Hola companys i companyes,
Aquest cap de setmana doblete a Olesa.
Aprofitant que vaig anar-hi a recollir el dorsal dissabte a la tarda, em vaig apuntar a córrer la milla. Ja que hi vas, almenys, aprofita per córrer i estirar les cames per diumenge´, vaig pensar. Gran error!

, quan arribo i començo a escalfar m'adono que la milla d'adults no és tan popular com la cursa de 10 o de 5k. A la milla no arribaven a 30 corredors i tots amb una qualitat brutal i bastant més joves que un servidor

. Ara, no em vaig arronsar i la vaig córrer

. Com era d'esperar, vaig arribar l'últim

, però donant tot el que puc, no vaig reservar res

.
Diumenge la cosa va anar millor, no vaig arribar l'últim

. Els de 10k vam tenir la sort que la sortida era a les 8:15 quan encara no feia tanta calor, els que van fer la de 5k van sortir a les 9:30 i van patir molt més.
En aquesta més content. Vaig aguantar molt bé la segona volta, on la majoria dels companys van petar. Al final, 49:22 (24:42 + 24:41). Dotze segons més que l'any passat, però a poc a poc sembla que em vaig recuperant.
Dissabte vaig saludar a la
Kasumei. El seu fill va quedar segon de la seva categoria a la milla, "tal palo tal astilla". Aquí hi ha fusta de corredor!
A la de 10k també van fer podi el
Marc i
l'Olga.
El dissabte que ve, la Milla de Badalona. L'home és l'únic animal que ensopega dues vegades a la mateixa pedra

. Espero no arribar l'últim

, crec que és més popular. I diumenge segurament els 5k de la Cursa del Molí Nou a Sant Boi.
Molta salut!