FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

01 Mar 2011 22:09 #161 per u_ktan (Associat/da)

Ara que m'he estat mirant com passar els tracks al Forerunner tinc una pregunta jo per als experts. Sé crear un camí amb el Goggle earth, però.... com collons el transformo en un arxiu .khz? (bé o kmz no recordo...). Quan li dono a guardar no m'ho fà. fa temps que m'hi torno boig i no trobo la manera, i segur que és molt senzill.


amb el google earth no ho sé,.. però

has mirat d'utilitzar el mapmyrun o mapmytri? (aquí pots fer entre d'altres coses que et segueixi la ruta de la carretera i pots veure desnivells)

www.mapmyrun.com
www.mapmytri.com

en aquesta plana, totes les rutes que planifiquis les pots exportar com a mínim a gpx (no recordo si tcx) però si no ho fa, sí que hi ha una pàgina molt bona a internet per convertir arxius per el fore

www.gpsies.com/convert.do

no sé si t'haurà servit d'ajuda  :wink2:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 08:46 #162 per david (Associat/da)
La data de l'entrenament és 13 de març !!!

Diumenge 13 de març a les 9:30 hores.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 10:50 #163 per jcarpa (Visitant)

Ara que m'he estat mirant com passar els tracks al Forerunner tinc una pregunta jo per als experts. Sé crear un camí amb el Goggle earth, però.... com collons el transformo en un arxiu .khz? (bé o kmz no recordo...). Quan li dono a guardar no m'ho fà. fa temps que m'hi torno boig i no trobo la manera, i segur que és molt senzill.


També hi ha una aplicació molt pràctica, que et pots baixar gratuitament que es diu TCX Converter, i permet convertir formats a GPX i TCX entre altres per exportar desprès al garmin, sporttracks o al training center si ho necessites. Jo l'utilitzo sobretot, si tinc un entreno que he fet amb el mobil pq m'havia deixat el rellotge, i converteixo GPX a TCX, i ja ho puc importar des del Training Center.

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 14:05 #164 per TriDani (Visitant)
Gracies u_ktan i jcarpa ho provaré. Ara m'he perdut.... l'extensió del Forerunner es TCX?

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 15:25 #165 per jcarpa (Visitant)
TCX és la extensió del training center, però per pasar tracks al rellotge n'hi ha prou q estiguin en .trk o gpx.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2011 18:41 #166 per TriDani (Visitant)

TCX és la extensió del training center, però per pasar tracks al rellotge n'hi ha prou q estiguin en .trk o gpx.

Salut,
     Pere

8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2011 09:58 #167 per marnur (Visitant)
Ep, ja tinc  a les meves mans el nou 310XT. De moment tot genial, nomès una consulta quan apageu el Garmin i el torneu a engegar a l'interior, es a dir sense senyal de Gps, us ha guardat la hora del dia?. Es que a mi no me la guarda i a Garmin diuen que en principi l'hauria de guarda almenys 48 hores.

Apa Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2011 11:55 #168 per TriDani (Visitant)

Ep, ja tinc  a les meves mans el nou 310XT. De moment tot genial, nomès una consulta quan apageu el Garmin i el torneu a engegar a l'interior, es a dir sense senyal de Gps, us ha guardat la hora del dia?. Es que a mi no me la guarda i a Garmin diuen que en principi l'hauria de guarda almenys 48 hores.

Apa Salut!


Entenc per 'la hora del dia' la hora del rellotge que la tens configurada en algún camp. Doncs si et dic la veritat no ho sé. De totes formes jo aquest camp no l'utilitzo mai, si entres al menú, abaix surt l'hora, i com pots entrar al menú sense tallar l'entrenament si necessito l'hora la miro allà. També recorda desprès d'un entrenament fer el 'reset' pitjant durant 3 segons el botó 'lap', sino no se't guardarà.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2011 12:08 #169 per stone_apo (Visitant)

Ep, ja tinc  a les meves mans el nou 310XT. De moment tot genial, nomès una consulta quan apageu el Garmin i el torneu a engegar a l'interior, es a dir sense senyal de Gps, us ha guardat la hora del dia?. Es que a mi no me la guarda i a Garmin diuen que en principi l'hauria de guarda almenys 48 hores.

Apa Salut!

a mi no me la guarda...de fet se suposa que ha de ser el GPS qui li doni, no ??
no ho sé...si ho esbrines comenta-ho per aquí....
i ja que és nou com el meu....fixa't en una coseta....quan se t'esgoti la bateria i se t'apagui i el posis a carrergar fixa't a veure si realment està al 0% de bateria....el meu en apagar-se estava al 50%....

ja ens diràs...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2011 17:22 #170 per Oriol_TBID (Associat/da)
A mi si que me la guarda uns dies, però quan han passat uns dies sense cobertura gps ja es fa un lio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2011 10:58 #171 per (Visitant)
Després de que ahir durant bona part de la Mitja Marató de Banyoles hagués de passar-les canutes per mirar la pantalla del meu 310XT per tenir-la completament ental·lada, m'he decidit a fer ús de la garantia i tornar-lo a la botiga.
A dia d'avui encara no l'he sumergit a l'aigua però segons he comentat amb gent entesa, que sigui sumergible no treu que en el seu moment, el buit no s'hagués fet correctament en el rellotge i això fa que s'entel·li en determinades condicions climatològiques.

Simplement comentar-ho per si algú més li passa i no sap què fer.

Vinga i salut per tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2011 12:16 #172 per david (Associat/da)
Entrenament GPS. L'equip 67 d'IOT ha preparat un petit entrenament amb GPS.

L'idea es quedar al carrer València cantonada Balmes a la cantonada de la parròquia.
Trobar el punt de sortida del recorregut.
Al km 4 sortir del recorregut i anar a veure les vistes de l'hotel W que són molt maques.
Torna al recorregut.
Un cop acabar el recorregut anar al punt X (41.388771 N, 002.195914 E).
Fer una volta amb un ritme concret lliutant contra el virtual partner. És a dir, fem una ruta la gravem i després la tornem a fer lluitant amb el virtual partner.
En aquest punt fem ST i parlem una mica del GPS.

Track: www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1521999

Sembla molt complicat però no ho és, només cal portar el rellotge i ganes de correr una mica :) Serien uns 10 km però força plans.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2011 11:35 #173 per TriDani (Visitant)
Abans dels problemes merci per lo dels tracks. Ja ho he provat i va de conya. Es una eina molt bona, aquest any quan me'n vagi de vacances ja tinc feina per buscar tracks d'entrenament. Merci a tots.

Bones,
ahir després de l'entreno el Fore em deia "Baterias Bajas" i se'm va apagar...el vaig poder encendre sense problemes però al rato m'ho va fer de nou...lo raro és que estava al 50% de bateria, ja que en posar-lo a carregar em deia que estava al 50%.
Crec recordar que algú ja ho va comentar en aquest fil, crec que en TriDani....company, t'ha tornat a passar ?

Es la segona càrrega que li faig o sigui que esperaré una mica a veure si es repeteix el comportament però vaja, ja de per si no és gaire agradable.


I ara seguim amb els problemes. stone_apo com vas amb lo de la bateria. Alguna novetat. Jo fins ara no he tornat a deixar esgotar la bateria per provar, però tot just avui m'ha passat el mateix. De sobte 'bateria baja', en 3 segons s'apaga la pantalla (ja no la puc tornar a engegar per molt que ho intenti). En arribar a casa la poso a carregar i.... collons.... 50%! (l'altre vegada va ser un 35%). Home en sí la bateria dura bastant. L'ultim cop que la vaig carregar va ser per la marató de BCN inclosa y m'ha durat fins ara a uns 3 entrenaments per setmana. No se si es la bateria que falla o potser l'indicador de carrega que posa més del que hi ha.
Com vas tú amb el tema??

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 13:11 #174 per nyef (Associat/da)
One more problem ...

A veure si a algú li passa, o ha passat, o sap per què passa. El meu Fore, quan l'engego, em marca les pulsacions disparadissimes, del pal 230 o 240 pulsacions. Fins que no porto ben be 5 o 10 minuts corrent, no mes les marca be. Sabeu que pot passar?

Acabo d'actualitzar el firmware del Fore, no se si ho hauré solucionat. Avui provaré.

Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 13:19 #175 per Juan (Associat/da)

One more problem ...

A veure si a algú li passa, o ha passat, o sap per què passa. El meu Fore, quan l'engego, em marca les pulsacions disparadissimes, del pal 230 o 240 pulsacions. Fins que no porto ben be 5 o 10 minuts corrent, no mes les marca be. Sabeu que pot passar?

Acabo d'actualitzar el firmware del Fore, no se si ho hauré solucionat. Avui provaré.

Salut


Me parece que si mojas los sensores de la cinta, empieza a marcar las pulsaciones mejor, puede ser por que como los sensores están muy secos hasta que empiezas a sudar un poco el contacto no es el adecuado y no marca bien.
No se si este es el motivo pero yo si los mojo antes de ponérmelos marca bien.

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 15:56 #176 per nyef (Associat/da)

One more problem ...

A veure si a algú li passa, o ha passat, o sap per què passa. El meu Fore, quan l'engego, em marca les pulsacions disparadissimes, del pal 230 o 240 pulsacions. Fins que no porto ben be 5 o 10 minuts corrent, no mes les marca be. Sabeu que pot passar?

Acabo d'actualitzar el firmware del Fore, no se si ho hauré solucionat. Avui provaré.

Salut


Me parece que si mojas los sensores de la cinta, empieza a marcar las pulsaciones mejor, puede ser por que como los sensores están muy secos hasta que empiezas a sudar un poco el contacto no es el adecuado y no marca bien.
No se si este es el motivo pero yo si los mojo antes de ponérmelos marca bien.


O sea, que antes de salir de casa, me mojo los pezoncitos, i la cintica del Fore .... :666:

Asies Juan ... :he:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 16:09 #177 per stone_apo (Visitant)

Abans dels problemes merci per lo dels tracks. Ja ho he provat i va de conya. Es una eina molt bona, aquest any quan me'n vagi de vacances ja tinc feina per buscar tracks d'entrenament. Merci a tots.

Bones,
ahir després de l'entreno el Fore em deia "Baterias Bajas" i se'm va apagar...el vaig poder encendre sense problemes però al rato m'ho va fer de nou...lo raro és que estava al 50% de bateria, ja que en posar-lo a carregar em deia que estava al 50%.
Crec recordar que algú ja ho va comentar en aquest fil, crec que en TriDani....company, t'ha tornat a passar ?

Es la segona càrrega que li faig o sigui que esperaré una mica a veure si es repeteix el comportament però vaja, ja de per si no és gaire agradable.


I ara seguim amb els problemes. stone_apo com vas amb lo de la bateria. Alguna novetat. Jo fins ara no he tornat a deixar esgotar la bateria per provar, però tot just avui m'ha passat el mateix. De sobte 'bateria baja', en 3 segons s'apaga la pantalla (ja no la puc tornar a engegar per molt que ho intenti). En arribar a casa la poso a carregar i.... collons.... 50%! (l'altre vegada va ser un 35%). Home en sí la bateria dura bastant. L'ultim cop que la vaig carregar va ser per la marató de BCN inclosa y m'ha durat fins ara a uns 3 entrenaments per setmana. No se si es la bateria que falla o potser l'indicador de carrega que posa més del que hi ha.
Com vas tú amb el tema??


a mi en aquestes 2 últimes setmanes m'ha passat de tot amb el puto Fore...l'he hagut de fer un hard reset i ara torna a xutar....però el tema bateria no em dura 20h ni de conya ....el provaré 2 setmanes més i si veig que no m'arriba ni a 16h aniré a canviar-lo...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 16:38 #178 per Juan (Associat/da)

One more problem ...

A veure si a algú li passa, o ha passat, o sap per què passa. El meu Fore, quan l'engego, em marca les pulsacions disparadissimes, del pal 230 o 240 pulsacions. Fins que no porto ben be 5 o 10 minuts corrent, no mes les marca be. Sabeu que pot passar?

Acabo d'actualitzar el firmware del Fore, no se si ho hauré solucionat. Avui provaré.

Salut


Me parece que si mojas los sensores de la cinta, empieza a marcar las pulsaciones mejor, puede ser por que como los sensores están muy secos hasta que empiezas a sudar un poco el contacto no es el adecuado y no marca bien.
No se si este es el motivo pero yo si los mojo antes de ponérmelos marca bien.


O sea, que antes de salir de casa, me mojo los pezoncitos, i la cintica del Fore .... :666:

Asies Juan ... :he:


También le puedes pedir a alguna cabreta que corre por aquí que te los humedezca con la  :whistle:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 18:07 #179 per kilometer (Associat/da)
A veure nois anem per parts:

1 - Tema entelament de la pantalla. Jo el tinc des d'octubre i no havia tingut cap problema, fins que curiositats de la vida, m e'l vaig endur a Xina i me'l vaig possar a la Gran Muralla, només començar a caminar, peró que ni un minut, veig que es comença a entelar i ho flipo no ho entenc. Decideixo treure-me'l del canell i guardar-ho a la butxaca. El puc fer servir i desapareix l'entelament. No obstnat no entenc per que. Després vaig correr uns dies per Beijing, Xi'an i Shanghai, i sense problemes. No sé el que va passar allà, si el vent, el sol, el fred, no sé. Mai m'ha tornat a passar i l'utilitzo de l'ordre de mínim 5 cops per setmana.

2 - Tema bateria. No ho he calculat exactament el que aguanta. Peró crec que gairebé puc estar 3 setmanes sense carregar-ho, amb el que jo crec que si fa no fa s'apropa a les 20 hores. Dos cops he esgotat la bateria, i se m'ha parat per no carregar-ho i si, no possa 0%, potser 35% o similar. Jo crec que es queda amb un percentage de bateria de reserva per algún motiu. Potser per la memória o ves a saber, peró no crec que mai arribi a 0% de bateria. De fet quan s'ha quedat sense bateria, en aquelles dues ocasions, jo el podia encendre, i diverses vegades peró no aguantava massa, uns 30 segons com a molt. Engegar-ho per exemple precisarà bateria, per aixó jo crec que no s'esgota 100%.

3 - Tema hora. Tot i que l'utilitzo molt, si que he pogut estar > 48 hores sense conectar-ho i us aseguro que es encèdre'l i l'hora és totalment correcta. S'ha de tenir ben possat el fus horari (aixó si). Mai he tingut problema amb aixó, ni quan he canviat de país. Canvio el fus horari i cap problema de veritat. Aixó si, ahir quan el vaig posar a carregar, no sé per que possava una extranya hora, l'01:39 o així quan sempre en carregar-ho possava l'hora correcta. Vaig fer la prova i el vaig conectar2 cops per mirar l'hora i era correcta, peró en carregar.-ho no. De moment no li concedeixo cap importància.

4 - Finalment tema pulsacions. Potser és el que més em cabreja, ja que al 305, era molt extray que passés. Tant m'he cansat que he desconectat l'avís de freqüència cardíaca elevada. No és ja al principi, sino que en moments "X", pot marcar autèntiques aberracions i dona igual que estiguis anant al trot o a tota llet. Avuí per exemple m'ha arribat a marcar 233 en una sèrie, peró d'altres vegades feia el tonto fins i tot al calentament. Humitejant els sensors, sembla que ho fa menys, peró ho continua fent de tant en tant. El curiós és que al principi de l'entrenament no ho sol fer. No sé no hi tinc massa explicació. Així que ho tinc desconectat i al passar les dades al ST ho analitzo i queda clar quan se li gira la pinça i quan funciona correctament. 

Tot i aixó, m'encanta aquest aparell  :love:i se'm faria a hores d'ara coll amunt haver d'entrenar sense ell  :'(. Espero peró que us hagi servit la meva experiència. Ja em direu quelcom. 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2011 11:27 #180 per TriDani (Visitant)
En kilometer ho ha explicat tot molt bé.

Nomès dos coses:

stone_apo estic com tú. Ara llegint el fil m'he conectat als entrenaments de garmín i he calculat exactament el que m'ha durat la bateria desde que la vaig carregar l'ultim cop. Em surt unes 13 hores, osigui que no arribo com tú a les 16h ni de conya. Kilometer aviam si pots calcular-ho bé la proxima vegada i ens dius qué és el que t'aguanta, a mí la sensació es que em durava més, pero clar, mirant-ho bé son moltes menys hores. A més respecte a la bateria es lo mateix que dius tú, el primer cop se'm va parar al 35%, però el segon al 50% i a sobre sense que m'ho deixi enxegar de nou. La única diferencia nois, es que hi ha un dia que el vaig tenir una hora encès passejant i trastejan provant el tema de seguir un track descarregat amb el mapa. Que no sigui que aquest cop m'hagi durat molt menys perque fer aquestes opcions utilitzi més recursos.
Per altra banda kilometer lo de les pulsacions que et passa és un classic. A mí també em passa a mitja cursa o entrenament, de sobte durant un temps (de vegades fins i tot algun km) se'm dispara el pols a 230. Jo si que el passo a l'ordinador, pero bueno, ja es veu on se li ha anat l'olla.

Per últim a mi l'unica 'excusa' que trobo raonable perque no duri tantes hores potser es la d'utilitzar els mapes, o si el kilometer te el pulsometre desactivat igual per això li aguanta més, però bé, realment no sé que es el que hauria d'aguantar la bateria segons les instruccions (no les he llegit encara  :wink2: ).

stone_apo si us plau, si el portes a que t'ho mirin digue'm que et diuen, potser jo també hi hauré d'anar....

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.