FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

21 Oct 2010 14:49 - 21 Oct 2010 15:00 #101 per kilometer (Associat/da)
Com com Oriol. Vols dir que haig de possar coma camp Hora enlloc de Elapsed Time o altre tipus de temps ??. Tu que tens possat, per que amí em sembla que aixó és l'hoira del dia pero no el temps de cronometatge que jo vull.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2010 17:54 #102 per Xeix (Associat/da)
Kilometer,

La connexió és via l´ANT (que és USB) val la pena que instalis el webupdater i actualitzis el firmware, sobre tot si tens una beta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2010 18:02 #103 per TriDani (Visitant)

Com com Oriol. Vols dir que haig de possar coma camp Hora enlloc de Elapsed Time o altre tipus de temps ??. Tu que tens possat, per que amí em sembla que aixó és l'hoira del dia pero no el temps de cronometatge que jo vull.


Jo fa poc que el tinc i al principi em vaig tornar boig, però l'Oriol té raó, el cronometre es el concepte Hora. Això és el cronometre, desprès si vols posar l'hora de rellotge el concepte es 'Hora del dia o algo així....

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2010 18:46 #104 per kilometer (Associat/da)

Com com Oriol. Vols dir que haig de possar coma camp Hora enlloc de Elapsed Time o altre tipus de temps ??. Tu que tens possat, per que amí em sembla que aixó és l'hoira del dia pero no el temps de cronometatge que jo vull.


Jo fa poc que el tinc i al principi em vaig tornar boig, però l'Oriol té raó, el cronometre es el concepte Hora. Això és el cronometre, desprès si vols posar l'hora de rellotge el concepte es 'Hora del dia o algo així....


Osti que em sembla que teniu raó. Avuí quan arribi a casa ho miraré, per que em sona que existien aquests dos conceptes. Jo el que no sé es com tradueixen tant malament al castellà, mare meva.  :grrrrrr:

Xeix peró es que el webUpdater no m'ho reconeixia no ho detectava. Potser fallo en alguna cosa. A veure si em pots orientar. ? 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2010 19:37 #105 per Xeix (Associat/da)
Kilometer,

Si vols anar sobre segur desinstal·la el webupdater i el Traning Center i torna-ho a instal·lar tenint en compte com et diu de tenir l´ANT desconnectat i connectar-lo quan t´ho diu i no has de tenir cap problema

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2010 10:52 #106 per kilometer (Associat/da)
Gràcies Oriol_TBID, TriDani, i Xeix, per l'ajuda  :love: :love:. Finalment m'he pogut sortir de l'entrellat. Tenieu raó, era Hora el que havia de possar, vaja tela amb les traduccions  :grrrrrr:. També m'ha dit que tinc el softwafre correctament instalat, així que tot OK i a tirar endevant i agudir de la joguina  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2010 15:02 #107 per TriDani (Visitant)

Gràcies Oriol_TBID, TriDani, i Xeix, per l'ajuda  :love: :love:. Finalment m'he pogut sortir de l'entrellat. Tenieu raó, era Hora el que havia de possar, vaja tela amb les traduccions  :grrrrrr:. També m'ha dit que tinc el softwafre correctament instalat, així que tot OK i a tirar endevant i agudir de la joguina  :yes:


Ara a petar-lo de entrenos i competis  8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 10:56 #108 per jpont (Visitant)
Hola a tothom!

Tinc un dubte sobre el 310XT de nivell elemental, però després de repassar-me tot el fil, el Google i el manual he vist que ningú en parla o no ho he sabut trobar...  :neutral:

Es pot tenir el 310XT en mode "Standby" mostrant només l'hora tal com fa el 405?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 15:01 #109 per TriDani (Visitant)

Hola a tothom!

Tinc un dubte sobre el 310XT de nivell elemental, però després de repassar-me tot el fil, el Google i el manual he vist que ningú en parla o no ho he sabut trobar...  :neutral:

Es pot tenir el 310XT en mode "Standby" mostrant només l'hora tal com fa el 405?


Jo l'unica opció que vaig trobar factible era la de desactivar el GPS i posar el camp de la HORA DEL DIA com a camp únic per visualitzar-lo a pantalla. Però això es xapussero perque no es una opció como la que dius de baix consum. Dedueixo que al ser un rellotge de competi no es gaire pràctic per portar-lo habitualment com rellotge normal i ja han descartat aquesta opció. A l'ultima cursa un noi abans de la sortida em va demanar l'hora, com era el primer cop que l'utilitzava nomès li vaig poder dir que no en tenia i el fore cantava que no vegis, igualito que l'acudit.....  :rofl:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 15:33 - 02 Nov 2010 15:35 #110 per jpont (Visitant)

Es pot tenir el 310XT en mode "Standby" mostrant només l'hora tal com fa el 405?


Jo l'unica opció que vaig trobar factible era la de desactivar el GPS i posar el camp de la HORA DEL DIA com a camp únic per visualitzar-lo a pantalla. Però això es xapussero perque no es una opció como la que dius de baix consum. Jo l'unica opció que vaig trobar factible era la de desactivar el GPS i posar el camp de la HORA DEL DIA com a camp únic per visualitzar-lo a pantalla. Però això es xapussero perque no es una opció como la que dius de baix consum. Dedueixo que al ser un rellotge de competi no es gaire pràctic per portar-lo habitualment com rellotge normal i ja han descartat aquesta opció. A l'ultima cursa un noi abans de la sortida em va demanar l'hora, com era el primer cop que l'utilitzava nomès li vaig poder dir que no en tenia i el fore cantava que no vegis, igualito que l'acudit..... 


Aquesta opció em rondava pel cap, però com tu dius la trobava "xapussera". A part, a nivell tècnic imagino que no ha de ser gens difícil afegir-ho.
Entenc que no és un estri per portar el dia a dia com a rellotge, però tot i això, per les hores abans de la cursa ho trobo molt a faltar...
Sincerament, ho trobo una errada de disseny...  :grrrrrr:

Ja veig la cara de poker del noi de la cursa: "portes un totxo al canell i no et diu ni l'hora..."  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 15:42 #111 per Oriol_TBID (Associat/da)
A banda d'aquesta manera que heu comentat, si voleu saber l'hora sempre podeu prémer el botó mode que us fa entrar al menú principal del rellotge i allí us apareixerà l'hora a la part inferior dreta si no m'equivoco.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 15:48 #112 per jpont (Visitant)

A banda d'aquesta manera que heu comentat, si voleu saber l'hora sempre podeu prémer el botó mode que us fa entrar al menú principal del rellotge i allí us apareixerà l'hora a la part inferior dreta si no m'equivoco.

Gràcies Oriol_TBID, bona pensada!  :great:

Si voleu llegir més sobre el tema, he trobat aquest post al forum de Garmin on se'n parla:
forums.garmin.com/showthread.php?t=8837&highlight=standby+mode

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 16:59 #113 per TriDani (Visitant)

A banda d'aquesta manera que heu comentat, si voleu saber l'hora sempre podeu prémer el botó mode que us fa entrar al menú principal del rellotge i allí us apareixerà l'hora a la part inferior dreta si no m'equivoco.


Sí, això ho vaig apendre desprès de com diu en jpont em diguessin algo semblant a "portes un totxo al canell i no et diu ni l'hora..."  :eek:  , ho has encertat de plé! em va dir algo semblant i la meva cara de ridi era total!  :mad: A la seguent cursa ja hi vaig configurar per tenir l'hora més a mà (més que res perque per nosaltres també es bàsic saber que es el que queda per la sortida), però lo millor es el que diu l'Oriol, prems 'mode' i a sota del menu a la dreta et dui l'hora. Jo també trobo que es una errada que no puguis activar simplement la opció 'rellotge' en consum baix, perquè tot i que no l'utilitzem a diari, els dies de competició si que me'l poso nomès aixecar-me i el porto tot el dia a sobre i és un conyàs perque al final per por de que es gasti bateria el porto sempre apagat. En fí, menos mal que per lo demès va de conya!  :wink2:

Per cert jpont molt bona la discussió del link que has enviat. Està clar que hi ha dos bàndols, els que com nosaltres no entenen com collons una mega-machine com aquesta no el pots posar simplement en mode rellotge, i els despistats que ja els hi va de conya perque sino s'obliden d'activar el GPS (has vist que hi havia usuaris del 405 que es queixaven d'això i que no els hi agrada el mode rellotge?). Per flipar....  8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 18:22 #114 per Xeix (Associat/da)
Si la cursa és de durada llarga més val estalviar bateria.

La manera menys xapucera al meu entendre potser seria si vas a fer una cursa o sortida en bici programar la pantalla d'altres amb una única dada que sigui l'hora, quan falti poc canvies a cursa o bici i llestos.

De totes maneres jo sempre en una de les pantalles sempre tinc l'hora del dia i no em cal fer tantes coses rares.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2010 19:10 #115 per kilometer (Associat/da)
Torno a ser jo de nou. Algú ha pogut actualitzar el 310xt a la versió 3.0, per que j ono puc  :'(.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2010 23:33 #116 per Xeix (Associat/da)
Al llegir-te ho he provat i no he tingut cap problema.

Ho he fet des del miEscritorio ( my.garmin.com/mygarmin/Dashboard ) 1er m'ha fet actualitzar la versió del Garmin Comunicator i després el firmware del f310xt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2010 15:14 #117 per kilometer (Associat/da)
Bé ho tornaré a provar de nou i aveure que passa.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2010 15:23 #118 per nyef (Associat/da)
Bones,

doncs jo no puc passar els entrenaments al PC ni a la web de Garmin. Endollo el USB i el 310 i no hi ha manera de que conectin. He eliminat i reinstal.lat els drivers 3 milions de vegades i cap vegada funciona.

Lo estrany, es que les primeres setmanes de tenir-lo, funcionava perfectament.

A algú li passa algo semblant?

Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2010 23:02 #119 per Xeix (Associat/da)
Nyef,

Els exercicis els veus al F310xt?

A mi em va passar fa un temps, vaig consultar=ho a Garmin i em van dir que abans de tancar el F310xt, reiniciés l´exercici, des de que ho faig ja no perdo res. Prova a fer-ho.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2010 20:03 #120 per kilometer (Associat/da)
Poquet a poquet anem fent. Ja vaig aconseguir actualitzar-ho a la versió 3.0, tot i que l'ordinador no ho reconeix (el fore si ho posa). No obstant ara he detectat una cosa que m'agradaria si algú ho ha detectat també. Resulta que després d'acabar un exercici, cursa, rodatge...si estic no sé, un parell de minuts sense tocar cap botó, el fore és desconecta. Li passa a algú ?   

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.