SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

04 Ago 2008 14:44 #141 per GuillemelliuG (Visitant)
Segur que hi ha una opció més ràpida.
Tant sols m'he trobat un cop amb aquesta anomalia.  :neutral: no sé pq passa això.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2008 19:16 #142 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

Vaig descobrir ahir aquest programa. És el millor programa en el seu estil que he vist! Al menys trobo que li dona mil voltes al Gramin Training Center i al de Polar, que són els únics que coneixia i que tenen unes quantes mancances. Aquest te just tot lo que li trobava a faltar a aquests programes, i moltes més coses, a més de quantitat de plugins. I a més és lliure. Els desenvolupadors s'han ben guanyat un donatiu...  :great:

Debutante, los Forerunner borran los ejercicios antiguos cuando se quedan sin memoria. A ver si va a ser que te muestra los ejercicios que hay en memoria, y los otros, pués... mal pronóstico tienen, me temo.

Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

06 Ago 2008 19:40 #143 per Pau (Associat/da)
Debutante,

Abans d'instalar al TC assegura't que les sessions les tens en el Forerunner, ves a veure la història, mira la més antiga que tinguis, i intenta veure-ho al mapa (el del propi FR). Si hi són ja sabràs que és un problems del SportTracks i hauràs de fer el Plan B.

Sort,

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

07 Ago 2008 09:05 #144 per Debutante (Associat/da)
Sí, en el forerunner me aparecen los entrenos que no he podido descargar e incluso de más antiguos, con lo que el problema es del SportTracks. Si nadie me da una solución tendré que instalar el TC y seguir el plan B.

Gracias a todos por vuestra ayuda.

Salu2 y kms!!

08 Ago 2008 15:18 #145 per Kurt (Associat/da)
Buenas,

Espero equivocarme. Los Forerunner tienen por un lado la memoría de los resumenes de actividades y las vueltas con capacidad para 1000 entradas, que es la que debes estar viendo, y luego está la memoria de los posiciones GPS, pulsaciones, etc, que es la que se llena más rápido porque es lo que genera más volumen de datos. Eso explicaría completamente lo que explicas, que sólo puedes bajar los datos de las últimas semanas aunque puedas ver los resumenes de hace más tiempo.

En el 305 no sé, pero el 405 tiene una capacidad de unas 20 horas guardando datos cada 4 segundos. El 305 probablmente tenga algo más, pero vamos, sabiendo que no eres un corredor ocasional sinó de los que le hechan horas y kilómetros constantemente, mucha capacidad de memoria va a necesitar el 305 para que quepan los entrenos de los últimos 3 o 4 meses que  en tu caso serán unos cuantos cientos de kilómetros y unas cuantas docenas de horas...

Pero vamos, si me equivoco y puedes recuperar todos los datos, pués sería lo mejor que pudiera pasar  :jap:

Salud!
  Kurt.-

Beyond repair.

10 Ago 2008 00:13 #146 per Pau (Associat/da)
Kurt,

Tens raó, per això li he dit que posi l'opció "veure-ho al mapa". Si ho pots veure al mapa, vol dir que conserva la memòria de GPS, pulsacions, etc. Quan es queda sense dades segueixen sortint els "laps" però no es poden veure al mapa. (Tot això en el 301, suposo que els seguents també)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

11 Ago 2008 09:22 #147 per Debutante (Associat/da)
Ya os comenté que los entrenos siguen en el Forerunner. Finalmente he optado por descargarlos con el TC y pasarlos luego al SportTracks como por aquí me habíais comentado. De hecho, mi amigo bernibbr que tenía instalados los dos programas y aprovechando que nos invitó a comer un día, pues eso... que me invitó a comer y me solucionó el problema!! Gracias Berni.

Salu2 y kms!!

22 Ago 2008 01:05 #148 per Pau (Associat/da)
Us vull comentar un problemet que vaig tenir i em va fer rodar el cap força estona fins que vaig trobat la solució:

Carrego una sortida que vaig fer caminant per muntanya i em diu: 16km 3h ¿¿??. Jo havia fer més de 27km i en unes 7h :surprised:. Miro el FR, i allí està bé. De sobte classifico l'activitat com a "muntanya" (una classificació que em vaig fer al principi), i se m'arregla. Ho poso com a córrer i em torna a posar 16km.

El tema és que al fer les classificacions de les activitats, vaig posar que córrer per sota de 15'/km no era córrer, i per això si li dic que l'activitat era córrer, tots els km fets per sota de 15'/km me'ls restava.

A veure si això li és útil a algú ;)

Debutante,

Com ha acabat el tema? N'has tret l'aigua clara?

24 Ago 2008 17:24 #149 per nacavi (Visitant)
Bones Cracks. No sé si amb l'SportTracks es pot fer, pel qual potser tindria que anar la pregunta a un altre fil, però segur que per aquí en surt més d'un que sap com va el tema. Com importo un track (.gpx) al Forerunner 305? Amb quin programa? Que tal es fa el seguiment del track pel Forerunner? Quins tipus d'arxiu suporta el Forerunner (.gpx, .plt, ...) Hi ha algún programa que transformi aquests diferents tipus cap al tipus suportat pel Forerunner?

Gràcies!!!

24 Ago 2008 19:02 #150 per Xeix (Associat/da)

Us vull comentar un problemet que vaig tenir i em va fer rodar el cap força estona fins que vaig trobat la solució:

Carrego una sortida que vaig fer caminant per muntanya i em diu: 16km 3h ¿¿??. Jo havia fer més de 27km i en unes 7h :surprised:. Miro el FR, i allí està bé. De sobte classifico l'activitat com a "muntanya" (una classificació que em vaig fer al principi), i se m'arregla. Ho poso com a córrer i em torna a posar 16km.

El tema és que al fer les classificacions de les activitats, vaig posar que córrer per sota de 15'/km no era córrer, i per això si li dic que l'activitat era córrer, tots els km fets per sota de 15'/km me'ls restava.

A veure si això li és útil a algú ;)

Aquest paràmetres es poden modificar al manteniment de Categories, per anar-hi seleccioneu :

Vista Categories.
La categoria que volgueu,
al Detall de categoria a opcions hi ha pas o velocitat, el ritme o velocitat que indiqueu serà la que per sota d'ella considerarà que esteu aturats.

24 Ago 2008 22:35 #151 per (Visitant)
Posats a demanar, jo voldría saber perqué el SportTracks quan passo desde el Training Center les dades recalcula de nou les calories?
Quan vaig a correr, per exemple el Training diu que unes 700 calories, quan ho faig amb bici, igual, 700. Al passar-ho al SportTracks deixa les primeres 700 calories del corre igual, pero amb el tema bici, fa la meitat. Potser calcula la velocitat? Potser no tingui en comte les pujades? Com ho fá?

24 Ago 2008 22:43 #152 per Xeix (Associat/da)
bernibbr,

Per calcular les calories, fa servir les pulsacions amb el pes, edat i alçada. Comprova que tan al programa com al Fore tinguis els mateixos parametres.

25 Ago 2008 00:49 #153 per (Visitant)
Si estàn igual.

25 Ago 2008 10:19 #154 per Pau (Associat/da)
bernibbr,

Jo ni p. idea de com ho fa, però per cada categoría d'esport al Sporttracks li pots posar el tipus d'algorisme que vulguis: caminar o correr; ciclismo; cross-country ski, patinaje, etc.

Hi ha una opció que és "manual", que simplement llegeir la que li diu el FR

25 Ago 2008 10:39 #155 per (Visitant)
Gràcies Pau, ho miro.

02 Set 2008 12:09 #156 per (Visitant)
Bé, els altres problemes estàn llestos, ara entinc un de nou. Quan arrenco el SportTracks surt un missatge. Com leu solucionat?.

02 Set 2008 12:22 #157 per Xeix (Associat/da)
bernibbr,

Si no fas servir aquest plugin desinstalant-lo o fent una donació, de moment no en sé cap més  :whistle:

02 Set 2008 12:24 #158 per (Visitant)
Ok Xeix.

07 Set 2008 17:45 #159 per Buff! (Associat/da)
Vaig crear una bitácora només amb l'activitat de córrer  :whip:. Ara volia afegir-hi la de bicicleta, però no he sigut capaç de trobar-ne la manera  :grrrrrr:. Algun dels "tècnics" sap com fer-ho?  :great:

Milers de kilòmetres

07 Set 2008 17:56 #160 per Xeix (Associat/da)
Buff!,

Has d'anar a Seleccionar Vista, Categorias, Categoria de Actividades i la dones d'alta  :great: