SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

07 Ago 2009 11:30 #281 per Pau (Associat/da)

El dia 10 de juliol ha aparegut una nova versió SportTracks 2.1 Release 2.1.3478 entre altres millores i prestacions té la molt esperada traducció al Català  :party: i també la versió Linux/OSX


:yipi: En català  :yipi:


Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2009 11:47 #282 per AlbertBP (Visitant)

Pero si el tinc a l'escritori, i he copiat els dos dll dins del directori que tocaba... no entenc que haig d'esperar.... sento ser tan capcigrany.... però no etenc perke no em xuta.


Doncs tens raó, me l'acabo d'instalar a la feina i em dóna el mateix error. De fet el problema és que no connecta al servidor des d'on hauria de corregir les alçades. Pel que he llegit en aques post:

www.zonefivesoftware.com/SportTracks/For...viewtopic.php?t=3797

El problema són "ells". Alguna vegada m'ha passat, deuen fer manteniment o quelcom semblant... :neutral: Esperat unes hores, o demà i ho tornes a provar a veure què.

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2009 12:23 #283 per Pau (Associat/da)
Albert75,

Jo m'ho acabo de posar. Primer he posat el fitxer "ElevationCorrectionPlugin.dll" i m'ha donat l'error que dius, al cap de poc un altre molt més complicat d'entendre, però que venia a dir que no ha trobat el fitxer "ICSharpCode.SharpZipLib..dll", llavors l'he copiat.

Totno a calcular, em diu que he de baixar les dades i al cap de poc, zas! em diu que ja les ha baixat i que tinc pendent un recalcul d'alçades. Li dic seguir i ... FET!.

Potser no hi tens el fitxer "ICSharpCode.SharpZipLib..dll", potser on sou teniu un Firewall o similar que filtra certs tipus de connexió a Internet.

Sort.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2009 12:32 #284 per krlos (Associat/da)
A mi em va donar aquest error que diu l'Albert, pero se'm va solucionar al baixar l'ultima versio de l'sporttracks i l'ultima del pluggin en questio  :neutral:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2009 16:27 #285 per ALBERT75 (Associat/da)

Albert75,

Jo m'ho acabo de posar. Primer he posat el fitxer "ElevationCorrectionPlugin.dll" i m'ha donat l'error que dius, al cap de poc un altre molt més complicat d'entendre, però que venia a dir que no ha trobat el fitxer "ICSharpCode.SharpZipLib..dll", llavors l'he copiat.

Totno a calcular, em diu que he de baixar les dades i al cap de poc, zas! em diu que ja les ha baixat i que tinc pendent un recalcul d'alçades. Li dic seguir i ... FET!.

Potser no hi tens el fitxer "ICSharpCode.SharpZipLib..dll", potser on sou teniu un Firewall o similar que filtra certs tipus de connexió a Internet.

Sort.


Gracies a tothom, per les explicacions.. pero si que tinc baixat el document que dius Pau..... tornare a instalar-ho tot aquest tarda a veure que pasa.

Gracies.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2009 22:11 #286 per krlos (Associat/da)
Si algu esta tenint problemes amb el plugin "elevation correction", despres de reinstalar el propi programa, el pluggin i de fer de tot, he anat a la web (es el primer que hauria d'haver fet  :whip:) i he vist aixo

SRTM download with the plugin currently fails since the download URLs of the official SRTM download servers have changed due to a new release of the SRTM data. There have been some issues with corrupt and missing files in the new SRTM release. A new version of the plugin will be released as soon as these issues are fully resolved. Users who need to download data can either apply a workaround described in the forum or wait a few days for the plugin update. Users who have already downloaded the SRTM data they need won't be affected by the changed URLs.

O sigui, que toca esperar una miqueta fins que es faci la nova versio ja que alguns dels arxius de dades on son emmagatzemades les altimetries han canviat d'URL. En canvi, si us moveu sempre per la mateixa zona, cap problema, ja que l'arxiu d'altimetries ja el teniu descarregat (jo em vaig trobar el problema al fer dissabte una sortida en bici a l'Ampolla)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2009 11:30 #287 per the last (Visitant)
Tinc un dubte que a veure si algú em pot solucionar...

a la bicicleta utilitzo el lap al començament i al final d'un port de muntanya. Així tinc una secció concreta pel port.

Ara bé, desprès m’interessa saber quant he trigat a cada km de la pujada. El problema és que el km 1 de la pujada no té perquè coincidir amb cap punt quilomètric exacte de la ruta en general. Tampoc veig que es pugui fer un estudi detallat, per km o pel criteri que sigui, d'una secció. És a dir, no puc fer seccions dintre de una secció feta amb el lap. O si és pot?

Una altra cosa que podria ajudar a fer el que vull seria que al mapa jo pogués clicar dos punts (un inicial i un final) i que el Sporttracks em dones les dades entre els dos punts marcats.

No se si m'explicat molt bé. Espero que pugueu ajudar-me.

the last

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2009 20:52 #288 per Xeix (Associat/da)
the last,

Ara no puc afirmar o no si es pot fer. Estic de vacances amb el portàtil i el mòbil  :666:

Amb el CompeGps si que pots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2009 22:44 #289 per XaviPapell (Associat/da)
Una pregunta.
En el ST hi han opcions per posar quin es el mínim/máxim de temps per km i de caminar ??
M'explico, per exemple el meu temps de córrer actual es de entre 6'50"/7'50" km i el de caminar es a partir de 7'50 km, ha on puc buscar/trobar aquesta opció ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2009 23:31 #290 per XaviPapell (Associat/da)
Ara que hi penso, això no ho tinc que fer en el 305 ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 20:18 #291 per krlos (Associat/da)
Xavi,

A l'esquerra:

Selecciona vista >> Categories

Ara, vas a dalt a l'esquerra i tens Zones de ritme/velocitat, et voila!  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 20:38 #292 per XaviPapell (Associat/da)
Molt be krlos, gracies. Però clar, quina diferencia hi ha en zona de pas i velocitat ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 20:57 #293 per Navimik (Visitant)
Hola,

Ahir vaig anar a buscar l'ordinador al mecànic, ja que se m'havia cremat la placa base. Ara que ja el tinc a casa, estic intentant deixar-lo com estava, però m'està costant una mica perquè els meus coneixements d'informàtica són força limitats.

Un dels programes que em vull instalar ja és l'sportracks, però em dona un problema alhora de descarregàrme'l de la pàgina.

Em surt un error, que no sé si és un problema del programa o del meu ordinador, el missatge és: this setup requires.NRT framework 2.0 or higher, i no m'el deixa descarregar. Amb el meu pobre inglés, crec que es refereix a un problema de sistema, però no ho acabo d'entendre.


Algú em pot ajudar?

Gràcies.

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 21:10 #294 per XaviPapell (Associat/da)
nanu jo si que no et puc ajudar, soc el totxo més gran en informàtica que existeix a la capa de la terra.
Has mirat de llegir pagines enrera a veure si hi ha algù que ha tingut el mateix problema, quina versió t'has baixat ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 21:16 #295 per Navimik (Visitant)
Si, ho he mirat tot, però no vist que ningú tingués aquest tipus de problema  :neutral:

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 21:33 #296 per XaviPapell (Associat/da)
Company tindràs que tenir paciència, segur que abans d'anar a dormir algú et donara alguna resposta, jo crec que això es un programa que et tens que baixar d'internet.
Si ho busques en el google segur que ho trobes, posa NRT framework 2.0 et baixes aquest o un de superior i crec que no es NRT es NET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 21:33 #297 per XaviPapell (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 21:35 #298 per XaviPapell (Associat/da)
Tb pots anar al softonic

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 22:59 #299 per Navimik (Visitant)
I perquè dius que no la toques en informàtica?

Gràcies Xavipapell, qualsevol diria que ahir et vaig fer una ptada...... :great:

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 23:16 #300 per Xeix (Associat/da)

Em surt un error, que no sé si és un problema del programa o del meu ordinador, el missatge és: this setup requires.NRT framework 2.0 or higher, i no m'el deixa descarregar. Amb el meu pobre inglés, crec que es refereix a un problema de sistema, però no ho acabo d'entendre.


.NET Compact Framework 2.0 Service Pack 1

Please Entra or Crear compte to join the conversation.