SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

15 Set 2009 23:19 #321 per Pep_e (Visitant)
Ja està Krlos, es això.............la de voltes que li he donat.........

Gracies.

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 23:32 #322 per Xeix (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl: Problemes grossos tenen solucions senzilles  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 23:58 #323 per Pau (Associat/da)
krlos,
Ets un crack :surprised:

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2009 13:55 #324 per krlos (Associat/da)
"en igualtat de condicions la solucio mes senzilla es probablement la correcta"

El principi de la navalla d'Occam

:rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2009 08:40 #325 per Pescallunes (Associat/da)
Bon dia,
El meu sportstrack ha deixat de reconèixer el Garmin i em posa "dispositivo desconocido".  He reinstal.lat els drivers i he baixat el Training Center de Garmin.  El Training Center de Garmin si que me'l reconeix.
Alguna idea? m'imagino que reinstal.lar l'sportstrack és el més senzill. Com ho faig per no perdre les dades que hi tinc?
Salut!!! i gràcies anticipades
Pescallunes

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2009 08:17 #326 per xarbot (Visitant)
Algú sap si el Keymaze 700 l'agafa l'SportTracks de forma nativa?

www.decathlon.es/ES/keymaze-700-52249814/

Sense haver de transformar l'arxiu a gpx ni mandangues. Ho comento perquè suposo que si exportes l'arxiu despres t'hi trovaràs que per exemple les dades preses del pulsometre no sortiran al SportTracks no?

Jo havia pensat que com que el Keymaze es el mateix que el GlobalSat i hi ha un plugin pel GlobalSat a SportTracks suposo que podria funcionar, però no se si algú ho ha provat...

Mil gràcies

Xarbot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2009 17:57 #327 per runcat (Visitant)
Perdoneu nois!!! M'acabo de comprar el forerunner 305 i ara m'agradaria instalam el sport tracks al PC. Algu em sap dir algun lloc on poder-me'l baixar, ja que ho he probat pel softonic però no se que hem passa però no el puc instalar!!!

Segu que algun corredor em donarar la resposta amb les indicacions adients, ja que jo en temes d'informàtica soc un poc dulen!!!!

SALUT

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2009 20:17 #328 per Pau (Associat/da)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2009 21:19 #329 per runcat (Visitant)
Merci Pau!!
Ja ho he provat xo.... Al insalar-me'l em surt una vinyeta la qual hem diu que "No se puede comprobar el fabricante. ¿Estas seguro de que desea ejecutar este software?" Clico a "Ejecutar" i em surt "This setup requires the. NET Farmework 2.0 or higher" Vaig a descaregam aixo que em surt el dixos missatge“!Vaya! Parece que este enlace está roto”.

No se si soc jo que o faig malament o el PC que està "malalt"
Ànims i perdoneu per l'incistència!!!

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2009 21:30 #330 per Pescallunes (Associat/da)
newrun, necessites un "programet" de l'amic Gates perquè les aplicacions fetes en el llenguatge de programació .NET funcionin.
La 2.0 te la pots descarregar aquí:
www.microsoft.com/downloads/details.aspx...0d-8edd-aab15c5e04f5

però jo ja instal.laria la 3.5 que és l'última (si instal.les la 3.5 no cal que instal.lis la 2.0).
www.microsoft.com/downloads/details.aspx...D32A6&displaylang=es

Apa, ja diràs si et funciona
Salut!! i km
Pescallunes

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 16:28 #331 per Sufridor (Visitant)
Pues a mi me da error al instalr cualquier versión ya sea la 2 o la 3.5 con la dos me da error 25015 no se pudo instalar el emsablado y no hay manera, alguien sabe como solucionar el dichoso error?

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 21:32 #332 per XaviPapell (Associat/da)
Una pregunta
Demà formatejo l'ordinador.
Com puc buscar la carpeta ha on es guarda tot el meu historial ?? he trobat una a mis documentos però com puc saber si estan totes les sortides que he fet ??
En aquesta carpeta de mis documentos surten tres carpetes de Historial XP, dos posa Backups i seguidament uns números diferents en cada historial
Se com passar tot des de el TC però collons si tinc que afagir totes les dades a cada sortida  un altre vegada em puc morir

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 21:39 #333 per XaviPapell (Associat/da)
Pau el link que has posat si te'l baixes es en Spanish or Inglish or in Catalanien ?? o hi ha una opció per posar l'idioma que vols ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 22:10 #334 per Buff! (Associat/da)

Com puc buscar la carpeta ha on es guarda tot el meu historial ?? he trobat una a mis documentos però com puc saber si estan totes les sortides que he fet ??
En aquesta carpeta de mis documentos surten tres carpetes de Historial XP, dos posa Backups i seguidament uns números diferents en cada historial

SportTracks crea dues carpetes que va alternant automàticament al guardar les dades. Per saber quina és la darrera que s'ha fet servir, amb el botó dret obres l'opció "Propiedades" de la carpeta i sabràs amb la data que surt al camp "Modificado" quina és la més recent. :eyes:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 22:14 #335 per jimbdn (Visitant)
Xavipapell, m'imagino que els arxius que trobes son els correctes un es l'original i els altres dos son les copies de seguretat que es fan automaticament.
Per estar-ne segur, ves a l'esquerra a configuració, a la finestra que surt al mig a dalt ves a on posa "Arxius de dades" i a la dreta et dirà a on guardes els teus arxius.

Respecte a l'idioma, que li preguntes al Pau, t'el baixes en tots els idiomes, bé, el burkinafassià em sembla que no hi es però no el necessitem  ;), i un cop instalat, aqui mateix a configuracio, a dalt a "muestra" et permet triar l'idioma, en català també.

Espero haver-me explicat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 22:16 #336 per jimbdn (Visitant)
Buff, hem escrit alhora, però tu has estat mes ràpid  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 22:56 #337 per XaviPapell (Associat/da)
Buff!/jimbdn moltes gracies.
L'unica carpeta que posa credao, modificado el mateix dia (avui) es un backup, trobo estrany que la principal ha on posa HISTORIAL XAVIPAPELL no digui el mateix, això em mosca.
Ara be, si copio aquesta carpeta backup que ho tinc tot en una carpeta en un pen, quan em torni a baixar el ST i importi, suposo que em quedara tot gravat un altre vegada no ??
M'explico ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2009 01:10 - 25 Set 2009 19:21 #338 per Buff! (Associat/da)
Si vols anar més segur, copia totes les carpetes ja que ocupen poc espai, però si mires el tamany veuràs que són gairebé iguals, i ambdues contenen l'historial.. ;)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2009 08:59 #339 per jimbdn (Visitant)

Si vols anar més egur, copia totes les carpetes ja que ocupen poc espai, però si mires el tamany veuràs que són gairebé iguals, i ambdues contenen l'historial.. ;)

8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2009 19:00 #340 per XaviPapell (Associat/da)
OK Ok tot fet i arreglat. perdoneu però es que soc un desastre amb l'informatica però últimament amb el 305 i ST estic descobrint cosetes, tindre que tornar a fer series  :mdr: per aprendre més coses del 305

Please Entra or Crear compte to join the conversation.