Cursa del Foc d'Olesa de Montserrat 14/06/2026

Cursa del Foc d'Olesa de Montserrat 14/06/2026

20 Mai 2026 09:36 #1 per Chute (Associat/da)

WEB DE LA CURSA
La sortida de diumenge serà a les 8.15h a la Plaça de Catalunya. Així mateix es realitzarà la 18a CURSA DEL FOGONET, la 8a MILLA DEL FOC la i la 8a 5k DEL FOC – Memorial Albert Collado i la 3a Cursa Adaptada.

INSCRIPCIONS
INSCRIPCIÓ CURSA 10K
INSCRIPCIÓ CURSA 5K
Es tancarà el període d’inscripcions el 11 de juny o al arribar 1200 participants.

RECOLLIDA DE DORSALS
Dissabte 13 de juny de 10 a 13.30h i de 17 a 20:00h (Estant de la Cursa a la Plaça de Catalunya).
Durant el diumenge 14 de juny de 7.15 a 8.15h per 10k i 7.15 a 9.15h per 5k a la Plaça de Catalunya (sortida i arribada).

AVITUALLAMENT
Els corredors disposaran d’avituallament, només líquid durant la cursa, on els mateixos corredors hauran d’agafar el seu avituallament. A l’arribada s’entregarà un altre avituallament de manera individual. El servei de dutxes es realizarà a l’escola Sant Bernat i s’informarà amb el dossier del corredor.

CALAIXOS DE SORTIDA
Hi haurà quatre calaixos de sortida. Es donarà pulsera acreditativa a la recollida de dorsal. (pendent de confirmació 2026)
Calaix 1 – Sub 40min en 10k i sub 20min en 5k per homes / sub 45min i sub 22min en 5k per dones
Calaix 2 – Sub 46min en 10k i sub 23min en 5k per homes / sub 50min i sub 25min en 5k per dones
Calaix 3 – Sub 55min en 10k i sub 28min en 5k
Calaix 4 – Més de 55min en 10k i 28min en 5k

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2026 13:09 #2 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes,

Aquest cap de setmana doblete a Olesa.

Aprofitant que vaig anar-hi a recollir el dorsal dissabte a la tarda, em vaig apuntar a córrer la milla. Ja que hi vas, almenys, aprofita per córrer i estirar les cames per diumenge´, vaig pensar. Gran error! :unsure: , quan arribo i començo a escalfar m'adono que la milla d'adults no és tan popular com la cursa de 10 o de 5k. A la milla no arribaven a 30 corredors i tots amb una qualitat brutal i bastant més joves que un servidor :coldsweat: . Ara, no em vaig arronsar i la vaig córrer :muscle: . Com era d'esperar, vaig arribar l'últim :S , però donant tot el que puc, no vaig reservar res :muscle: .

Diumenge la cosa va anar millor, no vaig arribar l'últim :joy: . Els de 10k vam tenir la sort que la sortida era a les 8:15 quan encara no feia tanta calor, els que van fer la de 5k van sortir a les 9:30 i van patir molt més.

En aquesta més content. Vaig aguantar molt bé la segona volta, on la majoria dels companys van petar. Al final, 49:22 (24:42 + 24:41). Dotze segons més que l'any passat, però a poc a poc sembla que em vaig recuperant.

Dissabte vaig saludar a la Kasumei. El seu fill va quedar segon de la seva categoria a la milla, "tal palo tal astilla". Aquí hi ha fusta de corredor! :clap: :clap: :clap:

A la de 10k també van fer podi el Marc i l'Olga. :clap: :clap: :clap:

El dissabte que ve, la Milla de Badalona. L'home és l'únic animal que ensopega dues vegades a la mateixa pedra :P . Espero no arribar l'últim :joy: , crec que és més popular. I diumenge segurament els 5k de la Cursa del Molí Nou a Sant Boi.
Molta salut!

15 Jun 2026 18:57 #3 per Mona (Associat/da)
:joy: :joy: :joy: Carai Vladi, què valent! Però no quedava cap mena de dubte que ho donaries tot per quedar a l'alçada de les circumstàncies!
Enhorabona pel doblet!

15 Jun 2026 23:50 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ahh.. ara sé perquè els kbrns d'Olesa no em deixaven passar en cotxe el diumenge a les 07:30 de camí a Vacarisses :laughing:

Vladi, tu sí que ets valent.. .allà amb els Reyes Estevez fent una milla d'elit. Ha d'haver sigut dur, jaja.

Però Déu n'hi do.. mantens el ritme i fins i tot millorant la segona part!

Increïble lo teu. Diria que ets el Correcat que més curses fas de tots nosaltres (potser igualat amb la Mamen)
Ara ja doblant els caps de setmana.. això vol dir que no tens problemes de lesions i pots seguir gaudint cada setmana!

Molta sort d'aquí 5 dies!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

16 Jun 2026 09:59 #5 per Vladi (Associat/da)
Hi ha uns quants més que també fan moltes curses, però són més discrets que jo . A mi m'agrada entrar i comentar al fòrum com han anat les curses, tot i que no ho faig sempre. Encara conservo una mica l'esperit del començament de corredors.cat on a cada fil que s'obria s'omplia de desenes de comentaris.

Dennis i Mona, moltes gràcies :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats