FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

02 Oct 2009 21:27 #21 per Xeix (Associat/da)

1. Entre training center i el garmin connect la diferencia es que un es local i l'altre remot ?
Cert

2. Per guardar les dades d'un entremanet es la stop o lap? I si fas més d'un entrenament en un dia?
Start-Stop (inicia-atura l'exercici)
Lap (marca les voltes)

Si vols fer més d'un exercici separat un de l'altre, estant aturat prems Lap  i et surtira un compte enrere conforme es posa a 0, però no perds l'exercici anterior  :he:


3. Com poc passar el track de la mitja de collserolla que comença amb
G  European 1950 (Spain and Portugal)
...
al rellotge?

Has de convertir el track a .TCX (ho pots fer a GPSies ? aquest arxiu el carregues a Trajectes del Training Center i d'aquí al F310 des del Garmin Connect també es pot fer però no ho he fet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2009 23:28 #22 per david (Associat/da)
Xeix gràcies per la info,

al darrer pas tinc encara un problema, he copiat les dades que hi ha a la uec horta però el conversor hem diu

El archivo no contiene datos. Por favor elige otro.

Ho he trobat al wikiloc i ho he fet però des de el Garmin Training Center però no des de el Garmin Connect, llavors treballo només amb el Garmin Training o amb el Connect?

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2009 23:41 #23 per Xeix (Associat/da)
El Garmin Connect no l'he fet servir  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2009 13:23 #24 per kako (Visitant)
Estic mirant de comprar-me el XT , però volia saber que tal funciona. dona algun tipus de problema en general o el seu funcionament és bo.
Hi ha algú que l'hagi comprat per ebya a EEUU o un altre lloc ¿? Em podeu dir el venedor per mirar igual de comprar-me'l, i com ho heu gestionat perque no us facin el cobrament de l'aduana, etc..
Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2009 13:35 #25 per RICHI (Visitant)
Hola, jo me´l vaig comprar fa 2 setmanes, el vaig comprar a traves de segundamano.com, pero els qui el venen son una botiga especilitazada totalment nous, me´l vaig comprar sense pulsometre per 290 euros, y estava amb pulsometre per 325euros, el servei va ser perfecte al dia seguent ja el tenia, et ve amb la factura i tot, son de Madrid, la veritat es que estic molt content....
www.gpsdeportivo.com , jo de tu si t´interessa parlaria amb ells directament per telefon... salutacions!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2009 22:03 #26 per RICHI (Visitant)

Ahir em va arribar a casa !!!

Ja l'he probat i que puc dir... el trobo perfecte (de moment) amb algunes millores respecte els seus antecessors com ara la possibilitat de vibració en comptes dels emprenyadors beeps !

Pel que he anat veient, no està mal de preu, uns 20 € més que a comprar-lo a l'ebay i enviar-lo aquí. Però d'una empresa "nacional" amb la tranquilitat que em suposa.

Crec que encara en quedaven un parell d'unitats a

www.gpsdeportivo.com/garmin-gps-forerunn...-garmin/prod_48.html

Per cert, veig que l'han apujat de preu 10 €...

Salut, me'n vaig a probar el juguet nou... :yipi: :yipi: :yipi:

Hola, que tal! ahir vaig fer la marxssa i vaig provar el 310xt, el tenia carregat a tope i a falta d´uns 3 o 4 km mes o menys s´hem va acabar la bateria, com pot ser? tenia activat quasibé totes les psiblitats del rellotge, com el gps,el mapa, la vibració,etc.... es normal?
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2009 22:08 #27 per RICHI (Visitant)
Hola, que tal! ahir vaig fer la marxssa i vaig provar el 310xt, el tenia carregat a tope i a falta d´uns 3 o 4 km mes o menys s´hem va acabar la bateria, com pot ser? tenia activat quasibé totes les psiblitats del rellotge, com el gps,el mapa, la vibració,etc.... es normal? portava unes 13 hores de pprova mes o menys!
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2009 00:10 #28 per Xeix (Associat/da)
RICHI,

No ho és de normal, jo també el duia i cap problema, fa 15 dies vaig fer la Trenkakames fent més de 16h i quan el vaig posar a carregar encara quedava bateria em sembla que al voltant del 15%.

Prova un dia de deixar-lo encés lligat al balcó o finestra de casa, quan estigui apagat descarrega el track i sabràs quan a durat. Si mires el track semblarà que ha anat de passeig tot estan lligat  :rofl: :rofl: Fes-ho amb la bateria a tope, segons el resultat reclama a Garmin

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2009 00:14 #29 per RICHI (Visitant)
Així ho faré moltes gràcies, ja t´explicaré!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 01:54 #30 per RICHI (Visitant)
Hola, ja he probat lo que hem vas dir, lo de deixrlo al balcó i l bateria funciona perfectament, gracies!
M´agradaria saber tambè, si es poden carregar tracks de rutes,del pc cap al forerunner 310 xt perque hem guii,i com es fa, tinc instalat el garmin center, i l´sportracks...gr`cies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 10:25 #31 per Xeix (Associat/da)
Per carregar tracks al 310XT només ho he aconseguit des del Garmin Training Center(GTC) des del CompeGPS que tinc no, segurament versions més noves si que ho permetin.

Per fer-ho des del GTC cal tenir el track en format .TCX (Garmin Course TCX) per convertir-lo es pot fer des de GPSies.com .

Un cop tens el track en format TCX l'importes a Trajectes del GTC i d'aquí l'envies al 310XT.

No sé si només em passa a mi ho als demés també però fa molts reintents tan per baixar com pujar tracks, ahir pujava un de 6024 punts i es ressistia avui tornaré a fer-ho o el partiré a trossos. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2009 13:43 #32 per RICHI (Visitant)
Perdona, la meva ignorancia pero no hiha manera, d importarlo a trayecto, com es fa, ho sento!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2009 11:34 #33 per david (Associat/da)
2 noves consultes,

1) Es pot canviar la setmana al training center per dir que comenci dilluns i no diumenge la setmana ???

2) I més important, com a mínim per a mi. He aconseguit passar un exercici dins de "Sesiones de ejercicios" al 310 a "Entrenamientos" hi ha una opció que diu "Programados" però al accedir hem fot fora directament.  Poc veure que és l'exercici que jo l'hi he passat, però hem diu que l'entreno serà a les 14:00. Com ho poc fer per canviar l'hora i com ho poc fer per veure amb més de detall l'informació, ja que com he comentat hem fot fora d'aquesta opció.

Gràcies.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2009 12:21 #34 per david (Associat/da)
Jo per les conversions faig servir el TCX Converter, es gratuit i tot i que jo encara no el ser anar 100% té força opcions i les conversions les fa correctament.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2009 12:16 #35 per david (Associat/da)
Diumenge vaig fer una sortida tot sol amb bic de bcn fins a l'aeri de montserrat i el mal parit hem va fer arribar porta a porta, només per això val la pena aquest trasto.  :yipi:

Avui volia comentar un detall que potser l'hi ha passat a algu més:
Al TC tinc un MultiSport però voldria passar una activitat del multisport cap a la carpeta Bicicleta (per exemple). Només cal exportar l'activitat com a history i després importar-la.  Però jo he tingut problemes i ho he pogut solucionar:

A l'arxiu exportat on diu:

<Activity Sport="Biking">
      <Id>2009-10-31T07:36:07Z</Id>
      <Lap StartTime="2009-10-31T07:36:07Z">

No pot ser igual al primer trackpoing

  <Trackpoint>
            <Time>2009-10-31T07:36:07Z</Time>

Si això passa no et reconeix l'importació. Solució he tret un segon a la marca d'Activity

<Activity Sport="Biking">
      <Id>2009-10-31T07:36:06Z</Id>
      <Lap StartTime="2009-10-31T07:36:06Z">

I llavors ja et carrega l'activitat perfectament.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2009 14:45 #36 per grampy (Associat/da)
dons no aconsegueixo importar res al 310,no mes en diu error desde l'ultima vegada i no mes fa que comunicarse amb l'ant(cullons  :grrrrrr: amb lo be que anava el 205)ja no se que fer,he borrat no se cuantes vegades tots els programes i els torno a ficar,pero res de res............

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2009 15:37 #37 per Xeix (Associat/da)

dons no aconsegueixo importar res al 310,no mes en diu error desde l'ultima vegada i no mes fa que comunicarse amb l'ant(cullons  :grrrrrr: amb lo be que anava el 205)ja no se que fer,he borrat no se cuantes vegades tots els programes i els torno a ficar,pero res de res............


No desesperis, proba a caputurar les dades al SportTracks a mi m'ho va fer encara que estigui tota l'estona fent xivarri (no calla). Fa 3 setmanes vaig consultar-ho a Garmin i avui m'ha demanat la versió de software que tenia instalada i que ho passaven a Anglaterra, ja us explicaré com acaba.

A banda d'això si aconsegueixes capturar els exercicis pendents després esborra tot el que tinguis guardat dintre del F310 a veure si va millor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2009 00:48 #38 per RICHI (Visitant)

dons no aconsegueixo importar res al 310,no mes en diu error desde l'ultima vegada i no mes fa que comunicarse amb l'ant(cullons  :grrrrrr: amb lo be que anava el 205)ja no se que fer,he borrat no se cuantes vegades tots els programes i els torno a ficar,pero res de res............

Hola, a mi em passa el mateix pero despres, entro a la secció d´entrenaments i desprès a trajectes i em surten els trajectes que he volgut passar, encara que per la nota de error que et posa sembli que no, mirat´ho!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2009 13:37 #39 per grampy (Associat/da)
en començo a surtir,despres de molts desesperaments al menys ya  puc carregar rutes (trayectos,segons el 310)al gps,despres de haverlos baixat en gpx i trasformarlos en tcx(gracies David per el TCX converter,molt bon programa)i desde el garmin training center ya he pogut pasarlos al 310 amb "el puto ant dels collons" :grrrrrr:

ara el que no trobo es el plugin que en vas dir Xeix per el sporttraks,a continuar provant,joerrrrr al final farem un master  :whistle:

diumengue vaig a fer la Matagalls-vic i ja tinc mono de provarlo,de moment el recorregut ja el tinc ficat,ara a veure si tot esta be i el se fer anar  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2009 13:40 #40 per RICHI (Visitant)
Hola, una pregunta,es pot seguir un recorregut i a la vegada posa en marxa totes les aplicacions de 310xt com la velocitat, temps, altitud etc...?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.