- Missatges: 565
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola,
jo tinc el forerunner 305, i volia preguntar un dubte sobre el 310.
Tinc un amic corredor, i vol saber si el pot fer servir per nedar al mar, sense portar-lo al casquet de bany. I quin error dona?
A mi em sembla que quan es sumergeix la ma, provoca errors de desplaçament que es van corregint al guardar el seguent punt amb la ma fora, però no se si sempre l'error és el mateix (% de mñes de distància,etc).
I d'altra banda, notes la vibració/so quan nedes? Doncs es podria posar alarma cada 100 metres per anar comptant mentalment tb.
Salut,
Pere
Però si es porta al canell en mode swim activat, cada cop que dones un lap et calcula els metres fets mitjançant un algoritme que funciona prou bé.
Si portes el multisport activat i prems lap, efectivament et passa a la T1. Per tant, quan ho faig servir en competició no toco lap fins que no surto de l'aigua.
Però si vas a nedar al mar, sense el multisport activat, pots fer tant laps com vulguis i vas veient quina distància has fet en cada parcial.
Bueno, per fi he pogut portar el 310 a canviar.
Tridani, has mirat quant et dura la bateria del nou ?
Només volia aportar una coseta, respecte a la nova versió, crec que ja ho especifica, peró, descarregeu tot el mateerial per que ho deixarà tot netetet. Jo ja ho tenia descarregat tot a l'ST i després de possar la nova versió, vaig haver de configurar tot, pantalles, alñertes, etc, de nou i no quedava res a l'historial, teniu-ho presenta abans d'instalar la nova versió 3.7.
Hola amics
Tinc problemes per passar "trayectos" al 310xt a través de l'ANT AGENT. Sembla que algun dia va quedar un "trayecto" sense acabar de passar bé i des d'aleshores que no sóc capaç de passar-ne de nous. Em surt un missatge d'error que em recorda quin dia i a quina hora va haver-hi l'error i no hi ha manera de borrar-li la memòria al catxarro dels nassos. L'he desinstal·alt i tornat a instal·lar moltes vegades, he desvinculat el rellotge i l'he tornat a vincular, i mai s'oblida del maleït error.
Sabeu com solucionar-ho?
Gràcies