SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

24 Set 2007 21:38 #1 per Xeix (Associat/da)
Obro un fil per la nova versió del SportTrack beta 2.0 encara no està acabada però els que ja heu provat la 1, aquesta encara us agradarà més.

Tothom que tingui dubtes o trobi utilitats pot debatir-les aquí

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2007 21:55 #2 per Xeix (Associat/da)
Entre altres aquesta versió està oberta a plugin (petits programes afegits per donar més prestacions) per part de desenvolupadors aliens al projecte original, he estat mirant els ja desenvolupats i us explico les meves experiències per si ho voleu provar doncs val la pena fer-ne us.

Elevation Correction Plugin

Instal•lació:
El podeu baixar clicant el títol, per instal•lar-lo descomprimiu l’arxiu, els arxius :
ElevationCorrectionPlugin.dll
ICSharpCode.SharpZipLib.dll

Cal copiar-los a la carpeta de plugins de l’aplicació, si heu deixat la carpeta d’instal•lació per omissió serà:
C:\Archivos de programa\Zone Five Software\SportTracks 2.0\Plugins
Funcionament:
Corregeix l’elevació dels recorreguts fent us de les dades d’elevació obtingudes pel Space Shuttle Endeavour el febrer del 2000, aquestes dades es baixen del FTP de la Nasa.

Per aplicar-ho a activitats ja passades  seleccioneu l’activitat que voleu modificar a l’Activitat Diària, aneu a l’opció del menu esquerra Editar Activitat on trobareu Apply Elevation Correction, ho seleccioneu, si les dades que li fan falta les teniu disponibles al vostre ordinador les correccions són immediates, en cas contrari us advertirà de que ho ha d’anar a buscar, quan ho tingui (molt ràpid) us ho farà saber ho confirmeu i ho actualitzarà.
També es pot fer selecció múltiple enlloc d’una de sola.
Si voleu podeu deixar-ho com estava seguint les mateixes passes.

A tall d’exemple de la seva utilitat la cursa de la Mercè em va donar 375, 7 mts positius i -367,8 negatius gaire bé una cursa de muntanya.  :surprised:



Aplicant la correcció : 33,6 positius i -31,5 negatius  :whistle:




Elevation Correction Analysis Plugin

Instal•lació:
El podeu baixar clicant el títol, per instal•lar-lo descomprimiu l’arxiu, els arxius :
ElevationCorrectionAnalysisPlugin.dll
ElevationCorrectionAnalysisPlugin.pdb

Si no heu instal•lat abans el Elevation Correction Plugin us caldrà tenir l’arxiu:
ICSharpCode.SharpZipLib.dll que ve a la seva instal•ació
Cal copiar-los a la carpeta de plugins de l’aplicació, si heu deixat la carpeta d’instal•lació per omissió serà:
C:\Archivos de programa\Zone Five Software\SportTracks 2.0\Plugins

Funcionament:
És per afegir l’elevació als recorreguts que no en tinguin, funciona igual que l’altre plugin, més endavant volen fer que es pugui veure les diferències entre l’original i el corregit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2007 22:19 #3 per krlos (Associat/da)
Molt bona Feina Xeix. Acabo de provar el de correccio d'elevacio i el veig molt util per els continus salts que dona el FR305.
Estic ara barallant-me amb el programa i ja anire dient la meva quan ho domini una miqueta mes.

Curiosament, acabo de veure que descarregat al Training Center la cursa de la merce, em marca 10060 m, pero descarregat al Sport Tracks em surten 10190 metres. Ara veig que la meva distancia es correspon amb la de tothom.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2007 22:42 #4 per Pau (Associat/da)
Bona Xeix,

Definitivament m'he passat a aquest programa, així que estaré atent.

A mi, una de les coses que no m'agrada gaire és que quan edites el recorregut no hi ha "undo". Per si de cas, mantinc el CompeGPS com a copia de seguretat, llàstima que per passar de CompeGPS a SportTracks només el pot fer per .gpx i això no guarda les pulsacions :'(

També espero que s'hi puguin posar els propis mapes en una propera revisió, ja que google té una mapes molt limitadets.

Sobre els dos plugins que expliques, no he entès la diferència entre el dos, quin dels dos em recomanes de baixar?

Hi ha més pluguins?


Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2007 23:14 #5 per Xeix (Associat/da)
Pau,

Jo per editar recorreguts segueixo fent servir el Oziexplorer perquè el tinc més per la ma que el CompGps, però sempre que connecto el F305 sempre guardo al Training Center i al SportTracks.

Has de baixar els 2 plugins. El segon et serveix per afegir elevació a recorreguts que no en tenen.

N´hi hauran més  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2007 20:45 #6 per RAN (Visitant)
Xeix

gràcies pels consells. Jo m'he passat a aquest programa també. El trobo molt millor que el Training Center 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2007 19:22 #7 per Pau (Associat/da)
Dubte:

Tinc dos tracks separats i vull ajuntar-los. Com puc fer-ho?

Ho he intentat des del CompeGPS, però com que l'únic "idioma" que entén el SportTracks és el .gpx,  la informació sobre les meves "laps" i les pulsacions es perd.

Alguna idea?

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2007 20:39 #8 per Xeix (Associat/da)
Per ajuntar 2 exercicis:

1er. i més important, fer còpia de la bitacora per tenir tranquilitat  :whistle:
  • Cal exportar els exercicis en format Fitness Log no *.gpx doncs perdries els batecs i els parcials
  • Obrir-los amb un editor, són arxius en format xml
  • Crees un arxiu en blanc on còpies el primer
  • Has de sumar a les etiquetes de totals de temps(<Duration TotalSeconds="3573.74" />), distància(<Distance TotalMeters="10625.74" />) i calories (<Calories TotalCal="1112" />) els totals del/s arxiu/s que vulguis ajuntar
  • Entre les etiquetes <Laps> i </Laps> afegeixes els parcials que tinguis als altres arxius
  • Entre les etiquetes <Track StartTime="2007-09-30T07:31:05Z"> i </Track> cal afegir els detalls:
    <pt tm="3573" lat="41.3748664855957" lon="2.18990230560303" ele="-9.95654296875" hr="164" /> on hauràs de modificar el tm sumant el total segons de l'arxiu anterior, si en tens gaires et pots ajudar amb l'excel
  • Entre les etiquetes <DistanceMarkers> i </DistanceMarkers> has d'afegir les distàncies dels parcials acumulant d'un arxiu a l'altre
  • Salves l'arxiu i l'importes al SportTracks
  • Per més seguretat pots modificar la data de l'exercici en un dia on no tinguis cap exercici per veure el resultat i si tot ha estat correcte, edites l'arxiu amb la data bona i el tornes a importar

Si tinc temps :666: miraré de fer un procés per automatitzar-ho.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2007 20:47 #9 per Xeix (Associat/da)
Pau,

El que he explicat es tenint els exercicis al SportTracks, si els tens al CompeGps i els pots ajuntar, mirar si els pots exportar a Fitness Log  *.fitlog i no hauries de perdre res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2007 20:48 #10 per XaviPapell (Associat/da)
Joderrrrrrrrrrrr!!!! ho he llegit dues vegades i m'esticfent un lio, qui em dona classes particulars ?? a quan me les cobra ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2007 20:57 #11 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Quins problemes tens?

Si els pots concretar potser et puc ajudar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2007 23:48 #12 per Pau (Associat/da)

Per ajuntar 2 exercicis:

1er. i més important, fer còpia de la bitacora per tenir tranquilitat  :whistle:

  • Cal exportar els exercicis en format Fitness Log no *.gpx doncs perdries els batecs i els parcials
  • Obrir-los amb un editor, són arxius en format xml
  • Crees un arxiu en blanc on còpies el primer
  • Has de sumar a les etiquetes de totals de temps(<Duration TotalSeconds="3573.74" />), distància(<Distance TotalMeters="10625.74" />) i calories (<Calories TotalCal="1112" />) els totals del/s arxiu/s que vulguis ajuntar
  • Entre les etiquetes <Laps> i </Laps> afegeixes els parcials que tinguis als altres arxius
  • Entre les etiquetes <Track StartTime="2007-09-30T07:31:05Z"> i </Track> cal afegir els detalls:
    <pt tm="3573" lat="41.3748664855957" lon="2.18990230560303" ele="-9.95654296875" hr="164" /> on hauràs de modificar el tm sumant el total segons de l'arxiu anterior, si en tens gaires et pots ajudar amb l'excel
  • Entre les etiquetes <DistanceMarkers> i </DistanceMarkers> has d'afegir les distàncies dels parcials acumulant d'un arxiu a l'altre
  • Salves l'arxiu i l'importes al SportTracks
  • Per més seguretat pots modificar la data de l'exercici en un dia on no tinguis cap exercici per veure el resultat i si tot ha estat correcte, edites l'arxiu amb la data bona i el tornes a importar

Si tinc temps :666: miraré de fer un procés per automatitzar-ho.


Xeix, Ets el putu amo!!!

Moltes gràcies :party:

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2007 00:17 #13 per Pau (Associat/da)
Ostres!

Al fer-ho me'n adono que he de reescriure, a ma, 1014 files :surprised: a veure si demà, amb més calmna i l'ajuda de l'Excel me'n surto.

També m'ha semblat que hauré d'afegir un element <Pause/> dins d'un <TrackClock></TrackClock> posant-hi el temps entre un track i l'altre.

Moltes gràcies!

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2007 17:52 #14 per (Visitant)
Hola amics!

ja que veig que en aquest forum també sou uns entusiastes del SportTracks i, fins i tot algúns de vosaltres, veritables experts. Doncs m'atreveixo a fer-vos una pregunta que segur que per vosaltres es bastant senzilla: Quin és el procediment que haig de seguir per fer còpies de seguretat i, en cas de "desastre" no perdre la informació guardada en el programa?

Mooooltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2007 18:07 #15 per Xeix (Associat/da)
jigsaw,

Si fas servir la versió 2.0:
  • Menu esquerra, a Otras Tareas, selecciones Configuración
  • Al desplegable de Configuración selecciones Archivos de Datos
  • Et diu:
    • la carpeta on està la Bitácora(Logbook en anglés - arxiu on hi ha totes les dades)
    • Com vols que es facin les còpies
    • i quantes còpies vols guardar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2007 18:17 #16 per krlos (Associat/da)
Be, intentare donar-li un cop de ma al Xeix i encara que no tinc ni de lluny els seus coneixements informatics ni sobre el programa Sportracks, us comento un pluggin curios que acabo de provar.

Podriem anomenar al pluggin el dels RECORDS
El que fa es agafar totes les curses, entrenaments, etc, els analitza i t'exposa en una diverses taules, quina a estat la millor marca en 100 m, en 200m, en 500m....etc, fins a mitja marato. Us poso una imatge al final perque entengueu que vull dir.

El pluggin es aquest.
http://www.daimi.au.dk/~krell/HighScorePlugin%201.0.1.zip

- El descomprimiu directament dins de la carpeta Pluggins
- Enxegueu el programa SportTracks
- Aneu a baix a l'esquerra a Configuracion
- A Modulos tindreu un de nou que es diu "High Score". El premeu
- Ara us surten unes opcions a la dreta (part alta) on pots escollir si vols que els records tels fabriqui en base a "correr, ciclismo, natacion, otros..." o qualsevol dels grups i subgrups que tingueu configurats
- Tambe pots escollir quines distancies i temps vols que et busqui com a records, i es tan facil com premer a "Calculate High Scores" i obtindreu una taula com la de la imatge

Per distancies curtes es mes una mera curiositat, perque naturalment les millors marques sortiran en trams en baixades i les pitjors segurament en trams em pujades,  pero per veure distancies determinades (5000, 10000, mitja) tens a una pantalla les teves millors marques (i les pitjors tambe)



45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2007 18:36 #17 per krlos (Associat/da)
M'oblidaba d'un detallet. Tambe es pot mirar una cursa o entrenament determinat i a la pestanya que us queda al centre de la pantalla on podeu escollir "resumen, secciones, paso..." ara tindreu tambe "High Score" amb el que podeu veure aquests records pero sols d'aquesta cursa i no pas del conjunt


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2007 21:36 #18 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix encara no et puc dir res perquè no he descarregat res en el ordinador, avuí estic a casa dels meus pares però m'he deixat el 305 a Sants  :grrrrrr:.
Quan baixi alguna cosa i comenci a fotra ma ja et diré alguna cosa, de moment baix tota la pluja que esteu dient  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2007 20:08 #19 per GuillemelliuG (Visitant)
Ostres no havia vist aquest superfil, tots els dubtes que tenia sobre aquest programa els posava al fil del FR!
Genial!
Estare atent als plugins que aneu llençant! Sou uns cracks!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2007 12:44 #20 per Bernie (Visitant)
Veig que sou uns experts,

Així doncs us exposo dos dubtes:

1. A les gràfiques de ritme, els ritmes lents es representen amunt, en el sentit positiu de l'eix, i per mi això és anti-intuitiu (en sentit contrari que la velocitat). Es pot canviar? Es que posar velocitat no és el mateix

2. Als gràfics dels informes, es pot configurar que a dalt de cada columna (per exemple dels quilòmetres setmanals) hi indiqui el valor de cada columna? A l'excel és fàcil, però aquí no trobo el lloc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.