SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

10 Oct 2009 16:07 #361 per XaviPapell (Associat/da)
Pau gracies.
Però això ja ho vaig fer fa dies i resulta que em passa això des de que vaig instal.lar l'ultima versió.
Quan tingui temps instal.lare la versió antiga, la mateixa que tinc en el portàtil a veure que passa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2009 16:11 #362 per XaviPapell (Associat/da)
the last quan importes et surt una finestra i en aquesta en teoria et surten tots els entrenaments que tens en el 305 i els que no has posat en el ST els tens marcats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2009 17:02 #363 per the last (Visitant)

the last quan importes et surt una finestra i en aquesta en teoria et surten tots els entrenaments que tens en el 305 i els que no has posat en el ST els tens marcats.


Sembla que no. He llegit que hi arriba un moment que el 305 no guarda el track però si les voltes de cada entrenament (sembla estrany) i que a més a més l'SportTracks no les pot llegir, que ho has de fer amb el programa de Garmin. Amb el de Garmin he pogut i després, amb paciència, els he pasat manualment a l'SportTracks, però he perdut el track. Bueno, que hi farem.

Merci. The last.

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2009 00:54 #364 per XaviPapell (Associat/da)
the last per pasar del programa TC al ST tens que guardar la carpeta del primer i importar desde el segon, ara be, desprès tens que posar manualment cada entrenament, es això al que et refereixes ??
A lo del track que no te l'ha guardat ni idea, jo cada final de mes esborro tots els entrenaments.
Normalment i si no he sentit malament, el 305 va esborrant els entrenaments més antics.
La carpeta ha on els tinc la tinc cada un dels dos HD que tinc en el ordinador, en un PEN, en el portàtil i en un DVD per si de cas.
Noi jo es que amb això de la informàtica casi soc un O a l'esquerra, abans era millor, ho apuntaves a ma i si marxava la llum podies continuar apuntant a ma  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2009 15:59 #365 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Be, el problema ho he tingut que solucionar jo mateix, estos expertos que hay por aquí son de pacotilla, l'expert soc jo jejeje!!!! eiii!!!! que es broma, gracies a tots per la dedicació.
El problema era el següent, no sortia el recorregut que es veu per satèl·lit, estava amagat, es veia la zona de l'esquerra (calendari, actividad diaria i otras tareas)i a la dreta el resum. Mirant amb el punter m'he posat a sobre de la separació/ratlla entre la zona de l'esquerra i la dreta, sortia una fletxa i un punt i he clicat i ha sortit el mapa, no tinc ni idea de com i perquè s'havia amagat. Collons !!!! una cosa tan merda i mira el mal de cap que ens ha donat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2009 16:50 #366 per jimbdn (Visitant)
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
M'alegro que s'hagi arreglat! L'stress que portaves era considerable, encara que jo crec que aquesta solució ja te l'havien dit alguns de per aqui  :party:

Me'n alegro, de veritat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2009 17:19 #367 per krlos (Associat/da)
XP, t'ho va dir el Zesar el dia 5 :whip:

I jo fa unes setmanes li vaig dir el mateix a un company que li faltava la part de dalt :whip:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 08:52 #368 per XaviPapell (Associat/da)
krlos el Zesar em va dir el contrari, anant cap a la dreta i jo he solucionat el problema clican a l'esquerra

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2009 20:51 #369 per XaviPapell (Associat/da)
He buscat el fil del TC i no he trobat res.
Jo poso els meus entrenaments en el TC i en el ST.
Avui obro el TC i veig que em surt en angles, leche no trobo la manera de pasar-lo al spanish, però lo curiós de tot es que el calendari em surt en castellà i tot el demés en angles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2009 15:35 #370 per XaviPapell (Associat/da)
Més preguntes.
Ahir al mati vaig engegar el 305 per veure quan durava la bateria, al final 9h58'.
Avui quan he obert el ST per descarregar l'entrenament m'ha sortit això, mireu l'arxiu.
Com pot ser que si no he mogut el 305 em surtin uns desplaçaments de més de 200 metres ?? a part de que em surt Cursa de la Mercè, això sembla can pixa  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2009 15:46 #371 per pcr35 (Visitant)
sabeu si amb el GPS de Descathlon es pot volcar les dades en el SportTracks ?

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2009 16:13 #372 per josele77 (Associat/da)
Hola!

Quan passo el entrenament al ordinador, primer passa automaticament al training center, despré ho exporto i obro amb el sporttracks, al entrenament em surt el temps parat i me'l descompta del temps total.
Exemple:
Marató de Sant Llorenç Savall
4h53' --- 42,14 km Training Center
4h11' --- 40,18 km Sporttracks

Com puc fer per sumar tots el temps al total i els kms??

Tinc el forerunner405

Merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2009 16:19 #373 per josele77 (Associat/da)
Sembla mentida, porto no se quant de temps :grrrrrr: i ara que ho pregunto ho arreglo  :party:

Merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2009 22:01 #374 per niel (Visitant)
fa dos dies que tinc instalat l'sporttracks, la versio 2.1, sabe si en aquesta versio tambe es necesari instalar el plugin de l'elevacio? o ara ja la calcula be?
Puc importar les activitats a dos ordinadors diferents? tinc un portatil i un de sobretaula, vaig començar a utilitzar l'sporttrack al portatil i avui l'he instalat al pc i quan intento importar els exercicis em diu.. "importar completado pero ningun dato fue importado", sabeu que estic fent malament?

Salutacions i gracies,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2009 22:53 #375 per RICHI (Visitant)
Hola, tinc problemes alhora de pasar trajectes del sportstracks cap al forerunner 310xt, es va transferint pero arriba un moment que em posa a la finestreta de l´ANT AGENT error a l´ultima transferencia... no se que faig malament, algú em pot ajudar? gracies companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2009 23:12 #376 per RICHI (Visitant)
Hola torno a ser jo! una pregunta, el format del track quin a de ser per poder pasarlo cap al forerunner 310xt? tcx, gpx...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2009 00:38 #377 per RICHI (Visitant)
Ja està crec que ho he aconseguit... trastejant i provant al final crec que ho he aconseguit, gracies igualment, falta provar haver-ha com em guia el dispositiu encara no ho he probat... dew!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2009 17:50 #378 per Pau (Associat/da)
Richi, ja saps, si tens més problemes :whistle:

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2009 18:05 #379 per grampy (Associat/da)
acabo de estrenar el 310 XT pero el sportrak no m'el reconeix,en fa l'efecte que es semblant a lo que preguntaba en RICHI...........

Pau jo si tinc problemes  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2009 19:21 #380 per runcat (Visitant)
Companys necessito un runner informatic!!!
Ja fa uns dies que em vaig comprar el fore 305 i ara em volia baixar el programa SportTracks 2.0 pero em surt una pàgina la qual em diu "Vaya! su elaçe esta roto!" o alguna cosa semblat. Hem van dir que per descarregam aquet programa em faltava un altre programa per que les aplicasions fetes en el llenguantge de programació .NET funcionin. Però tampoc em puc descarregar akest trans de programa( www.microsoft.com/downloads/details.aspx...D32A6&displaylang=es ).
Total, estic fet un feix de nervis xk no c com fer-ho. Agrairia algun informatic que em poges donar una manotada.

SALUT i km

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.