, però he arribat fent un sub50 justets :party: (49:58), tot i que Championchip em dona (50:00). Molt content perquè no pensava fer aquest temps i ha estat possible gràcies a la llebre sub-50, moltes gràcies Mona :clap: :clap: :clap: .

Amb tantes curses al calendari avui no hi havia gaire representació pastanaga, però crec que he pogut saludar a tots i totes.

Us passo les fotos que ha fet el carlescat.

photos.google.com/share/AF1QipO9GuT-7ibi...NklFRmNvZXh6YXhoWndn

Les properes a Olesa (dissabte milla i diumenge 10k) :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ahir 20:59 #7 per Jorfer (Associat/da)
Bona cursa Vladi.
Prenc nota del nou circuit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ahir 22:04 #8 per TtX (Associat/da)

Jorfer va escriure: Bona cursa Vladi.
Prenc nota del nou circuit.


Es suposa que quan torni la normalitat és tornarà al habitual

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats