FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

21 Jul 2014 18:27 #341 per kilometer (Associat/da)
XaviPapell, a veure. Pel que jo he cregut llegir sembla que Garmin ANT anirà deixant de funcionar i el supor anirà mimvant. Ara sembla que has de treballar amb el Garmin Express. Peró no pots tenir les dues coses alhora per que es bloquegen. Hauries de traure el programa de gramin ant de l'ordinador, descarregar el garmin express i després vincular-ho amb el 310 xt. T'enviarà ràpidament les coses al Garmin cconect si ja tens un compte en el moment que conectis el dispossitiu ant al port usb i el tinguis conectat. De seguida veuràs com es sincronitza.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 18:39 #342 per solteron (Associat/da)
El ANT es el mitja per comunicar inalambric amb el Forerunner i tambe es el sistema que utilitza el mateix Fore per comunicar amb dispositius com la cinta del pit, medidors de cadencia o velocitat de la bici etc. En canvi Garmin Express o Gamin Training Center son programes per gestionar les dades, son dos coses diferents, a aquestos dos programes els hi fa falta també el ANT per poguer comunicar amb el Fore.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 18:49 #343 per solteron (Associat/da)
XP
- connectes el USB stick de ANT+ a l'ordinador
- que el 310 estigui a prop i encés
- a la cantonada inferior dreta de Windows a la barra tareas busca el simbol de ANT+ (com el cap de Micky Mouse) fes-li click amb el botó dret i i activa l'opció de "Emparejar con dispositivos nuevos"

a beure si funciona !!
B de beure una birra !!!  :rofl:  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 19:06 #344 per kilometer (Associat/da)
T'equivoques solteron. Jo vaig desinstalar el garmint ant i aras només haig de conectar l'USB stick ANT i de seguida m'està descarregant les dades al Garmin Connect, que és on realment les puc gestionar. A més amb el plunguin Garmin FIT Devices, també les passo a l'Sports Track 3.1, sense problemes. A més Garmin Express, sembla orientar-se com la única manera de mantenir el software del Fore al dia.
El sistema que tu comentes és l'habitual que es feia servir, peró començava a fallar bastant i havies d'estar un i altre cop revisant quer tot estigués activat i conectat. Ara el sistema va més ràpid. A més no sé si ho sabieu peró les dades s'anaven emmagatzemant a l'USB stick ant amb el que cada vegada el procés era més i havia que netejar l'History, activitys i workouts de l'USB de tant en tant per que la cosa fos més ràpida. 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 19:27 #345 per XaviPapell (Associat/da)

XP
- connectes el USB stick de ANT+ a l'ordinador
- que el 310 estigui a prop i encés
- a la cantonada inferior dreta de Windows a la barra tareas busca el simbol de ANT+ (com el cap de Micky Mouse) fes-li click amb el botó dret i i activa l'opció de "Emparejar con dispositivos nuevos"

a beure si funciona !!
B de beure una birra !!!  :rofl:  :rofl:


Lluis el stick ( que es com un pen no ?? )no m'ha vingut a la caixa
No més tinc la pinza de penjar la roba  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2014 20:14 - 21 Jul 2014 20:17 #346 per XaviPapell (Associat/da)
Amb la pinza de roba tb es pot fer la connexió per transferir les dades no ??

Ja m'estic veient anant de vacances sense poder posar les meves megasrutesgalactiquesdebtt que fare , cagun l'olla

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 13:05 #347 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

No tens?



Si no ho tens, malament. Ha de venir a la capsa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 13:40 #348 per solteron (Associat/da)
Si l'aparell es comunica amb ANT+ o sigui amb la USB stick que ha posat en Xeix, doncs la pinça només serveix per carregar la bateria però no per transmetre les dades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 14:16 #349 per Polgi (Associat/da)
El USB ara no es el de la foto que diu en Xeix. En Jorfer ha rebut un altre i es molt petit. Els pins de conexio i poca cosa mes al darrera.

Respecte a la Bici apreta durant varis segons el botó de Menú, el de la esquerra inferior.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 15:23 #350 per solteron (Associat/da)
Si, ara ho fan mes petit

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360036883/Ant%20Stick%20Two.jpg?w=430&h=430&a=7

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 16:21 #351 per XaviPapell (Associat/da)
El que tinc es el que diu en solteron
No l'havia vist
Vaig a descarregar el programa a veure que passa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 17:14 #352 per XaviPapell (Associat/da)
Manda cojones
Faig servir el Garmin Express i em diu que Garmin Ant em bloquela el programa, però collons, si no el tinc instal.lat
Esto me supera

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 17:32 #353 per solteron (Associat/da)
Doncs jo no penso instal.lar el Garmin Express perquè al video promocional només parla de mapes o sigui que sembla orientat a GPS de cotxe i no al Forerunner.

Per actualitzar el software del rellotge aqui : connect.garmin.com/api/content/page/help...re.faces?cid=1905365 no cal tenir el Express.

Per veure les rutes fetes només cal tenir el ANT+ Agent instal.lat i ja les veuràs al Garmin Connect

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2014 18:17 - 22 Jul 2014 18:21 #354 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies Polgi
No més tenia l'arxiu del ANT però sense instal.lar, amb un programa he eliminat tots els rastres
He pogut sincronitzar amb el Express però a donat error en dos elements, tot i aixi a descarregat en el Garmin connect

- Quina versio tinc que instal.lar del TC ?
- Suposo que tb es pot descarregar dades en el ST no ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2014 10:05 #355 per kilometer (Associat/da)
XaviPapell. Ja t'ho vaig dir les 2 coses alhora es bloquejen. Respoecte al que diu el solteron serveix per a qualsevol producte garmin el Garmin Express. Per passarles dades a ST tens dos opcions o fer-ho des del garmin conrect o bé descarregar el plunguin garmin fit devices i a l'hora d'importar posses que passi pel GE i llestos.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2014 16:26 #356 per solteron (Associat/da)
Del Training Center tens que instal.lar la versió del programa sense Ant Agent perquè ja els tens.

Jo només faig serveir el TC per a els trajectes perquè permet carregar rutes des de arxius , en canvi el Garmin Connect només gestiona els trajectes de activitats fetes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2014 22:46 #357 per XaviPapell (Associat/da)
Tot control.lat
Moltes gracies  a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2014 22:22 #358 per danic (Visitant)
Hola, tinc un 310xt i vull posar una sesió d'entrenament per intervals i no en surto...

Volia posar escalfar+ 3x4x400 rec 1' entre series i rec 3'entre blocs+refredament....es podria posar això?? quan poso repetir, només em repeteix l'última indicació i no l'interval complet.

merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2014 23:27 #359 per solteron (Associat/da)

Hola, tinc un 310xt i vull posar una sesió d'entrenament per intervals i no en surto...

Volia posar escalfar+ 3x4x400 rec 1' entre series i rec 3'entre blocs+refredament....es podria posar això?? quan poso repetir, només em repeteix l'última indicació i no l'interval complet.

merci


Has provat de crear una sessió avançada amb el garmin connect ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2014 08:59 #360 per danic (Visitant)
Si, quan poso repetir 2 vegades o 3, només m'agafa la repetició de sota, no se com fer per que m'agafi tota la serie.

Si ho poses un per un no és pot, com a màxim et deixa posar 20 seqüencies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.