SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

11 Oct 2007 18:55 #21 per agustin41 (Visitant)
Hola:

Sois unos carcks con el Garmin. Yo voy un poco más lento y me gustaría haceros una pregunta que seguro es bien sencilla. Qué debo hacer para que el Fore me indique a cuantos minutos hago cada kilómetro. Necesito saber a cuanto hago cada kilómetro. ¿Fácil?

Gracias.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2007 19:02 #22 per Xeix (Associat/da)
Bernie, Agustin41,

Surto tot el cap de setmana, si no us conntesta algú altre ho miraré la setmana que ve.

Ara bé, Agustin41, has de configurar l'Autolap a 1 km o marcar cada km o quan tu vulguis un parcial (boto esquerre). Jo et recomanaria que configuresis la pantalla perqué t'ho digui mentres corres. Ja en parlarem

Bon cap de setmana a tothom  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2007 19:21 #23 per krlos (Associat/da)

Hola:

Sois unos carcks con el Garmin. Yo voy un poco más lento y me gustaría haceros una pregunta que seguro es bien sencilla. Qué debo hacer para que el Fore me indique a cuantos minutos hago cada kilómetro. Necesito saber a cuanto hago cada kilómetro. ¿Fácil?

Gracias.


Quin FR tens?


Bernie
, no ho se del tot, pero jo diria que aixo que demanes no es configurable


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2007 20:05 #24 per Pau (Associat/da)
Bernie,

A mi em sembla que el que demanes no es pot fer, però si domines Excel podràs aconseguir els gràfics "que vulguis". Per a aconseguir-ho cal que:
1. Menu "Selección Vista"; "Reporte de Actividades"
2. "Seleccionar Reporte"; "Reporte Nuevo"
3. Dins de la taula, click a la dreta i selecciones "Agrupar por"; "Semana"
4. Dins de la taula, click a la dreta i selecciones "Agrupar por"; "Configuracion de lista"
5. Poses i treu columnes, en aquest cas només deixaries Fecha i Distancia
6. Dins de la taula, click a la dreta i selecciones "Copiar"
7. Vas al Excel i fas Pegar

I ja podràs fer el gràfic.

Per al de velocitats hauràs d'actuar de forma similar però en el full de dades de "Secciones" dins d'"Actividad Diaria". Ara ho explico a Agustin41

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2007 20:15 #25 per Pau (Associat/da)
Agustin41,

Fàcil, com diu en Xeix, posar l'Autolap a 1Km. (si no saps com fer-ho, quan contestis a en krlos t'ho explica)

Però com que suposo que no ho has fet, SportTracks et permet fer-ho a posteriori:

1. "Seleccionar Vista"; "Actividad diaria"
2. Selecciones l'exercici que vols mirar/analitzar
3. Allà on diu "Resumen", que de les tres finestres que hi ha és la d'abaix a l'esquerra, cliques el triangulet de la dreta i vas a "Secciones"
4. Veuras que hi diu "Vueltas Grabadas", i tu només tens una fila que diu el temps i la distància. Fas click a "Vueltas Grabadas" i selecciones "1 kilómetro"
5. A la llista de baix hi trobaràs les estadístiques per kilòmetre.

Bernie,

Tu pots fer el mateix, posar "Distáncia Personalizada" i posar-hi una distància ben curta. Després clic de la dreta "Copiar" i "Pegar" a l'Excel

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2007 09:50 #26 per Bernie (Visitant)
Pau,

Gràcies per la resposta.

No ho he pogut provar fins avui. El que em passa fent-ho com dius, és que en el moment de "pegar", m´hi inserta una imatge, no una gràfica editable. Per tant no l'he poguda editar.

Potser he fet alguna cosa malament. Amb "pegado especial" només em dona l'opció de "mapa de bits".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2007 00:10 #27 per Pau (Associat/da)
Bernie,

No, no, jo el que et proposo és que facis "copiar" de la taula de dades, "pegas" les dades al Excel, i després et fas la grafiqueta tu solet ;).

Sí, ja sé, la solució és molt cutre, però és tot el que se m'ha ocorregut :oops:

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2007 09:57 #28 per Bernie (Visitant)
Pau,

No t'havia entès.

Ara sí que va. Es una mica entretingut, però funciona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2007 17:16 #29 per RAN (Visitant)
Amics,

Han sortit nous plugins  :great: i en hi ha un per afegir imatges i videos que es força interessants: Activity Picture amd Video Plugin.

Recordeu la pàgina on podeu trobar totes aquestes noves millores:

http://sporttracks.zonefivesoftware.com/Discussion/index.php

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2007 22:12 #30 per josepm (Visitant)
:surprised:

si ja m'encantava l'SportTracks, ara amb aquests plugins estic sense paraules...
TOTALMENT IMPRESCINDIBLE!

gràcies per la descoberta!

Txema - Montseny Maasais
Maasaiada'15 6h37' . Ultra Mallorca ST'13 19h42' . Núria Queralt'11 21h30' . Carros de foc'07 20h45' . Matagalls Montserrat'09 13h28'
10k 44'53" . Mitja 1h44' . Marató 3h52'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2007 22:23 #31 per josepm (Visitant)
I no us perdeu aquest:
Unique Routes Plugin

A partir d'una activitat, busca en tot l'historial les que tenen el mateix track, i dóna una taula de resultats amb temps total, velocitat, etc...
és a dir, és com tenir els temps relacionats per cada circuit/cursa que periodicament repetim.
La dificultat està en configurar correctament els rangs de similitud entre tracks per a que doni bons resultats, però molt útil!

Descarga:
http://www.daimi.au.dk/~krell/SportTracks/UniqueRoutesPlugin/UniqueRoutesPlugin%201.0.2.zip

Captures i explicació:
http://www.daimi.au.dk/~krell/SportTracks/UniqueRoutesPlugin/

Txema - Montseny Maasais
Maasaiada'15 6h37' . Ultra Mallorca ST'13 19h42' . Núria Queralt'11 21h30' . Carros de foc'07 20h45' . Matagalls Montserrat'09 13h28'
10k 44'53" . Mitja 1h44' . Marató 3h52'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2007 17:09 #32 per Xeix (Associat/da)
Al fil original de SportTracks n'han creat un on sempre hi seran els plugins disponibles, aneu-lo seguint que és interesant: http://sporttracks.zonefivesoftware.com/Discussion/viewtopic.php?t=2324

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2007 19:05 #33 per josepm (Visitant)
Un dubte:
tinc una ruta que el gps es va parar per la meitat, i manualment la vaig completar editant el track.
Per tant tinc el princicpi i final de ruta amb l'elevació que va calcular el gps, i entremig tot pla.

He provat el "Elevation Correction Analysis Plugin", però no em fa res...

Primer he fet "Apply elevation correction" i després "Analyze elevation correction", i es queda igual, si torno al menu editar no hi ha l'opció "analyze" només la de "undo elevation correction"

alguna idea de quin pot ser el problema? faig algo que no hauria de fer?

Txema - Montseny Maasais
Maasaiada'15 6h37' . Ultra Mallorca ST'13 19h42' . Núria Queralt'11 21h30' . Carros de foc'07 20h45' . Matagalls Montserrat'09 13h28'
10k 44'53" . Mitja 1h44' . Marató 3h52'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2007 23:11 #34 per Bernie (Visitant)
A la web de la Cursa de l'Esquiador www.uecanoia.cat/cursaesquiador/mapes.html
apareixen els tracks de la cursa en format PLT.
Com puc obrir-los amb el SportTracks o al MotionBased per passar-los al Garmin?

De passada us recomano la cursa. Molt familiar, accessible i popular (ja hi ha un fil obert)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2007 23:26 #35 per Xeix (Associat/da)
El format .plt, és el propi de l'Oziexplorer, seri bo que els organitgados  el lliuressin en format .gpx quà més extenderizat. Si no trobes com ja t'ho faré jo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2007 23:18 #36 per Pau (Associat/da)

A la web de la Cursa de l'Esquiador www.uecanoia.cat/cursaesquiador/mapes.html
apareixen els tracks de la cursa en format PLT.
Com puc obrir-los amb el SportTracks o al MotionBased per passar-los al Garmin?

De passada us recomano la cursa. Molt familiar, accessible i popular (ja hi ha un fil obert)


Bernie,

Prova això: GPS Babel , i si et funciona.. ho dius ;)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2007 20:00 #37 per Bernie (Visitant)
Pau,

M'ha funcionat!!  :great: :great: :great:

M'ha costat una mica, però finalment l'he convertit a gpx. Ara el problema és carregar-lo perque MotionBased es nega. Suposo que ho aconseguiré.

De moment està penjat a la Web del MotionBased si algú hi està interessat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2007 21:35 #38 per josepm (Visitant)

Ara el problema és carregar-lo perque MotionBased es nega. Suposo que ho aconseguiré.


vols dir carregar-lo al 305?

jo ho faig des del compe gps, amb el gps no tindràs cap problema!

;)

Txema - Montseny Maasais
Maasaiada'15 6h37' . Ultra Mallorca ST'13 19h42' . Núria Queralt'11 21h30' . Carros de foc'07 20h45' . Matagalls Montserrat'09 13h28'
10k 44'53" . Mitja 1h44' . Marató 3h52'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2007 23:55 #39 per Bernie (Visitant)
Finalment ho he aconseguit. El problema era que intentava carregar directament l'arxiu GPX directament.

He fet un "manual upload" a la web, i després l'arxiu en format MotionBased si que se m'ha carregat.

Encara tinc un problema però. Tot el tracte està desplaçat (uns 50 o 100m) respecte al que hauria de ser, de manera que no coincideix amb els camins.

Hi ha alguna manera de arreglar-ho amb el SportTracks o algun programa gratis? (suposo que em direu que es fa amb l'Ozi o el CompeGPS. Al final potser si que els hauré de comprar...)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2007 13:13 #40 per XaviPapell (Associat/da)

Pau,

Jo per editar recorreguts segueixo fent servir el Oziexplorer perquè el tinc més per la ma que el CompGps, però sempre que connecto el F305 sempre guardo al Training Center i al SportTracks.

Has de baixar els 2 plugins. El segon et serveix per afegir elevació a recorreguts que no en tenen.

N´hi hauran més  :party:


Avuí he començat a mirar aquest programa i la veritat es que no m'acalaro massa. El segon plugin quan l'obro per descomprimirlo em surt una página amb lletres i ja está.
Per importar tot el que tinc en el TC cap el programa nou com ho faig. Clico en importar, busco la carpeta i no em deixa fer res mes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.