SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

18 Des 2008 12:06 #221 per Navimik (Visitant)
Senyor Serju16, a veure si al final voldrem que el programet ens faci el dinar i tot. :rofl: :rofl:
Per cert, vostè no hauria d'estar treballant?  :666: :666:

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2008 21:34 #222 per Pau (Associat/da)
Serju16,

El que demanes no crec que es pugui, però hi ha una manera de saber-ho que potser et serveix.

Vas a Configuración->Mostrar->Rutas->Detalles. Allà hi afegeixes "Ritmo Cardíaco" a la llista. (Si no saps com fer tot això ho preguntes i ho detallo)

Llavors, sobre el mapa, fent click en el punt que vulguis et diu la ferqüencia cardíaca en aquell moment. Si no saps quin era el punt, vas a veure "Secciones" com explico en el post anterior, i seleccionant una volta et mostrarà tots els punts d'aquella volta, hauràs de clickar el primer.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2008 22:02 #223 per Serju16 (Visitant)

Serju16,

El que demanes no crec que es pugui, però hi ha una manera de saber-ho que potser et serveix.

Vas a Configuración->Mostrar->Rutas->Detalles. Allà hi afegeixes "Ritmo Cardíaco" a la llista. (Si no saps com fer tot això ho preguntes i ho detallo)

Llavors, sobre el mapa, fent click en el punt que vulguis et diu la ferqüencia cardíaca en aquell moment. Si no saps quin era el punt, vas a veure "Secciones" com explico en el post anterior, i seleccionant una volta et mostrarà tots els punts d'aquella volta, hauràs de clickar el primer.


Gracies Pau, ja ho he pogut fer

salutacions

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2008 15:46 #224 per jcarpa (Visitant)
Una pregunta que poder ja ha sortit, però no ho se...
... algú sap com invertir un track? O sigui que l'origen sigui el destí i viceversa, ho necessitaria per unir 2 tracks...
Basicament en un trac de 100 punts hauria de fer:
punt 1 = punt 100
punt 100 = punt 1 anterior
punt 2 = punt 99
punt 99 = punt 2 anterior
etc...

Moltes gràcies per avançat,
                        Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2008 15:57 #225 per Kurt (Associat/da)

Una pregunta que poder ja ha sortit, però no ho se...
... algú sap com invertir un track? O sigui que l'origen sigui el destí i viceversa, ho necessitaria per unir 2 tracks...


Bona tarda,

  Hi han softares que ho permeten, però no se si hi ha algun plugin que ho permeti fer desde el mateix Sporttracks.

  Si no recordo malament el MapSource permetia invertir, editar i fusionar rutes...

  Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2009 00:54 #226 per juavalga (Visitant)
Buenas...
Soy un novatillo en esto del SportTracks y tengo dos dudas:

- Una vez importado el entrenamiento del garmin al SportTracks puedo ver la ruta que he realizado en un mapa. Si selecciono un punto del recorrido me aparecen datos como distancia, tiempo, hora etc... pero ¿es posible que me aparezca automáticamente cada punto kilometrico?

- Cuando quiero agregar un nuevo entrenamiento para luego exportarlo al Garmin, ¿como puedo hacer un entreno de 20' calentamiento + 10 series de 1000 a 04:30 + 10 ' carrera continua?

Muchas gracias.

PD: Reconozco que no me he leido todas las respuestas  :oops: así que perdonar si ya esta contestado

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2009 08:20 #227 per AlbertBP (Visitant)
Saludos,

En cuanto al primer punto, asumo que te refieres a verlo en el mapa. Me parece que directamente con el Sporttracks no es posible, pero existen plugins. Uno que se llama "map overlay" tiene esta opción.

Para lo segundo, supongo que tendrás instalado el plugin "Garmin Fitness". Para el entreno que quieres:
- para el calentamiento seleccionas "After I go a certain amount of time" y pones 20 minutos. Puedes definir un ritmo si quieres.
- Para las series le das al icono "++" verde. Defines las repeticiones, en tu caso 10. Le dices "After I go a certain distance", 1 km y de ritmo le pones un intervalo, por ejemplo entre 4:25-4:35. Añades otro paso, marcas "resting step" para las recuperaciones y otra vez "After I go a certain amount of time" con el tiempo de recuperación que quieras.
- Para el descalentamiento, otro paso nuevo, igual que el primero pero de 10 minutos.

Y con esto tienes tu entreno. Espero haberme explicado.

Saludos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2009 11:33 #228 per juavalga (Visitant)
Gracias abp

No sabía que existian plugins.... he ido a la página web y he visto que hay muchos.
Le echare un vistazo e ire probando.

Un saludo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2009 12:19 #229 per juavalga (Visitant)
¿Alguien utiliza el ST sobre Windows Vista?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2009 20:11 #230 per Aipeyo (Visitant)
He instalat de nou el sporttracks, i a l'hora d'importar les dades em diu:

Fallo en la importación.

"Error importando datos.

No se pudo abrir el dispositivo seleccionado. "

Algú em pot ajudar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2009 20:28 #231 per ratadesants (Associat/da)

¿Alguien utiliza el ST sobre Windows Vista?


Jo l'utilitzo sobre Vista sense problemes

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2009 22:38 #232 per Xeix (Associat/da)

He instalat de nou el sporttracks, i a l'hora d'importar les dades em diu:

Fallo en la importación.

"Error importando datos.

No se pudo abrir el dispositivo seleccionado. "

Algú em pot ajudar?


Has o tens instal·lats els drivers del USB  :whistle:

www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=010-00467-00

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2009 18:41 #233 per AlbertBP (Visitant)
Hola a tots,

Acaba de sortir una versió nova d'aquest programa, podeu trobar-la aquí:

www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Downloads/

Com podreu veure, la principal novetat està enfocada en l'anàlisi de les voltes. Es poden marcas voltes com a descans, interessant per a qui vulgui controlar els seus entrenaments de sèries o repeticions. Encara no he pogut mirar-m'ho massa, ja anirem veient si és útil...

Fins aviat!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2009 19:51 #234 per XaviPapell (Associat/da)
Acabo de connectar el fore per posar les sortides que havia fet al desembre i la cursa de 5 kms de Granollers i m'ha sortit la finestra de que hi ha una nova versió, si la descarrego ho farà a sobre de l'antiga ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2009 21:12 #235 per Pau (Associat/da)
Papell,

No, et crearà una carpeta nova, per tant si tenies algun accés directe lo'hauràs d'esborrar i crear-ne un de nou. De totes formes, les dades te les conservarà, o com a mínim, a mi me les ha conservat.

Aipeyo,

A mi m'ha passat. He hagut de desinstalar-ho tot (la 2.1 i la 2.0) , instalar després el 2.1 i ja m'ha quedat correcte. Com que la vitàcora la tinc en un altre directori, no he tingut problema amb les dades.

juavalga,

La versió 2.1 et mostra etiquetes amb les voltes. Si vols que t'ho marqui cada km, vas a "Secciones", les marques de 1 km i ja et queda com ho vols.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2009 20:08 #236 per XaviPapell (Associat/da)
Ara que he mirat el tema de la vitàcora tinc moltes carpetes, que vol dir ?? que cada vegada que poses o guardes un o varis recoreguts te'n crea una de nova ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2009 21:36 #237 per krlos (Associat/da)
Xavi, en Configuracion ==> Archivo de datos, li pots dir les copies de seguretat que vols que et guardi a les bitacores. Jo tinc les predeterminades que son 2 copies. Totes les bitacores tenen el mateix nom?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2009 02:40 #238 per (Visitant)
He estat quatre dies fora, he fet 4 entrenamets, quan arribo a casa el SportTracks només a "vist 3". He hagut d'anar a l'historial del garmin per agafar aquest quart entrenament. Es pot fer que l'SportTracks pugui "vuere" més entrenaments? Sempre agafa els tres últims. Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2009 09:57 #239 per krlos (Associat/da)
A mi me'ls agafa tots, tants com hagi fet i no hagi descarregat darrerament. Si vols, fes una prova. Obre una nova bitacora amb un altre nom i descarrega les dades. T'ha de descarregar tot el que tinguis a la memoria


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2009 12:31 #240 per XaviPapell (Associat/da)
El problema es que al guardar em deia que la carpeta ja existia.
No se qui em va dir que des de el ST no es podia afagir els arxius al TC, es cert això ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.