FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

20 Gen 2010 22:32 #81 per fast (Visitant)

Alguna pagina en especial. Yo he encontrado el sitio mas barato en activagps,y en una tienda en Badalona.Si sabeis algun sitio mas,decirlo.Gracias

Biker,
Jo me´l vaig comprar per reis a traves de ebay.com a EEUU,amb pulsometre em va costar 249€.
si vols et passo el link.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2010 00:31 #82 per RICHI (Visitant)

Alguna pagina en especial. Yo he encontrado el sitio mas barato en activagps,y en una tienda en Badalona.Si sabeis algun sitio mas,decirlo.Gracias
[/qu
Hola, yo personalmente pienso y lo digo por experiencia,comprandolo por ebay ymas a EEUU, pierdes la garantia, yo lo compré en una tienda por internet, ahora te paso el enlace, te aconsejo que llames y hables con ellos ya que a veces si les comentas que has visto el articulo en otro sitio mas barato te suelen hacer precio,aunquei gualmente tienen buenos precios de salida:
www.gpsdeportivo.com/Garmin-GPS-Forerunn...-Garmin/prod_48.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2010 06:29 #83 per Kiske (Associat/da)
Yo lo he comprado por ActivaGPS, no me atrevo con el EBay, por 285, incluidos gastos de envio, entre mañana y pasado lo recibire  :yipi: :yipi:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2010 20:04 #84 per rush77 (Visitant)
Hola, comento això a veure si a algú li ha passat.

Des que vaig fer la mitja de Gavà tinc la sensació que em marca menys pulsacions de les que toquen. És a dir, que l'esforç que jo percebo, la respiració es correspondria al que abans eren unes 150ppm (per posar un exemple) i ara igual me'n marca 135 només. L'única comprovació que he fet és quan he arribat a casa anar contant cada 10 segons després de descansar una estona i comparar el resultat amb el que marca el 310XT, i s'ajusta bastant, però corrent, no tinc pas aquesta sensació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2010 23:07 #85 per rush77 (Visitant)
Em responc jo mateix. Crec que ja esta solucionat, vaig tornar a emparellar el GPS amb el sensor de pulsacions i va funcionar correctament. De fet vaig sortir a córrer amb dos pulsometres i tots dos marcaven pràcticament el mateix. No se perquè es deuria produïr aquesta diferència.  :erf:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2010 18:20 #86 per Oriol_TBID (Associat/da)
He portar el "bicho" al servei tècnic, tal com l'encenc es torna a apagar  :neutral:

A algú li ha passat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2010 13:41 #87 per fernando (Visitant)
Xeix

hem podries dir quina versió de SportTracks necessito per al Forerunner 310XT.

Moltes Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2010 10:38 #88 per jcarpa (Visitant)
Hola,
tinc 2 preguntes que poder ja han sortit algun cop. La primerra, de fet, jo ja la vaig fer i em vau respondre que si. Però...

1era) Algú que tingui el 310 i tb hagi provat el 305, ha seguit un track baixat de internet i passat al FR 310?
Es veu igual de bé que al 305, amb zoom canviable i a base de track (no ruta)?

2ona) Sabeu, si igual que fan amb el 305 al Trepat, que en cas d'estar espatllat te n'ofereixen un de nou per un "mòdic" preu inferior a 100 eur, et poden oferir pasar-te al 310 per un mòdic preu, inferior al preu de venta?

Salut i gràcies,
                  Pere
PD: Ho dic pq el meu FR ja pita molt poc, i he provat la solució del alcohol, i té un botó foradat a base de desgast.
PD2: Els botons del FR 310, són del mateix material que els del 305? Tenen el mateix problema (es pelen)?

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2010 18:01 #89 per Xeix (Associat/da)
jcarpa,

Respós al fil del F305  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2010 16:47 #90 per kilometer (Associat/da)
Aviat entrarem en aquest selecte grup del 310xt  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 19:19 #91 per kilometer (Associat/da)
Torno a tenir una pregunta, de nou si més no original. Resulta que ja m'ha arribat el fore 310xt i després de remirar-ho tot i veure que està bé. Me'l progrmao,dades,et...bla, bla i me n'adono que em falta la part més important el cronometre. He remirat una i altre vegada en el camp de dades per possar a les pantalles i tinc el temps per volta, temps transcorregut, temps mitjà de la volta, el temps no sé que... peró el temps a seques NO, per poder fer start i stop no el tinc ????. Algú em pot fer cinc cèntims, de que es pot fer. El que més s'assembla és el temps transcorregut, que mentre va corrent va comptant i ja li pots donar a stop que no es para, per que té contemplat incloure les parades. Surt el missatge de temps detingut peró el crono continua en marxa y només desapareix si mantenim el reset de 3 segons del botó del lap. No entenc res, com pot ser que el més simple, és a dir un crono, ara engego, ara paro, ara engego, ara paro (start-stop-start-stop) no hi sigui ???. A veure que em podeu dir.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 20:30 #92 per Xeix (Associat/da)
Kilometer,

Per aturar l'exercici és el mateix botó que per iniciar-lo, el que fas servir per reiniciar exercici als 3" el que fa és marcar els parcials (laps). Enlloc d'anar a usar-lo entrenant va bé trastejar-lo amb tranquilitat i el manual davant, si tens cap company a ma que també el tingui preneu-vos unes cerveses mentre el trastegeu i així us hidrateu  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 14:46 #93 per kilometer (Associat/da)

Kilometer,

Per aturar l'exercici és el mateix botó que per iniciar-lo, el que fas servir per reiniciar exercici als 3" el que fa és marcar els parcials (laps). Enlloc d'anar a usar-lo entrenant va bé trastejar-lo amb tranquilitat i el manual davant, si tens cap company a ma que també el tingui preneu-vos unes cerveses mentre el trastegeu i així us hidrateu  :666:


No Xeix, no m'he explicat bé. Mira, on hi ha la pantalla de camps de dades, que es la que et permet possar elque veuràs a les pantalles, em falta el concepte "tiempo", que és el que marcarà el fore des de que li donem a start fins a que li donem stop. I si pares i tornes a la marxa, no et conta aquest temps. Llavors, jo el més semblant que he trobat és el "tiempo transcurrido" o "elapsed time", que no pararà per molt que li donis a stop i no conseguiràs posar-ho a cero sinó fas el reset de 3 segons amb el botó de lap. Prova-ho i ho veuràs. Aixó si, aquest temps no te'l conta com a activitat, sino com a temps transcorregut , des de que has iniciat l'activitat. Et posso un exemple: faig una cursa, a la sortida li dono a start, van passant els km i arribo a meta, llavors li dono a stop i em surt el missatge de "tiempo detenido" o algo similar, peró el crono continuarà cap endevant fins a que li faci el reset de 3 segons. Tot aquest temps que s'acumuli després de donar-li a l'stop no me'l contarà de manera efectiva en l'activitat. En resum que és una mica torracollons, peró és que com que em falta el "tiempo", no puc fer altra cosa. No sé si m'entendràs, si és així no sé si hauràs conegut un cas similar, si no m'entens un dia que et trobi a alguna cursa t'ho ensenyo i ho fliparàs. 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 15:33 #94 per Xeix (Associat/da)
Has d'escollir "Tiempo" no "Tiempo Trancurrido"

Pàgina 29 Garmin | Forerunner® 310XT Manual

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 16:58 #95 per kilometer (Associat/da)
Ja, Xeix, peró la questió és que no hi és aquest concepte, no existeix al meu fore. Qui el va progrmar se l'ha oblidat o que se jo. Es que aixó es el que no puc fer, per que no es troba. Per aixó dic que te collons, que un rellotge que com a missió més bàsica té la de cronometrar no ho pugui fer-ho. "Manda huevos" que dirien alguns.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 17:03 #96 per Xeix (Associat/da)
Has provat a instal·lar:

Forerunner 310XT software version 2.90

L'opció és software per tan canviant-lo ha de ser com els demés.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 19:03 #97 per kilometer (Associat/da)
És el que he pensat en última instància, i a veure el que passa. S'hauria d'intentar fer a través del webUpdater no ?. Provaré de fer-ho quan arribi a casa i aveure que passa,i si no, doncs mira tindré el fore més peculiar  :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2010 15:04 #98 per Xeix (Associat/da)
Kilometer,

Com ha anat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2010 14:34 #99 per kilometer (Associat/da)
Mira, si et dic la veritat no anava massa sobrat de temps i no ho vaig poder fer per que no em quedava clar com fer-ho. Via WebUpdater sembla que no per que necessita de connexió USB com feia amb el Fore 305 peró amb aquest no sé com actualitzar-ho, seria per garmin Conect, no sé. Revisant he vist que tinc la versió beta 2.90 i no sé si és la última, tu queina en tens ?. Com ho podria actualitzar Xeix.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2010 14:38 #100 per Oriol_TBID (Associat/da)
Kilometer tens el firmware al dia i el camp que busques es diu Hora si no m'equivoco  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.