FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

24 Jul 2013 22:03 #321 per krlos (Associat/da)

Jejejeje, gracies nois, aixo fare doncs.... Quan torni de les vacances fare que mel canviin...

krlos, entenc que quan et donen un altre, aquest te 2 anys de garantia des del moment en que te l'han donat, no?
O per a que no puguis anar encadenant eternament garanties nomes tens la garantia original del que vas comprar?
No se si m'he explicat be...

Aixo de l'obsolescencia programada es el gran invent de la industria moderna.... Caca de la bona... :mad:


La garantia son dos anys des de la primera compra.  8)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2013 22:03 #322 per krlos (Associat/da)

Jejejeje, gracies nois, aixo fare doncs.... Quan torni de les vacances fare que mel canviin...

krlos, entenc que quan et donen un altre, aquest te 2 anys de garantia des del moment en que te l'han donat, no?
O per a que no puguis anar encadenant eternament garanties nomes tens la garantia original del que vas comprar?
No se si m'he explicat be...

Aixo de l'obsolescencia programada es el gran invent de la industria moderna.... Caca de la bona... :mad:


La garantia son dos anys des de la primera compra.  8)
Com diu Ferrantxo a vegades no...i si està comprat a USA o Andorra es només un any



45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 09:47 #323 per TriDani (Visitant)
Companys! Avui el meu Fore 310 m'ha dit adeu. De sobte ni arrenca ni es carrega ni res de res. Quina tocada d'ous, m'ha durat 3 anys i ja no el tinc en garantia.

No se que fotre. M'aconselleu el canvi al 910? El tema aquest de les bateries em toca molt els nassos, gastar-te la pasta que valen perque et durin una merda. No se que fotre. Alguns consellets please!  :wink2:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 11:21 #324 per joancarles (Associat/da)
Posa't en contacte amb Garmin i explica'ls el mateix que indiques aquí, no diguis que et planteges comprar un 910 i
pot ser que t'ho canviïn a canvi de poca cosa.
Des de fa un temps volen mantenir al màxim als seus clients i en casos com aquests, utilitzen una tàctica similar a Apple.
Sort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 11:23 #325 per TriDani (Visitant)

Posa't en contacte amb Garmin i explica'ls el mateix que indiques aquí, no diguis que et planteges comprar un 910 i
pot ser que t'ho canviïn a canvi de poca cosa.
Des de fa un temps volen mantenir al màxim als seus clients i en casos com aquests, utilitzen una tàctica similar a Apple.
Sort


Ostres doncs mira, per provar... Merci!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 13:20 #326 per Koose (Associat/da)
També podries testejar el carregador.

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 14:01 #327 per TriDani (Visitant)

També podries testejar el carregador.


Si, en tinc el del primer 310 i tampoc funciona. Esta literalment mort. Normalment quan esta baix de bateria (que tampoc era el cas) fa un intent d'enxegar-se. Ara no fot res de res.

He escrit a Garmin aviam que em diuen. Sino doncs o miro el 910 o directament passo i vaig tirant amb les velles tecniques de tota la vida. Merci!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 15:51 #328 per Oriol_TBID (Associat/da)
Has provat de fer algun dels resets que indiquen aquí? forums.garmin.com/showthread.php?31926-S...-reset-factory-reset

Sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2013 16:09 #329 per FerRun (Associat/da)
TriDani, val la pena que el portis a Garmin. Si no funciona, te'n donaran un altre a un preu raonable. Ja vaig pel quart Fore 305. Al final m'ho prenc com un leasing. Cada dos anys de mitjana tinc in de nou per una quantitat raonable.

De tota manera, m'agradaria canviar i de tots els Garmin, el més m'agrada és el 310. A les ultres no puc fer servir el Garmin 305 i sempre vaig de préstec amb el 310 del meu cunyat. Però un mig conegut de Sabadell linhan regalat el 910 i es ven el 310 (2 anys i mig) per 120€. Què em penseu? Massa car? Si té obselescència programada no li deu quedar molta vida útil, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2013 03:13 #330 per TriDani (Visitant)
Oriol ho probare pero no crec que funcioni. El rellotge no dona senyals de vida. Vaig intentar fer un pero no hi havia manera. Probare els altres, merci!

TriDani, val la pena que el portis a Garmin. Si no funciona, te'n donaran un altre a un preu raonable. Ja vaig pel quart Fore 305. Al final m'ho prenc com un leasing. Cada dos anys de mitjana tinc in de nou per una quantitat raonable.

De tota manera, m'agradaria canviar i de tots els Garmin, el més m'agrada és el 310. A les ultres no puc fer servir el Garmin 305 i sempre vaig de préstec amb el 310 del meu cunyat. Però un mig conegut de Sabadell linhan regalat el 910 i es ven el 310 (2 anys i mig) per 120€. Què em penseu? Massa car? Si té obselescència programada no li deu quedar molta vida útil, no?


No et compris un 310 de segona ma ni en broma. Jo he tingut problemes amb la bateria, amb la cinta del pulsometre i amb la pantalla que se m'empanya quan li dona el sol directe molta estona. I si mires per foros i preguntes a gent que el tingui a MOLTISSIMA gent li passa aixo, i sovint gent que coneixes, no cal rebuscar. No te'l compris. Si et ve molt de gust comprate'l nou a internet per 200 euros i tens la garantia.

El 910 sembla força mes fiable per lo que estic llegint. Pero em toca els nassos. Aviam que m'ofereixen els senyors de Garmin, el portare al servei tecnic.  :grrrrrr: :grrrrrr:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2013 05:06 #331 per Tottu (Visitant)

De tota manera, m'agradaria canviar i de tots els Garmin, el més m'agrada és el 310. A les ultres no puc fer servir el Garmin 305 i sempre vaig de préstec amb el 310 del meu cunyat. Però un mig conegut de Sabadell linhan regalat el 910 i es ven el 310 (2 anys i mig) per 120€. Què em penseu? Massa car? Si té obselescència programada no li deu quedar molta vida útil, no?


que va FerRun!! compra nou i amb garantia, pq el 310 és el que tinc jo i com molt be suposes, si ha funcionat amb regularitat començarà a fallar. A mi m'agrada molt. ara ja vaig pel 3er. Diria que fa un any i mig que el tinc i li he fotut moltes hores, però ja falla el pulsometre, les comunicacions a voltes no es fan be...

de fet com dius, és com un leasing de GPS.

apa salut, km i gasss!

Tottu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2014 23:19 #332 per Xeix (Associat/da)
Si teniu problemes perquè l'ANT us detecti el 310XT, us passo una solució que m'ha anat bé:

Obriu l'arxiu GarminDevice.XML que està a:
C:\Users\%usuari%\AppData\Roaming\GARMIN\DEVICES\%310XT S/N%\GarminDevice.XML
o
C:\Documents ans settings\Users\%usuari%\Application Data\Garmin\DEVICES\%310XT S/N%\GarminDevice.XML

(%usuari% usuari amb el que esteu connectats)
(%310XT S/N% número de sèrie del vostre 310XT)

El podeu obrir amb el Bloc de Notas mateix i trobareu:
<SoftwareVersion>0</SoftwareVersion>
això vol dir que està corrupte, el valor enlloc de 0 hauria de ser 450

Apagueu el 310XT

Premeu el botó MODE i sense deixar-lo encengueu el 310XT (això és un reset)

Quan pregunti "do you want to erase..." deixeu anar el botó MODE i responenu que si (YES)

Haureu de tornar a configuar les vostres opcions al 310XT

Obrir l'aplicació del ANT i activar un nou acoblament amb el 310XT

Quan ja està acoblat si meireu l'arxiu GarminDevice.XML veureu que ja està com:
<SoftwareVersion>450</SoftwareVersion>

El 1er cop us enviarà tot al Garmin Connect, després podeu canviar les opcions com desitjeu perquè vagin al Garmin Connect i/o al Garmin Training Center.

Ara ja podeu carregar rutes també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2014 16:02 #333 per Pau (Associat/da)
Gràcies Xeix!! Jo no me'n sortia, a veure si així...

Pregunta:

Tinc tracks que vull passar al Training i no he pogut, si faig "reset" em carregaré tots els tracks? No hi ha manera de salvar-los?

Merci

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2014 11:59 #334 per Xeix (Associat/da)
Quan vaig tenir el problema, anava aparellant el F310xt cada cop i em carregava els tracks fets al Garmin Connect i d'aquí ho pots exportar on vulguis.

Igualment sempre i quan estigui aparellat i descarregui, abans de passar-ho al Connect o al Training Center ho deixa a la carpeta FIT, a la mateixa adreça on has trobat l'arxiu GarminDevice.XML, en format .FIT que també és pot carregar fins i tot al Sporttracks 2.0, suposo que al 3 també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2014 16:37 - 20 Jul 2014 18:31 #335 per XaviPapell (Associat/da)
Divendres vaig rebre el 310XT
Avui he sortit amb ell, ara volia posar el recorregut al garmin connect però abans he instal.lat els plugins i noi, ja començem, el ordinador i el connect no detecta res
Xeix si tinc que fer el que dius en el post anterior cap problema però en realitat em sembla qe em falta quelcom per instal.lar perquè no trobo la carpeta que dius

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2014 21:29 #336 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Has d'instal·lar el Gamin Training Center i seguir les instruccions de posar el Ant+ quan et digui la instalació i no has de tenir cap problema, després podràs fer servir el Garmin Connect.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 16:00 - 21 Jul 2014 16:07 #337 per XaviPapell (Associat/da)

XaviPapell,

Has d'instal·lar el Gamin Training Center i seguir les instruccions de posar el Ant+ quan et digui la instalació i no has de tenir cap problema, després podràs fer servir el Garmin Connect.


RRRRRarrrrooo rrrrraaaarrrooo rrraaaarrroooo
Si no tinc instal.llat el TC no puc fer res ??? rrrarrrroo rrraaarrro rrrrarrro

La versió 3.6.5 with ANT ?

Un altre cosa, en el 305 i havia l'opció de posar bicicleta, en el 310 no la trobo

M'he llegit fins a la pagina 12, joder necessito un psiquiatra  :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 16:59 #338 per XaviPapell (Associat/da)
Però anem a veure
Jo soc tonto no  :mdr:, ara be, anem per parts
Si jo instal.lo primer el GCP i desprès el GAA en teoria aquest segon quan connecto el catxarru me'l tindria que reconeixa en el ordinador no  ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 17:28 #339 per Xeix (Associat/da)
www.garmin.com/es/support/antagent/

Ara hi ha una aplicació nova [url=http://Garmin Express]Garmin Express[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 18:14 #340 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix l pagina que m'has posat del Garmin ANT agent es la que  vaig mirar ahir i he descarregat i tb ho vaig probar amb el garmin express però com ja t'he it abans, els programes no detecten cap dispositiu, tinc totes les funcions del 310 activades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.