SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

17 Nov 2007 13:24 #41 per XaviPapell (Associat/da)
Quan entro en historial de Xavier Papell no puc veure res de les dues sortides que he fet, ni grafics, ni promitjos ni res de res, faig clic a tot arreu i nada de nada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2007 15:01 #42 per (Visitant)
Hola!

Us heu fixat que quan afegeixes un "Equip" nou al SportTracks, per exemple unes sabatilles i desprès les selecciones sense haver introduit cap dada amb el FR305, el programa, pel seu compte, ja t'afegeix uns cuants Quilòmetres de "regal" ...? :neutral:

A veure si ho comproveu!

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2007 17:18 #43 per Pau (Associat/da)
Bernie,

Em temo que no es tracta simnplememt de "desplaçar" el track, suposo que tens un problema d'ajust del Datum. En el CompeGPS, que uso amb els mapes del ICC, li he de dir que els mapes són amb el Datum European 1950 Projecció UTM zona 31, i ja sap que el Garmnin fa servir el WGS 84, així que ho converteix.

La veritat és que n o tinc ni idea de què és el que fa servir el SportTtacks, però em temo que haràs fet algun canvi pel camí (Amb el Babel?)

Sort

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2007 20:05 #44 per XaviPapell (Associat/da)
Avuí he començat a mirar aquest programa i la veritat es que no m'acalaro massa. El segon plugin quan l'obro per descomprimirlo em surt una página amb lletres i ja está.
Per importar tot el que tinc en el TC cap el programa nou com ho faig. Clico en importar, busco la carpeta i no em deixa fer res mes, ni iguiente ni rés. Com ho puc fer-ho.

Quan entro en historial de Xavier Papell no puc veure res de les dues sortides que he fet i que les he descarregat directament del 305, ni grafics, ni promitjos ni res de res, faig clic a tot arreu i no consegueixo rés.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2007 20:52 #45 per GuillemelliuG (Visitant)
XP, per passar les dades del TC al Sport Track:
  1. En el TC. Archivo. Exportar historial...[guarda l'arxiu en una carpeta]
  2. En el Sport track. Importar. Click en la icona carpeta de la dreta. Llavors, clica en la icona carpeta de la esquerra (la que no té la flexa verda). Busca la carpeta on has guardat l'arxiu. Sel·lecciona l'arxiu i Siguiente. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2007 21:18 #46 per Bernie (Visitant)

Bernie,

Em temo que no es tracta simnplememt de "desplaçar" el track, suposo que tens un problema d'ajust del Datum. En el CompeGPS, que uso amb els mapes del ICC, li he de dir que els mapes són amb el Datum European 1950 Projecció UTM zona 31, i ja sap que el Garmnin fa servir el WGS 84, així que ho converteix.


Al final, el que he fet, és seleccionar tot el recorregut amb l'editar de l'SportTracks i desplaçar-ho manualment fins fer coincidir el trajecte amb els camins que veig. Al final sempre hi queda una mica de desplaçament però almenys m'ha permès fer el recorregut (amb algun problema quan hi havien dos camins paral.ls, i no sabia quin agafar).

Gràcies de totes maneres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2007 21:56 #47 per Bernie (Visitant)

Be, intentare donar-li un cop de ma al Xeix i encara que no tinc ni de lluny els seus coneixements informatics ni sobre el programa Sportracks, us comento un pluggin curios que acabo de provar.

Podriem anomenar al pluggin el dels RECORDS
El que fa es agafar totes les curses, entrenaments, etc, els analitza i t'exposa en una diverses taules, quina a estat la millor marca en 100 m, en 200m, en 500m....etc, fins a mitja marato. Us poso una imatge al final perque entengueu que vull dir.

El pluggin es aquest.
http://www.daimi.au.dk/~krell/HighScorePlugin%201.0.1.zip


Krlos,

Volia instal.lar aquest plug in i veig que no està disponible.  :'(

A on el puc "pillar"?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2007 22:40 #48 per Xeix (Associat/da)
Bernie,

Vaig penjar una referència a un fil nou del forum de SportTracks on estaran sempre tots els plugins, el que tu vols és el High Score

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2007 20:13 #49 per XaviPapell (Associat/da)
GuillemelliuG gracies, mes tard ho provo.

Un altre pregunta.
L'altre dia quan vaig connectar el 305 al PC se'm va obrir el Sport Track i em va preguntar quin garmin volia tal i tal. Desprès vaig posar el dia, lloc i altre dades i vaig descarregar les dos sortides que tenia, fins aquí tot be.
Però avui l'entufat i no se com col·locar la sortida de Diumenge, no em demana res.
Per un altre banda i en referència a una pregunta de l'altre dia, dels dos pluggins que en Xeix va posar, el primer esta descarregat, en el segon quan l'obro no més surt una pagina amb lletres i quadradets, que vol dir això ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2007 21:08 #50 per krlos (Associat/da)
XaviPapell, diguem com es diu aquest segon pluguin i t'envio els arxius descomprimits. Segurament t'ha baixat un zip corromput i hauries de baixar-te'l de nou (posa-li un altre nom) o fem el que et dic al principi


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2007 21:23 #51 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Si és el Elevation Correction Analysis Plugin és un arxiu comprimit, no l'obris guarda'l al disc i obra'l després.

Per baixar entrenaments del F305 al programa selecciona Otras Tareas, la opció Importar, si no et reconeix el F305, reinicia la sessió de Windows potser els drivers del F305 no s'han carregat correctament. Si seguis sense funcionar potser et tocarà reinstalar-los.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2007 21:29 #52 per Paco Barcia (Associat/da)
Hola

Una pregunta sobre el sport trak.

Cuando paso los entrenos del f305 al TC me da los mismos Km que salen en el aparato, pero cuando los paso al Sport Trak me da  de mas . sabeis si esto es normal? porque?

Gracias un saludo.

No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2007 23:14 #53 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix es que la primera vegada que vaig connectar el 305 amb el SportTracks vaig poder descarregar les dos sortides que tenia , em va demanar quin tipus de garmin tenia i ara no ho fá. Quan obro l'opció importar puc obrir o posar qualsevol carpeta però a la part de baix ha on posa regresar, siguiente, final no es pot fer res.
Això no més em passa a mi  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2007 23:21 #54 per XaviPapell (Associat/da)
krlos he eliminat els plugims que tenia, inclús els que m'acaba de posar en Xeix quan els he obert em sortia una pagina plena de lletres i ratlles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2007 00:07 #55 per XaviPapell (Associat/da)
Hola.
Algú em pot fer el favor d'explicar-me.
Faig això per importar del TC.
Per passar les dades del TC al Sport Track:
 
  En el Sport track. Importar. Click en la icona carpeta de la dreta. Llavors, clica en la icona carpeta de la esquerra (la que no té la flexa verda).
  Fins aquí be.
Busca la carpeta on has guardat l'arxiu.
                Cuan obro la carpeta de archivos de programa de l'ordinador, surt el TC
                Cuan ho busco per SportTrack no trobo la carpeta del TC


Perquè no trobo el TC per buscar les sortides que tinc gravades del 305 ??
 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2007 13:02 #56 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Perquè no importes directament del Forerunner?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2007 14:09 #57 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies Xeix.
però no hi manera d'importar tot el que he fet de TC al ST ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2008 20:11 #58 per perill (Associat/da)
De moment he descobert una nova feinada  :666:, primer córrer i desprès tornar a córrer cap a casa per pesar-hi hores i hores per jugar amb aquest programes... :ouch: :eyes:

Gracies Xeix, i a tothom per aquest fil  :yes:, a la fi tindre que demanar un Forerunner...  :eyes: 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2008 01:15 #59 per (Visitant)
Hola nois, be, jo tinc a les meves mans un FR 305, eh instalat el cd de garmin, i surt un programa que encara no he vist pero surt en spanish. La meva pregunta es aquesta. Aquest programes de garmin son bons? Tothom utilitza el SportTracks 2.0? Perque? Algú em podría dir alguna cosa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2008 18:28 #60 per Xeix (Associat/da)
bernibbr,

El SportTracks 2.0 es una versió beta i el plugin per crear els exercicis i enviar-los al F305 encara no està acabat per tan has de fer servir encara que només sigui per aquest motiu el Training Center de Garmin.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.